Vir: eNavtika

torek, 22. julij

RumenoeNavtikapred 49 dnevi
V nedeljo se je pričela reševalna akcija za dvema navtikoma katerih plovilo so našli potopljeno. V nedeljo okrog poldneva so očividci na reki Neretvi  v bližini Norinske Kule našli potopljeno plovilo o katerem so obvestili Pomorsko policijo Ploče. Le ti so preverili podatke in ugotovili, da naj bi na dotičnem plovili pluli dve osebi, med njima lastnik plovila. Na podlagi časa in smeri plovbe plovila so ocenili, kje bi se lahko nahajala pogrešana navtika. V akcijo reševanja so vključili plovilo Luške kapitanije Ploče, Pomorske policije Ploče in članov gasilskega društva ter gorske reševalne službe. Ker v nedeljo niso našli pogrešanih, so reševalno akcijo nadaljevali včeraj. Oba navtika, državljana republike Hrvaške, so našli mrtva. Vzrok tragične pomorske nesreče še ni jasen. Foto: Slika je simbolična

sreda, 16. julij

RumenoeNavtikapred 55 dnevi
Koprčan Toni Vodišek je zmagal na regati v Long Beachu pri Los Angelesu v jadralnem razredu formula kajt. Četrti dan tekmovanja ni bilo vetra in tako je dobitnik srebrne medalje na lanskih olimpijskih igrah slavil na predvidenem prizorišču OI 2028 v Los Angelesu, kar mu je uspelo na prvi tekmi po operaciji kolena pred osmimi meseci. V 14. regatah je desetkrat zmagal, ob odbitku treh najslabših uvrstitev pa mu je v skupni seštevek štelo le še drugo mesto iz petega plova. V torek, ko je bil predviden predzadnji dan tekmovanja, je trikrat zmagal ter bil tretji, v eni regati pa ni startal zaradi težav z opremo. Zadnji uvrstitvi nista bili upoštevani v skupnem seštevka in je še povečal vodstvo, ki ga je imel od prve regate naprej. "Na žalost brez vetra danes in tudi nič jadranja. In to je zaključek. Mi smo dosegli w (okrajšava za zmago, op. STA)," je Vodišek v angleškem jeziku objavil na družabnih omrežjih ob svoji fotografiji z velikim nasmehom in dvignjenim kazalcem. Takoj poleg nje pa je tudi fotografija zmagovalnega odra in najboljše trojice. Vodišek je skupno zbral 12 točk. Drugi je bil Britanec Connor Bainbridge, bronast na lanskem evropskem prvenstvu je imel 48 točk. Dve točki več (50) je imel na tretjem mestu Čeh Vojtech Koška. Z 58 točkami je bil četrti mladinski svetovni podprvak in azijski članski prvak, Kitajec Qibin Huang. "Koleno je tako, kot da ne bi bilo operirano. Na treningih nosim sicer opornico, a ne čutim nobenih bolečin. A če bi šal danes na tekmo, bi težko kaj dosegel. Uvodne treninge sem opravil malo z rezervo, nesreča nikoli ne počiva in ne smem delati neumnosti. Tako bo tudi v Los Angelesu, še vedno sem moram ogromno naučiti," je v začetku tega meseca po prvih treningih na vodi in tik pred odhodom v Los Angeles za STA povedal Vodišek . A je že na prvi tekmi po vrnitvi zmagal, kar je lepa popotnica za svetovno prvenstvo konec septembra in v začetku oktobra na Sardiniji. Vodišek je šel na operacijo po tem, ko si je konec lanskega leta med vadbo v domačem Kopru obnovil poškodbo desnega kolena. Po dolgi rehabilitaciji, začel je na berglah, je prvič začel trenirati na vodi šele sredi junija. "Na pogled je razpredelnica rezultatov iz Long Beacha videti enostavno, a za vsakim dosežkom stoji ogromno dela, predanosti in znanja celotne ekipe. Ob tej priložnosti se želimo iskreno zahvaliti vsem, ki so bili ključni del uspešne poti okrevanja in vrnitve na najvišjo raven v športu," je uvodoma za STA pojasnil oče Tonija Rajko Vodišek , ki tudi vodi njegovo ekipo. Zaradi zmanjšanja stroškov je sicer ostal v domovini, na prizorišču je bil taktični svetovalec Ryan Palky. Posebej se je Rajko Vodišek zahvalil kirurgu Bogdanu Ambrožiču, ki je operiral njegovega sina, fizioterapevtki Jani Obad, kineziologu Maticu Tepešu, kondicijskemu trenerju Radu Gregoriču, Univerzi na Primorskem in Radu Pišotu, avstralskemu mentalnemu trenerju Namu, pri katerem je bil Toni Vodišek lani dvakrat po en mesec, taktičnemu svetovalcu Ryanu Palkyju, Arjanu Rapušu, ter dekletu Tonija Niki Hill, ki mu je stala ob strani v času okrevanja. "Pa tudi vsem, ki so z dobrimi mislimi in podporo pomagali soustvariti uspešen projekt okrevanja na poti proti Los Angelesu 2028. Seveda pa največja zahvala pripada Toniju, saj je prav on tisti, ki od sebe zahteva največ in je vedno pripravljen narediti več kot ostali. Tudi v obdobjih, ko ni bil na vodi, je v mislih treniral, analiziral in odpeljal nešteto regat. Njegova predanost, disciplina in popolna osredotočenost na proces so na najvišji možni ravni in zgled vsem, ki verjamejo v doseganje vrhunskih ciljev," je pojasnil Rajko Vodišek . Ponovno je izpostavil, da ta rezultat ni zgolj izid posameznika, temveč moči skupnosti, ekipe. "In neomajne volje športnika, ki si zasluži spoštovanje in priznanje," je misli zaokrožil Rajko Vodišek. Toni Vodišek je poškodbo prvič utrpel že pred svetovnim in evropskim prvenstvom leta 2022, ko je prišlo do strgane sprednje in zadnje križne vezi, obenem pa še do poškodb meniskusa in ligamentov. Na obeh prvenstvih je nastopil in postal svetovni ter evropski prvak. Lani je nato v Parizu osvojil še olimpijski srebro.
RumenoeNavtikapred 55 dnevi
Center za usklajevanje iskanja in reševanja v Reki na Hrvaškem je v nočnih urah pričel z reševalno akcijo osemčlanske posadke, ki je nasedla s svojim plovilom na otoku Jidula zahodno od otoka Ugljan. V centru so klic s plovila prejeli ob 22.06 uri. Voditelj plovila je sporočil, da je na krovu osem oseb, med njimi dva otroka. Ker je obstajala nevarnost, da se bo plovilo potopilo, so zaprosili za takojšnje reševanje. O nesreči so nemudoma obvestili Luško kapitanijo Zadar, Pomorsko policijo in Letališko policijo PPAP Zadar, katere plovilo je bilo takrat najbližje kraju nesreče. Plovilo je takoj odplulo na kraj nesreče, kjer so takoj našli nasedlo plovilo. Vse člane posadke, ki so bili hrvaški državljani so nemudoma prekrcali na policijsko plovilo. Nesrečo so vsi preživeli brez telesnih poškodb. Nasedlo plovilo je bilo nasukano na obalo s krmnim delom skoraj po vsej dolžini. Lastnik plovila je dobil odločbo, da mora nasedlo plovilo odstraniti v najkrajšem možnem času.
RumenoeNavtikapred 55 dnevi
Če obožuješ občutek vetra v laseh, špricanje vode v obraz in srce, ki bije v ritmu valov, potem je kolekcija Jobe Sports  pri Moto-Nautiki ustvarjena zate. Vse za tiste, ki ne iščejo le rekreacije – temveč pravo doživetje. V salonu Moto-Nautika v Miklavžu ali preko njihove spletne trgovine lahko ujameš opremo, ki tvojo poletno dogodivščino spremeni v spektakel. Zabava pod vodo Ko otroci prvič okusijo vznemirjenje gibanja po vodi brez plavanja, jim električna plavalna deska Flux Kickboard nariše nasmeh, ki ne izgine. Majhen električni motor jih nežno potiska naprej – brez truda, samo čista igra. Poleg teh desk pa so na voljo tudi podvodni skuterji, ki odpirajo vrata v skrivnostni svet pod gladino – za vse radovedne raziskovalce, ki si želijo videti več kot le površje Flux KickBoard in podvodni skuterji: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/podvodni-skuterji/ Za neustrašne jezdece valov Za vse, ki si želijo hitrosti, smeha in akcije na vodi, so na voljo vlečne tube v različnih velikostih – od enosedov do modelov za štiri osebe. Vsaka ponuja svojo mero adrenalina: od hitrih, okretnih tub za solo vožnje do večjih modelov, kjer skupinsko drsenje po valovih postane prava avantura. Robustna izdelava, udobni ročaji in raznolike oblike zagotavljajo, da bo vsaka vožnja polna zabave in nepozabnih trenutkov. Vodne tube: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodna-tuba/ Za mojstre ravnotežja in svobode Na voljo so SUP-i različnih velikosti in nosilnosti, prilagojeni vašemu načinu uporabe – za sproščene trenutke na vodi, ne glede na izkušnje ali stil veslanja. Supi: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/napihljive-sup-deske/ Za tiste, ki radi veslajo Na voljo so napihljivi kajaki v različnih velikostih, izdelani iz kakovostnih materialov in podprti z garancijo za brezskrbno uporabo. Kajaki: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/kajak/ Wakeboardi Jobe za vsak nivo znanja Wakeboardi Jobe so zasnovani za maksimalno zabavo in natančen nadzor – od prvih zavojev do skokov čez valove. Na voljo so modeli za začetnike in izkušene deskarje, z dovršeno obliko in trpežnimi vezmi za popoln oprijem. Wakeboardi: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/wakeboard/ Jobe smuči za vse generacije Tudi vodne smuči Jobe združujejo stabilnost, hitrost in enostavno vodljivost, zato so odlična izbira za vse generacije. Sodobni materiali in pametna zasnova omogočajo lahkoten vzpon iz vode in zanesljivo vožnjo tudi pri večjih hitrostih. Smuči: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodne-smuci/ Ko šport sreča prestiž: BRABUS x JOBE Za tiste, ki poleg hitrosti cenijo dizajn, tehnologijo in popolnost, je tukaj omejena linija BRABUS x Jobe. Podvodni skuter Shadow – eleganten, zmogljiv, kot iz znanstvene fantastike. SUP Shadow 11.6 Adventure – trojna plast za stabilnost, s celotnim setom opreme za ekspedicije. In ne pozabi na Shadow Fragment rešilne jopiče , ki združujejo varnost z brezhibnim stilom – za moške in ženske. Brabus kolekcija: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/posebna-kolekcija/brabus/ 🔹 EKSKLUZIVNA TEDENSKA AKCIJA! 🔹 Samo ta teden vam podarjamo 10 % popusta na čisto vse nakupe v naši spletni trgovini! 🛍️🌊 👉 Vse, kar morate storiti, je ob zaključku nakupa vnesti kodo: POPUST2025 ✅ Akcija velja do konca tedna – ne zamudite priložnosti za nakup vrhunske opreme za motoriste in navtike po še bolj ugodni ceni! 🛒 Izkoristite akcijo tukaj: 🌐 www.motonautika-shop.com Na voljo v salonu ali online Razstavni salon: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž Kontakt: Telefon: 02 629 04 00 (#2), Plovila: +386 31 300 903 E-mail: info@moto-nautika.com Spletna stran: www.moto-nautika.com Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com

torek, 15. julij

RumenoeNavtikapred 56 dnevi
Zgibanka na osmih straneh vsebuje splošne napotke za jadranje in podrobnejše napotke za nastavitev jader glede na smer in jakost vetra. Zgibanka na osmih straneh je razdeljena na dva vsebinska dela. Prvi del obsega splošno razlago: osnovni jadralski pojmi vključno z žargonskimi besedami, razlaga pravega in navideznega vetra, razlaga smeri jadranja in uporaba vetrnih trakcev pri jadranju proti vetru in z vetrom v bok. Drugi del obsega podrobnejše napotke za jadranje z vetrom iz različnih smeri : jadranje proti vetru, jadranje z vetrom v bok, jadranje z vetrom v pol krme in jadranje z vetrom v krmo. Zgibanka je obogatena z ilustracijami in tabelami za njeno lažjo uporabo. Zgibanka je narejena iz tršega vodoodbojnega papirja. Nakup
RumenoeNavtikapred 56 dnevi
Zjutraj je v Port Vili deževalo, potem pa sem se še enkrat sprehodil po mestu na hribu in se spotoma ustavil na tržnici. Že nekaj sto metrov stran od obale in od parlamenta ter vladne palače, se izgled mesta popolnoma spremeni. Ulice so peščene in blatne zaradi dežja, hiške pod drevesi so skromne, lesene, krite s pločevinasto streho, med hiškami se sprehajajo prašiči in perutnina. Glavno mesto tukaj postane velika vas, ki jo prekine nekaj bogatejših četrti zaprtih v ograjo in z varnostniki na vhodu. Na vaški tržnici sem si kupil nekaj solate, banan in za poskus še bananinega čipsa. Sprehodov po mestu in mestnega vrveža sem imel po dveh dneh dovolj. Formalnosti z oblastmi so bile urejene, imam vse papirje in pred poldnevom sem odvezal vrv z boje v mestni marini in odjadral proti severu na drugo stran Efateja v lep in miren zaliv Havannah, ki ga pred oceanskimi valovi ščiti veriga otočkov. Še en teden moram tukaj počakati na Zlato in upam, da bom vmes uspel kaj skrajšati spisek potrebnih opravil na Skokici, ki ga imam še od lanskega leta nalepljenega nad navigacijsko mizo. Dosti popravil je že prečrtanih, a na spisek vseskozi prihajajo tudi nove zadeve. Prve štiri dni sem barval les na palubi. Skoraj 50 kvadratnih metrov je tika na palubi in če želim, da bo spet zdržalo nekaj let, sta potrebna vsaj dva sloja. Tudi les je potrebno vsake toliko časa “pobožati”, da bo dlje trajal. Skorajda sem že končal, a se še vedno ne morem odločiti, ali mi je bolj všeč prejšnja barva lesa, ali nova. Siv tik mi je všeč, nova rjava barva pa je tudi v redu in če ne kaj drugega, priča vsaj o tem, da barka ni zanemarjena. Mimo Skokice je prijadrala avstralska barka in ko so videli, da barvam tik na palubi, so jadralci zaklicali: “Ahoj, maintenance works on exotic places?”. Dvignil sem palec, zasmejali smo se in si pomahali. Ne spomnim se, da bi kdaj na barki preživel pet dni skupaj na enem in istem sidrišču, in da vmes sploh ne bi dvignil sidra. Barka je zdaj tudi zgoraj olepšana, zamenjal sem nekaj  vijakov, ki so bili sicer iz nerjavečega jekla, a so vseeno rjaveli, pokrpal vrvi na mestih, kjer so cvetele, očistil večino rjavih madežev na ograjici in palubi. V bližnji okolici tudi že poznam skoraj vse poti ob obali in po gričih v zaledju. Čas je bil za premik. Premaknil sem se za tri milje k izlivu reke, ker se mi je narava tam zdela zanimiva. Elektronska navtična karta na moji tablici tukaj ni natančna, a pričakoval sem, da bodo pri izlivu reke plitvine in se bo globina morja okoli ustja reke le počasi nižala. A ni bilo tako. Že dvajset metrov od obale je bila globina morja tudi tukaj preko 15 metrov, 50 metrov od obale pa preko 30 metrov. Sidral sem na 20 metrih globine, spustil 50 metrov verige in upal, da se veter ne bo okrepil in bi me ponoči odsidralo, ali pa da bi se veter obrnil in bi barko zaneslo na obalo. Sprehodil sem se po poti, ki je ob reki po gozdu vodila v notranjost otoka in prišel do vasice. Srečal sem dva fantiča, ki sta mi povedala, da v vasi živi nekaj deset prebivalcev, v šolo pa otroci hodijo na otok, ki leži na nasprotni strani zaliva. V šolo jih vsako jutro odpeljejo s čolnom. Narava ob reki je bujna in lepa, a je bilo lepo le čez dan. Zvečer je z reke na barko prišlo preveč narave, ki mi je brenčala okoli glave in ji niso bili kos niti špirale proti komarjem, niti elektronski odganjalci mrčesa. Pomagal je repelent, zares rešil pa me je šele nočni veter, ki je mrčes odpihnil z barke. < Prihod na Vanuatu Nadaljevanje 22.7.2025 Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih Proti soncu Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, NAKUP Z vetrom Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj. NAKUP Veliki trije Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. NAKUP Z jadrnico čez Arktiko Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre ... NAKUP Miran Tepeš Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna. Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell. Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj. Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

ponedeljek, 14. julij

RumenoeNavtikapred 57 dnevi
Letos so navdušili vse ljubitelje adrenalina – podvodni skuterji Jobe so bili razprodani v rekordnem času! Zaradi izjemnega zanimanja smo uspeli zagotoviti še zadnjo pošiljko – in to je VAŠA ZADNJA PRILOŽNOST, da si zagotovite svojega pred koncem sezone! Zaloga je omejena, povpraševanje pa izjemno – zato ne odlašajte! Če si želite to poletje raziskovati podvodni svet na najbolj zabaven način, ukrepajte ZDAJ! Najbolj nora zabava poletja! Podvodni skuterji niso samo vrhunska zabava, ampak tudi izvrstno orodje za raziskovanje podvodnih lepot. Z električnim pogonom omogočajo lahkotno drsenje skozi vodo s hitrostjo do 8,5 km/h in potop do kar 30 metrov globine. Zaradi preproste uporabe, samolebdeče zasnove in dvojnega sprožilca, je zagotovljena tudi popolna varnost. Popoln za avanture in snemanje spominov Vsak Jobe podvodni skuter vključuje praktičen nosilec za GoPro kamero, kar pomeni, da lahko vsak potop enostavno posnamete in svoje nepozabne trenutke delite s prijatelji in družino. Ob nakupu prejmete tudi komplet maske in dihalke ter praktično torbo za prenašanje. Podrobneje o posameznih modelih Jobe Infinity 2023 Cena: 700 eur, od 18 eur na mesec Cenovno dostopen in praktičen model, idealen za začetnike in družinsko zabavo. Omogoča tri hitrosti, potop do 30 metrov in čas delovanja do 2 x 40 minut z dvema priloženima baterijama. Več informacij: https://bit.ly/vodni-skuter-jobe Jobe Infinity 2024 Cena: 875 eur, od 23 eur na mesec Novejša različica priljubljenega modela, ki prinaša izboljšano zasnovo za še boljšo uporabniško izkušnjo. Omogoča enostavno uporabo, zanesljivo zmogljivost ter čas delovanja, primeren za dolgotrajne podvodne raziskovalne dogodivščine. Idealna izbira za tiste, ki cenijo najnovejšo tehnologijo in izpopolnjen dizajn. Več informacij: https://bit.ly/podvosni-skuter-2024 Jobe Infinity Pro paket Cena: 1.029 eur, od 27 eur na mesec Model namenjen tistim, ki si želijo večje hitrosti in zmogljivosti. Doseže hitrosti do 8,5 km/h, vključuje dve bateriji za dolgotrajno uporabo in je idealen za ambiciozne podvodne raziskovalce. Več informacij: https://bit.ly/podvodni-skuter-pro Jeep X Jobe Cena: 929 eur, od 24 eur na mesec Edinstven model, ki združuje prepoznaven stil znamke Jeep in kakovost Jobove tehnologije. Primeren za vse, ki poleg funkcionalnosti cenijo tudi ekskluziven dizajn. Hitrost do 5 km/h, potop do 30 metrov, dve bateriji in priložena oprema. Več informacij: https://bit.ly/jobe-jeep-2025 Brabus x Jobe Shadow Cena: 1.544 eur, od 39 eur na mesec Najbolj prestižen in ekskluziven model, ki združuje vrhunsko oblikovanje Brabus z vrhunsko zmogljivostjo Jobove tehnologije. Primeren za uporabnike, ki si želijo nekaj posebnega in luksuznega. RAZPRODAN! Podvodni skuterji Jobe imajo kar 3-letno garancijo, za brezskrbno uporabo pa poskrbi naša odzivna in zanesljiva servisno-reklamacijska služba. Moto-Nautika je uradni in generalni zastopnik blagovne znamke Jobe za Slovenijo, zato ste pri nakupu pri nas vedno v varnih rokah. Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž, ali nas pokličete na 02 629 04 00 (odzivna št. #2) ali +386 31 300 903 za plovila. Oglejte si našo ponudbo tudi na www.moto-nautika.com ali www.motonautika-shop.com . Veselimo se vašega obiska! 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#3) ali +386 51 222 122 (oprema) 📧 Pišite nam: oprema@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 57 dnevi
V svetu gumenjakov obstajajo modeli, ki dvignejo standard – Grand G850 Black Inox Carbon je prav takšen čoln. Gre za luksuzno različico uspešnega modela iz serije Golden Line , ki navdušuje z naprednim trupom, vrhunskimi materiali, domišljenim dizajnom in zmogljivostjo, primerno za daljše in varne plovbe tudi v zahtevnejših razmerah. Imate ga na zalogi na Moto-Nautiki, kjer si ga lahko tudi ogledate, prevzem pa je možen takoj. Sedaj na voljo po ugodnejši ceni. Za koga je primeren? Grand G850 je idealna izbira za vse, ki si želijo nekaj več – več prostora, več moči, več udobja in predvsem več svobode na vodi. Družine ga obožujejo zaradi varnosti in prostornosti, najemodajalci zaradi homologacije za 12 oseb in ustreznosti z EU regulativo, navtični navdušenci pa zaradi njegovega odzivnega trupa in odličnih plovnih lastnosti. Video: Zasnova in prostornost Ena ključnih značilnosti modela G850 je širok trup z HIS sistemom ( High Step Hull ), ki zagotavlja stabilnost, hitrejše glisiranje in mehkejšo plovbo v valovih. Čoln se brez težav spopade tudi z višjimi valovi – do 4 metre – kar potrjuje njegovo zanesljivost v vseh razmerah. Notranjost čolna je zasnovana z mislijo na udobje in funkcionalnost: Velik zadnji U-sedežni del , primeren za sproščanje večje družbe ali udobno družinsko plovbo. Centralna konzola z možnostjo vgradnje električnega WC-ja in velikim skladiščnim prostorom. Obsežen zadnji garažni prostor omogoča shranjevanje večjih kosov opreme, od vodnih športov do dodatnih blazin. Inox zaščitne ograje po celotnem plovilu dodatno povečujejo varnost, zlasti pri manjših otrocih. Edinstvena izvedba Black Inox Carbon Ta posebna različica čolna izstopa z unikatnim izgledom. Kombinacija črnega trupa, karbonskih detajlov in inox elementov ni zgolj estetska – gre za izbrane materiale, ki zagotavljajo trpežnost in dolgo življenjsko dobo. Čoln je zato odlična izbira tudi za najzahtevnejše uporabnike, ki cenijo dizajn brez kompromisov. Tehnične prednosti Dolžina: 8,5 metra Širina: 2,95 metra Dovoljena moč motorja: do 400 KM Kapaciteta: do 12 oseb Rezervoar za gorivo: vgrajen centralno za boljše težišče in stabilnost CE kategorija: B – primeren za odprta morja Primernost za komercialno rabo Grand G850 Black Inox Carbon ima vso potrebno dokumentacijo in CE-certifikacijo za komercialno rabo. Zaradi prostornosti in varnosti je med bolj iskanimi modeli v segmentu čolnov za dnevni najem ali izlete z vodičem. Grand G850 Black Inox Carbon je plovilo, ki presega pričakovanja – zanesljiv v vseh razmerah, izjemno udoben in oblikovan z občutkom za detajle. Gre za vrhunski gumenjak za vse, ki želijo uživati na vodi brez omejitev. Več informacij o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-black-inox-carbon/ Stara cena: 94.069 €+DDV Ugodnejša cena: 70.551 €+DDV 📍 Moto-Nautika Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 02 629 04 00 (#2) | 📱 +386 31 300 903 📧 info@moto-nautika.com 🌐 www.moto-nautika.com 🛒 motonautika-shop.com Aktualna zaloga plovil: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ Prikolice na zalogi: https://moto-nautika.com/navtika/prikolice/ Servis: https://moto-nautika.com/servis/

nedelja, 13. julij

RumenoeNavtikapred 58 dnevi
Podjetje Newera Yachting je prejelo izjemno priznanje – postali so uradni Saxdor Golden Partner za leto 2025! To prestižno priznanje, ki ga podeljuje proizvajalec Saxdor Yachts, potrjuje odlično sodelovanje, visoko raven strokovnosti ter izjemno predanost znamki Saxdor na območju jadranske regije. Naziv Zlati partner pomeni, da je podjetje Newera Yachting izpolnilo najvišje standarde – ne le v smislu prodajnih rezultatov, temveč tudi na področju zadovoljstva strank, poprodajne podpore in zaupanja, ki ga vlaga v znamko. Pomemben del njihovega poslovanja je usmerjen prav v Saxdor, poleg tega pa so pripravili tudi ciljno usmerjen marketinški načrt, kar še dodatno krepi prepoznavnost znamke na njihovem območju. Za kupce to pomeni še boljšo storitev, še več znanja in podpore ter zanesljivega partnerja na vsakem koraku – od prvega povpraševanja do dolgotrajnega uživanja na vodi. Iskrene čestitke celotni ekipi Newera Yachting za to pomembno priznanje.
RumenoeNavtikapred 58 dnevi
V Los Alcazares na Mar Menor na vzhodni španski obali se je danes z zadnjo regato za ekipe, uvrščene od 11. mesta dalje, za najboljših deset pa z regato za medalje, končalo mladinsko svetovno prvenstvo za 470. Slovenijo sta v konkurenci 42 ekip zastopali dve posadki - Martin Fras in Mija Škerlavaj ter Ana Planinšič in Teo Gerželj. Prvenstvo je zaznamovala velika vročina in spremenljiv veter, ki se je razvil šele popoldne - regate so se začenjale šele okoli druge oziroma tretje ure. Po dvanajstih odjadranih plovih Martin Fras in Mija Škerlavaj končujeta na 15. mestu, Ana Planinšič in Teo Gerželj pa sta skupno 33. in 12. v razvrstitvi U21. Z njimi je bila trenerka Tina Mrak , ki je takole povzela prvenstvo: “Za nami je zelo zahteven teden, z vročino preko 30 stopinj in zelo nestabilnim vetrom med 7-11 vozli, danes pa se je še nekoliko okrepil, na 15-18 vozlov. Naši dve posadki sta začeli zelo obetavno, nato pa skozi teden nekako izgubljali stik z najboljšimi. Martin in Mija sta imela odlično izhodišče za lep rezultat, vendar sta četrti dan naredila preveč napak in se oddaljila od deseterice, kar je bil sigurno njun cilj. Tudi Mijina viroza pri tem ni pomagala. Za Ano in Tea je bila to prva večja regata v tem razredu in mislim, da sta zaključila s pozitivnim zadnjim plovom ter motivacijo za nadaljnje delo. Iz Španije sedaj potujemo naprej na Portugalsko, kjer nas že čez en teden čaka evropsko mladinsko prvenstvo v Portu.”

sobota, 12. julij

RumenoeNavtikapred 59 dnevi
Regata Aegean 600, ki iz leta v leto pridobiva večjo mednarodno veljavo v offshore jadralni skupnosti, je tudi letos ponudila zahtevno in razgibano tekmovanje na regatnem polju med egejskimi otoki. Na štartu pod Pozejdonovim templjem v Lavrionu blizu Aten se je letos zbralo 60 jadrnic iz 19 držav, med njimi tudi dve posadki iz Jadralnega kluba Loka Timing: Elaya in Karpo. Že četrtkova ogrevalna regata Attica Warm-Up, ki je potekala v razmerah z vetrom med 20 in 32 vozli, je pokazala odlično pripravljenost ekipe Karpo, ki je na 10 NM dolgi progi zmagala v IRC razvrstitvi. Ekipa Elaya se te regate ni udeležila, saj je še izvajala priprave na glavni dogodek. Start glavne 605 NM dolge regate po Egejskem morju je bil v nedeljo, ko sta slovenski ekipi hitro dokazali odlično pripravljenost. Na več delih proge sta se celo izmenjavali v vodstvu med seboj. Letos je regata potekala v povsem netipičnih razmerah. Značilni meltemi (20–25 kt, v sunkih tudi do 40 kt) se je pojavil šele v zadnji tretjini regate. Prva dva dneva so posadke jadrale v pretežno šibkem vetru do 15 kt z občasnimi brezvetrnimi pasovi, kar je pomenilo nenehne menjave jader in veliko taktičnih odločitev. V zaključku regate se je meltemi vrnil in s sunki prek 30 kt ter razburkanim morjem močno otežil pogoje utrujenim ekipam. Na jadrnici Renoir je zaradi težkih razmer celo prišlo do zloma jambora. Prva jadrnica v cilju je bila VOR 70 Aiolos Georgea Procopia iz Grčije, ki je za celotno traso potrebovala skoraj štiri dni. Na drugem mestu je bil francoski Daguet 5 ter na tretjem mestu Varuna iz ZDA. Karpo je v cilj prijadrala znotraj enega dne po zmagovalcu, na 16. mestu absolutno, Elaya pa nekaj ur kasneje na 23. mestu. Po korigiranem času je odlično jadranje obe slovenski ekipi pripeljalo na stopničke, popolno zmagoslavje je preprečila nemška ekipa Swan 441R Best Buddies skiperja Kay-Johannesa Wrede. Ta izkušena ekipa je tudi skupna zmagovalka v kategorijah ORC in IRC. Rezultati IRC overall: Best Buddies (NEM) Karpo (SLO) Elaya (SLO) Identičen vrstni red je tudi v kategoriji ORC overall. Rezultati po skupinah: IRC 3: Karpo (SLO) Elaya (SLO) Rotgipfler (AUT) ORC 2: Karpo (SLO) Phileas Fogg (NEM) Antelope (NEM) ORC 3: Best Buddies (NEM) Elaya (SLO) Aiolia (NEM) Uspeh obeh slovenskih ekip potrjuje visoko raven offshore jadranja pri nas. Obe jadrnici sta se odlično znašli tako v taktično zahtevnih brezvetrnih pasovih kot v močnem meltemiju, kar dokazuje izvrstno pripravljenost posadk in jadrnic. Maks Vrečko, skiper Karpo: " Izjemno zahtevna regata, ki je zahtevala stalno aktivnost. Obrestovalo se nam je, da smo bili na lokaciji že en teden pred regato ter odlično pripravili jadrnico ter opravili nekaj krajših treningov. Na Karpo smo bili samo štirje, kar je zahtevalo drugačen organizacijski pristop, na primer vse glavne obroke smo imeli v obliki suhe hrane. Med regato smo v prvem delu regate z Elayo imeli pravi match race in na nek način eden drugega potiskali naprej, pri Rodosu smo se uspešneje izvlekli iz vetrnih lukenj. Ta regata je bila na splošno kot jadranje po minskem polju, saj nikoli nisi vedel, kdaj bo zdrav veter z močjo nad 20 kt popolnoma ugasnil, po eni uri guganja pa spet jadraš naprej na 25 kt. Eden od naših ciljev je bilo regato zaključiti brez škode na opremi in veseli nas, da nam je to uspelo kljub sunkom vetra preko 40 kt. Ekipa v zasedbi Urška Kofol, Jernej Drofenik Matic Vrečko in jaz je funkcionirala izjemno, kljub velikemu številu menjav jader in aktivnem jadranju nam nikoli ni zmanjkalo energije. Navdušen sem, da je poleg nas na zmagovalnem odru tudi Elaya, saj so ves čas vrhunsko jadrali. To je z naskokom največji uspeh JK Loka Timing, na težki regati z profesionalnimi jadralci in modernimi regatniki smo pokazali srčnost in znanje."

petek, 11. julij

RumenoeNavtikapred 60 dnevi
Odprtomorska regata Aegean 600 se počasi zaključuje. Najhitrejše jadrnice so že v cilju, med njimi obe slovenski posadki Karpo in Elaya. Danes zjutraj ob 8 uri in 24 minut je v cilj regate prijadrala jadrnica Karpo (Elan 450) pod vodstvom Maksa Vrečka in se zavihtela na prvo mesto v razredu IRC 3 in IRC 2. Poleg zmage v teh dveh razredih so si z odličnim jadranjem priborili še 2. mesto v razredu IRC in ORC. Za plovbo na regati, katere teoretična dolžina znaša 600 nmi so morali prepluti 660 nmi. Potrebovali so 4 dni 17 ur 34 min in 2s (korigiran čas 5 dni 29 min 41s). Le 2 uri in 20 min kasneje je ciljno črto pod Pozejdonovim templjem prečkala ekipa Elaya (Elan E5), ki jo vodi Dušan Ušeničnik. Z ekipo so si prijadrali 2 mesto v razredu IRC 3 in ORC3, ter tretje mesto v razredu IRC in ORC. Za plovbo so potrebovali 4 dni 19 ur 53 min 27s (korigiran čas 5 dni 2 uri 23 min in 51s.) Skupno so prepluli 667 nmi. Prvo mesto na regati je zasedla grška jadrnica Aiolos, ki je za plovbo potrebovala 3 dni 19 ur 7 min in 16s. Na drugo mesto se je uvrstila francoska jadrnica Dauet 5, tretja pa je v cilj prijadrala Varuna, ki pluje pod zastavo ZDA. Maks Vrečko , lastnik in skiper ekipe Karpo je po prihodi v cil povedal: "Prečkanje od Argatonissija do Mikonosa je bilo zelo zahtevno in zelo vetrovno. Po obračanju Argatonissija smo zamenjali iz J1 na J3, nato pa se je začel obsežen trening krajšanja glavnega jadra. Krajšali smo na prvo krajšavo pri 20, na drugo pri 25 in na tretjo krajšavo pri 30 vozlih vetra, vozili pa smo laško orco. Menjav med krajšavami je bilo veliko, veter je zelo nihal. V prvem delu je dosegel 32 vozlov, v glavnem predelu pa do 42 vozlov. Jadranje v takih pogojih je divje. Vsi smo se držali za ograjico in upali, da prevelik flok za te razmere J3 zdrži ogromne obremenitve. Najhujši del je trajal pol ure, celotno prečenje Egejskega morja pa 9 ur. Do Mikonosa so se razmere omilile. Proti cilju smo se potikali v minskem polju vetra in pasov bonac, kjer smo se nekajkrat zataknili. Uspeli smo se prebiti do cilja, ki smo ga prečkali ob 8:23 danes zjutraj. Naš čas plovbe je bil 4 dni, 17 ur in 34 minut. Osvojili smo odličen rezultat in sicer: mesto v IRC skupina 3 mesto v IRC generalno mesto v ORC skupini 2 mesto v ORC generalno Na ta rezlutat smo ponosni. Veseli nas, da je bil naš trud poleg novih izkušenj poplačan tudi v vidiku odlične razvrstitve." Video včerajšnjega Meltemija
RumenoeNavtikapred 60 dnevi
V luko koper je priplula največja ladja do sedaj. Ladja CMA CGM Osiris je največja ladja, ki so jo kdaj koli privezali v Luki Koper. Ladja v dolžino meri 366m, v širino pa 51m. Ladja je namenjena prevozu kontejnerjev. Nanjo je možno naložiti 15.536 kontejnerjev (TEU – število 20 čeveljskih kontejnerjev). Ladja pluje na redni povezavi med daljnim vzhodom (Kitajska, Koreja, Japonska,…) in Evropo. Ladja je opremljena s sistemom za priklop na električno omrežje na obali. V času raztovarjanja in natovarjanja ladje v luki ne potrebuje dieselskih agregatov za zagotavljanje energije in s tem močno zmanjšuje hrup in onesnaženje v času pristanka. Ladja je danes zjutraj že odplula iz luke Koper in pluje proti Sueškemu kanalu nazaj proti Aziji. Vir: Luka Koper FB
RumenoeNavtikapred 60 dnevi
Slovenija je bogatejša za novo ladjedelnico Balder Yachts, ki prihaja iz Ljutomera. V zadnjih letih je slovenska ladjedelniška industrija doživela pomemben razvoj, eden od vrhuncev pa je zagotovo predstavitev nove slovenske ladjedelnice Balder Yachts. Ta mlado, a ambiciozno podjetje je s sedežem v Ljutomeru začelo ustvarjati visokokakovostne jahte, ki bodo konkurenčne na svetovnem trgu. Kaj je Balder Yachts? Balder Yachts je mlado podjetje, ki si je zastavilo cilj izdelovati vrhunske jahte, ki združujejo inovativno oblikovanje, trajnostne materiale in vrhunsko tehnološko opremo. S poudarkom na izdelavi plovil za zahtevnega kupca, ki išče kombinacijo elegance, učinkovitosti in varnosti, je Balder Yachts že pridobil pozornost tako domačega kot tudi mednarodnega trga. Kaj ponuja slovenska ladjedelnica? V prvih mesecih delovanja je Balder Yachts razkril svojo prvo modelno linijo, ki jo odlikuje sodobna zasnova, prilagodljivost in visoka kakovost izdelave. Njihove jahte so namenjene tako za zasebno uporabo kot tudi za komercialne namene in najeme. Inovacije in trajnost Ena od ključnih prednosti podjetja je posvečanje pozornosti trajnosti. Balder Yachts uporablja okolju prijazne materiale in napredne tehnologije za zmanjšanje emisij, hkrati pa zagotavlja visoko zmogljivost in vzdržljivost svojih plovil. Lokalni pomen in prihodnost Za Ljutomer in širšo slovensko regijo predstavlja Balder Yachts pomemben korak k razvoju visokotehnološke industrije in povečanju prepoznavnosti Slovenije v svetu na področju ladjedelništva. Podjetje načrtuje širitev proizvodnih kapacitet, rast ekipe strokovnjakov in razvoj novih modelov. Slovenska ladjedelnice Balder Yachts je dokaz, da tudi v Sloveniji lahko nastanejo vrhunski izdelki, ki konkurirajo na svetovnem trgu. S svojo inovativnostjo, kakovostjo in zavezanostjo trajnosti je Balder Yachts nedvomno podjetje, ki si zasluži pozornost in podporo tako doma kot tudi v tujini. Slovenija tako s tem projektom pridobiva novega ponosnega predstavnika v svetu ladjedelništva.
RumenoeNavtikapred 60 dnevi
Rab je zagotovo eden izmed najlepših otokov na Jadranu in morda celo širše. Ima vse, kar si lahko zaželi današnji popotnik – čudovito naravo, kjer se lahko uživa v številnih aktivnostih na prostem, čudovite plaže ob kristalnem morju, odlično gastronomsko ponudbo in bogato kulturno dediščino. Od drugih otokov ga loči tudi poseben dogodek, ki prikazuje bogato zgodovino in kulturno dediščino, na katero so prebivalci Raba še posebej ponosni. To je znamenita Rabska Fjera. Rab - otok sreče Rab je zagotovo eden izmed najlepših otokov na Jadranu in morda celo širše. Ima vse, kar si lahko zaželi današnji popotnik – čudovito naravo, kjer se lahko uživa v številnih aktivnostih na prostem, čudovite plaže ob kristalnem morju, odlično gastronomsko ponudbo in bogato kulturno dediščino. Od drugih otokov ga loči tudi poseben dogodek, ki prikazuje bogato zgodovino in kulturno dediščino, na katero so prebivalci Raba še posebej ponosni. To je znamenita Rabska Fjera. RABSKA FJERA - 25.-27.7.2025 "Rabska fjera« je prvi in največji srednjeveški poletni festival na Hrvaškem. Temelji na tradiciji, ki se je začela že davnega leta 1364. Takrat je kralj Ljudevit Veliki osvobodil Rab beneške oblasti. V preteklosti je fjera trajala 14 dni in takrat so otoški prebivalci proslavljali čudežne moči svetega Kristoforja, kateremu so pripisovali zasluge za reševanje mesta pred uničenjem. RABSKA FJERA - OTVORITEV Rabska fjera se odvija vsako leto od 25. do 27. julija (ti dnevi so hkrati tudi dnevi sv. Jakova, sv. Ane in sv. Kristoforja) in že sama otvoritvena slovesnost Rabske fjere je veličasten spektakel. Prireditev se začne z zbiranjem vseh srednjeveško kostumiranih udeležencev v Gornji ulici v mestu Rab, ki se nato v povorki spustijo po mestnih stopnicah do Trga sv. Krištoforja. Župan mesta Rab, v vlogi kneza, nato pred več tisoč obiskovalci s srednjeveškim dekretom razglasi Rabsko fjero za odprto, s čimer se vsem odprejo mestna vrata in začne vsesplošno slavje. RABSKA FJERA - PRIDIH ZGODOVINE Poleg šestdesetih delavnic, ki se s temi poklici ukvarjajo tudi v resničnem življenju (peki, medičarji, kamnoseki, mizarji, slikarji na svilo, kalafati, školjkarji, pletkarji košar in vrvi, slikarji, cvetličarji, vrhunski tkalci, lončarji, predilci, sirarji, heraldisti, glagoljaši in mnogi drugi), so del »fjere« tudi največja društva otoka Raba. KULINARIKA NA FJERI Na plaži mesta nastane ob Rabski fjeri tudi pravcato ribiško naselje iz katerega se širi vonj ocvrtih šulčićev (recimo flancatu podobno pecivo, ki se ponudi s pršutom in sirom, slano ribo in tudi sladkimi nadevi, hkrati pa imajo šulčići tudi malce smešno drugo ime – “poderane gaće” ali potrgane spodnjice) in drugih morskih dobrot. Po ulicah mesta pa odzvanja pesem in glasba, obiskovalcem pa se ponujajo tuna, sardine, fritule, sir in vino. Vir: Turistična skupnost Kvarnerja; Foto: TZG Rab

četrtek, 10. julij

RumenoeNavtikapred 61 dnevi
V Urli v Turčiji se je s slovesno podelitvijo medalj pravkar zaključilo svetovno prvenstvo za mladinski razred 420. Lina Sorta in Filip Valjavec končujeta kot četrta v U17 in z naslovom svetovnih podprvakov v U17 za mešane posadke. V moški in mešani razvrstitvi sta osvojila tretje mesto in bron. Prvenstva so se udeležile štiri posadke - Jaka Valjavec in Vid Dobrinja v moški ter Rok Kovačič in Lara Božič v mešani kategoriji ter dve posadki v U17 - Lina Sorta in Filip Valjavec ter Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros. Prvenstvo se je začelo v močnem vetru preko 20 vozlov, ki je počasi slabel in tako mlade jadralce preizkusil v zelo raznolikih pogojih. Zato je še toliko lepši uspeh, da so se prav vse štiri slovenske posadke uvrstile v zlato skupino, kar je bil sicer glavni cilj prvenstva. Po dobrem jadranju tudi v finalnih plovih sta Lina Sorta in Filip Valjavec sicer za las zgrešila stopničke in v skupni razvrstitvi U17 zasedla 4. mesto, a prijadrala drugo mesto, srebrno kolajno in naslov svetovnih podprvakov v U17 mix. V moški in mešani kategoriji sta osvojila tretje mesto in bron. Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros sta v U17 zaključila na 29. mestu. Rok Kovačič in Lara Božič prvenstvo končujeta na skupnem 24. mestu ter 6. v mešani razvrstitvi. Jaka Valjavec in Vid Dobrinja sta na 39. mestu. Trener Mitja Mikuli n: “Poudaril bi, da sta tudi Rok in Lara odlično jadrala in regato, za katero sta dobila BFD, končala kot šesta, in zaradi tega rezutata jima je medalja za las ušla iz rok, in to že tretjič. Sicer pa je medalja Line in Filipa že peta medalja v štirih zaporednih letih na svetovnih oziroma evropskih prvenstvih, in osvojile so jih štiri različne posadke. Pred nami je sedaj še evropsko prvenstvo v Portu na Portugalskem, kamor odrinemo 17. julija."

sreda, 9. julij

RumenoeNavtikapred 62 dnevi
Na zalogi pri Moto-Nautiki in na voljo takoj! Poletje je čas za navtične užitke – in pri Moto-Nautiki smo za vas izbrali 5 vrhunskih plovil, ki so dobavljiva takoj in pripravljena, da z vami zaplujejo v novo sezono. Ne glede na to, ali iščete eleganten kabinski čoln za večdnevne izlete, ali zmogljiv gumenjak za športne dogodivščine, imamo pravo izbiro za vas. Vsako izmed spodnjih plovil odlikuje izjemna oprema, premišljena zasnova in vrhunska izdelava. Gre za izbrane modele priznanih blagovnih znamk Ranieri International in Grand Boats, ki so sinonim za kakovost in zanesljivost na vodi. ➡️ Vsa plovila so nova, z vključeno opremo in posebej ugodnimi cenami iz zaloge. ➡️ Motorji, prikolice, registracija in dodatna oprema? Vse uredimo pri nas. Oglejte si naš izbor in si zagotovite svojega favorita, še preden se sezona prevesi v drugo polovico! 🛥️ Ranieri International Next 255 LX Dolžina: 7,8 m | Kapaciteta: 10 oseb | Cena: 80.278 € + DDV (redna: 94.445 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompakten, a zmogljiv kabinski čoln z italijanskim dizajnom. Odličen za dnevne izlete in krajše križarjenja. Trup z zmanjšanim uporom in sistemom za blaženje udarcev nudi izjemno udobno plovbo tudi v valovih. 🔹 Luksuzna kabina z ločeno kopalnico 🔹 T-TOP, hladilnik, zložljiva stola in oblazinjenje Matrix 🔹 Zunanja kuhinja in prostorna sončna ploščad 🔹 Električni vinč, navigacijske luči 🔹 Kakovost in praktičnost znamke Ranieri International 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-255/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Ranieri International Next 220 SH Sundeck Dolžina: 7,35 m | Kapaciteta: 7 oseb | Cena: 38.070 € + DDV (redna: 42.300 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompaktno Sundeck plovilo s pametno razporeditvijo in veliko uporabne površine – popolno za sproščene izlete ali krajše nočitve. 🔹 3 ležišča, kabina s kuhinjo in WC 🔹 Velik sončni prostor na premcu 🔹 Rezervoar za gorivo 250 l – dolga avtonomija 🔹 Podpora za motor do 250 KM 🔹 Luksuzno oblazinjenje Diamond in priprava za elektro vinč 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-220sh/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Grand G850HGLF Black INOX Carbon Dolžina: 8,5 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 70.551 € + DDV (redna: 94.069 € + DDV) Dobava: TAKOJ Top zmogljiv gumenjak za dolge plovbe, zahtevne razmere in maksimalno udobje. Idealen za družinsko uporabo ali profesionalno dejavnost. 🔹 Ogromni ležalni površini spredaj in zadaj (do 4 osebe) 🔹 Stand-up voznikov sedež + U-sedežna garnitura zadaj 🔹 Centralni rezervoar goriva (300 l) + rezervoar vode (100 l) 🔹 Veliki skladiščni prostori (vključno z garažnim delom in konzolo) 🔹 Black Carbon Hypalon (5 let garancije), Silvertex blazine, Seadeck teak imitacija 🔹 Elektro vinč z INOX sidrom in verigo 🔹 Širok trup – izjemna stabilnost tudi v valovih do 4 m 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-black-inox-carbon/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! > 🛥️ Grand G750HGLF Decor White Dolžina: 7,5 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 54.262 € + DDV (redna: 72.350 € + DDV) Dobava: TAKOJ Zelo prostoren in vsestranski gumenjak s kakovostno opremo in napredno zasnovo – idealen za večje družbe, družinsko uporabo ali najem. 🔹 Ležišče spredaj in zadaj (do 4 osebe) + U sedežna garnitura 🔹 Stand-up voznikov sedež (vožnja sede ali pol stoje) 🔹 Centralni rezervoar goriva + vgrajen hladilnik in tuš (50 l) 🔹 Silvertex blazine, Seadeck tikovina, inox ograjice in športni volan 🔹 Elektro vinč z Inox sidrom in verigo 🔹 Veliki skladiščni prostori in enostaven dostop na čoln 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g750hglf-decor-white/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Grand D600HGLF Black White Dolžina: 6,12 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 40.742 € + DDV (redna: 47.932 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompakten in izjemno vodljiv gumenjak nove generacije , razvit na podlagi izkušenj uporabnikov. Odličen za družinsko plovbo, športe in čarter dejavnosti. 🔹 Dvignjen V-trup – odlična stabilnost in suha vožnja 🔹 Ležišča spredaj in zadaj (do 4 osebe) 🔹 Stand-up voznikov sedež, velik osrednji rezervoar goriva 🔹 Silvertex blazine, Seadeck tikovina, inox ograjice 🔹 Elektro paket, mizica, črne prašno barvane INOX ograje 🔹 5 let garancije na Hypalon tubuse Orca 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/d600hglf-black-white/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#2) ali +386 31 300 903 (Plovila) 📧 Pišite nam: prodaja@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 62 dnevi
Če iščete čoln, ki združuje športno moč, premišljen dizajn in vrhunsko udobje, je Grand G750 vaša prva izbira. Ta 7,5-metrski RIB ni le estetsko dovršen – zgrajen je za varno in udobno plovbo do 13 oseb. Zaradi svoje prostorne zasnove in stabilnega trupa je popoln tako za družinske užitke kot za resno čartersko rabo. G750 je popolnoma homologiran po EU direktivah in registriran tudi za komercialno uporabo, zato je izredno priljubljen tudi med ponudniki najema čolnov. Hkrati pa navdušuje z detajli, ki štejejo – od velikega prehoda na krovu (brez hoje po blazinah), do številnih priročnih predalov, ki olajšajo vsakodnevno uporabo. Prednosti Grand G750? Za 12 potnikov – varno, prostorno, stabilno • Velika ležalna ploščad spredaj in zadaj • Vgradni hladilnik, inox električni vinč • Prehod na čoln brez stopanja po blazinah • Zelo velik skladiščni prostor v zadnjem delu (za smuči, wakeboard ipd.) • Stand up voznikov sedež – primeren za vožnjo sede ali na pol stoje • Komforten U sedežni set zadaj za maksimalno udobje • Možnost uporabe mizice in ležišča v zadnjem delu • Veliko predalov za vrvi v zadnjem delu • Inox držalo za lažji vstop in izstop iz čolna Na zalogi – trije modeli, trije značaji Grand G750 Off White – športna eleganca v belem Ta izjemno atraktiven model v kombinaciji Off White združuje športen karakter z luksuznim izgledom. Izdelan iz kakovostnega Hypalona , paluba pa je obložena s SeaDeck premazom v videzu tikovine. Vgrajena oprema vključuje: inox hladilnik električni vitel z inox sidrom odstranljivo mizico podaljšane krmne platforme z izvlečnimi stopnicami roll bar s kljuko za vleko smučarja bogato oblazinjenje in udoben prehod brez hoje po blazinah 🔗 https://bit.ly/g750-offwhite Grand G750 Decor White – brezčasna prestižnost Za ljubitelje čistega, elegantnega dizajna je tukaj različica Decor White . Bela Hypalon tubusa v kombinaciji z ekskluzivnim dekorjem in SeaDeck premazom v Mocha Black odtenku ponuja brezčasno estetiko in udobje. Ključne prednosti: hladilnik in električni inox vitel odstranljiva mizica + možnost zadnjega ležišča kontrastni SeaDeck ne segreva na soncu – prijeten za bose noge dodatno oblazinjenje iz trpežnega Silvertex materiala 🔗 https://bit.ly/g750-decorwhite Grand G750 Gray/Black – robustna športnost Najbolj drzen med trojico. Različica Gray/Black zatemni vsak pogled z industrijsko športnim videzom – temno siva tubusa in črna paluba ustvarita trpežno estetiko, odporno na sledi uporabe. Idealna za čartersko ali bolj intenzivno rabo. Oprema vključuje: inox dodatki in hladilnik roll bar z vlečno kljuko odstranljiva mizica SeaDeck površine + Silvertex oblazinjenje veliki zadnji skladiščni prostor in praktičen prehod 🔗 https://bit.ly/g750-grayblack Vabljeni na ogled! Vsi modeli Grand G750 so na voljo za ogled in takojšen nakup v našem razstavnem salonu. 📍 Moto-Nautika Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 02 629 04 00 (#2) | 📱 +386 31 300 903 📧 info@moto-nautika.com 🌐 www.moto-nautika.com 🛒 motonautika-shop.com 👉 Oddajte povpraševanje tukaj : https://bit.ly/g750-mn

torek, 8. julij

RumenoeNavtikapred 63 dnevi
Trajekt Petar Hektorovič, ki Splitsko luko povezuje z sosednjimi otoki, je med manevriranjem v luki trčil v dve potniški križarki. Ena se je zaradi poškodb potonila. Danes zjutraj je silovita nevihta na šibeniškem področju povzročila močno razdejanje in botrovala pomorski nesreči trajekta Petar Hektorovič v lasti ladjarskega podjetja Jadrlonija. Močan veter naj bi povzročil trganje priveznih vrvi s katerimi je bil trajekt privezan na obalo. Odneslo ga je s priveza in trčil je v dve ladji namenjeni turističnemu križarjenju. Ena izmed njih Kruna Mora se je zaradi poškodb potopila v splitskem pristanišču. V času nesreče je bila na njej ena oseba, ki se je rešila s skokom v vodo. Člani posadke trajekta Petar Hektorovič so hitro reagirali. Ko so popustile privezne vrvi, so spustili sidra, ki pa seveda niso prijela v istem trenutku. Če ne bi tako hitro reagirali bi bila škoda še večja. Jutranja nevihta v Splitu Travelogue of the Day, 7/8/25: Just concluded a beautiful sunny breakfast in Split, and then…HAILSTORM in July!?! WTF! pic.twitter.com/3eCGuPQd0i — Michael Kao (@UrbanKaoboy) July 8, 2025 Opustošenje v suhi marini Špinut (Split) Foto: Posnetek web kamere
RumenoeNavtikapred 63 dnevi
Včerajšnja nevihta na Jadranu je številne navtike ujela nepripravljene. Reševalne ekipe so morale posredovati v več deset reševanjih. Prevrnjen katamaran Včeraj popoldne so na pomoč poklicali s katamarana, ki je bil v trenutku nesreče v bližini otok Ravan v Šibeniškem arhipelagu. Zaradi še nepoznanega razloga se je katamaran prevrnil. Devet člansko posadko je rešila posadka jadrnice, ki se je v trenutku nesreče nahajala v bližini Po prihodu plovila Pomorske policije iz Šibenika, so člane posadke katamarana prekrcali na službeno plovilo in jih odpeljali v Šibeniško luko. V nesreči sta bili poškodovani dve osebi. Požar na jadrnici Prav tako včeraj v popoldanskem času so na pomoč poklicali z jadrnice, ki je plula  v Sitskem kanalu v bližini otoka Žut. Na lokacijo je nemudoma odplulo reševalno plovilo Luške kapitanije Zadar. Na lokacijo je prva priplula jadrnica, ki je plula v bližini. Posadko jadrnice so prekrcali, medtem ko je voditelj goreče jadrnice uspel sam pogasiti požar. Reševalno plovilo luške kapitanije je takoj po prihodu na lokacijo, prevzelo posadko poškodovane jadrnice na svoj krov, jadrnico pa so privezali in odvlekli v marino v Biogradu na moru. Izmučen jadralec na deski Prav tako včeraj popoldne je jadralca na deski odneslo proti otoku Pašman. Padel je v morje in ni se mu uspelo vrniti. Proti njemu je odplulo plovilo luške kapitanije Zadar. Izmučenega deskarja so dvignili na krov in ga odpeljali na kopno. Avstrijec prevrnil vodni skuter Včeraj v večernih urah je bilo potrebno reševanje v Velebitskem kanalu. Ob 19.30 se je med krajema Seline in Vinjerac prevrnil avstrijski državljan na vodnem skuterju. Ker se ni mogel vrniti, je na lokacijo odplulo plovilo izpostave Luške kapitanije Starigrad-Paklenica. Avstrijca so odpeljali nepoškodovanega v kraj Seline. Foto: Posnetek zaslona