Vir: eNavtika

Včeraj

RumenoeNavtikapred 1 dnem in 1 uro
Zadnji vikend meseca avgusta bo na Ptujskem jezeru ponovno potekal Navtični vikend. Podjetje Navigator Group iz Ptuja organizira dogodek že štirinajsto leto zapored. Navtični vikend bo trajal od srede, 28. avgusta 2025, do nedelje, 1. septembra 2025. Med 10.00 in 18.00 uro boste imeli priložnost ogledati in testirati nova plovila za sezono 2026. Premierno bosta na voljo tudi plovili Yamarin 80 DC in 63 DC Testna plovila: Quarken 27 T Top Yamarin 80 DC AS Marine 23 GL Marinello 590 Cabin Marinello 650 Cabin Marinello 590 Open Yamaha vodni skuterji Prijave in rezervacije termina Zaradi velikega zanimanja za testne vožnje, vas prosimo, da se za termin vožnje že predhodno dogovorite: tel.: 040 440 460 ali info@navigator-ptuj.si Dodaten informacije Na spletni strani organizatorja

četrtek, 24. julij

RumenoeNavtikapred 1 dnem, 14 urami in 29 minutami
Batana Navtik vabi vse navtične navdušence, da v Marini Izola preizkusijo plovila vrhunskega slovenskega proizvajalca Alfastreet Yachts. Na voljo sta dve plovili modela 21 Open, ki navdušujeta z brezčasno obliko, odličnimi plovnimi lastnostmi in patentirano hidravlično streho, ki zagotavlja popolno udobje ter prilagodljivost v vseh vremenskih pogojih. Gre za edinstveno priložnost, da izkusite kombinacijo elegance, inovativnih rešitev in vrhunske izdelave, ki jo ponuja Alfastreet Yachts – sinonim za kakovost in premišljeno zasnovo na vodi. Za več informacij, rezervacijo testne vožnje ali nakup plovil se obrnite na uradnega zastopnika – Batana Navtik: www.batana-navtik.si , info@batana-navtik.si , tel.: 041 320 919 Z veseljem vam bodo posredovali vse informacije o modelu 21 Open in drugih plovilih Alfastreet Yachts. Zaplujte v poletje s stilom – udobno, brezskrbno in v koraku z najnovejšimi navtičnimi trendi.

sreda, 23. julij

RumenoeNavtikapred 2 dnevoma, 21 urami in 41 minutami
V petek, 25. julija, se v Brestu v Franciji s prvimi regatami začenja mladinsko svetovno prvenstvo jadralcev na deski v organizaciji razreda iQFOiL, ki se ga udeležuje tudi Val Eržen. Val Eržen se je s svojo ekipo, očetom in trenerjem Igorjem Erženom in sestro Lino Eržen, pred tem udeležil svetovnega prvenstva v Aarhusu na Danskem, od koder so odšli direktno v Brest, da bi imeli dovolj časa za spoznavanje s prizoriščem in priprave. Jadralci na tem mladinskem svetovnem prvenstvu so glede na starost razdeljeni v U17 in U19, in v tej kategoriji v konkurenci 151 mladih jadralcev iz 35 držav nastopa tudi naš Val Eržen. Igor Eržen: “Da se odpravimo z Danske direktno v Brest se je izkazalo za odlično odločitev, saj so nas tukaj pričakali odlični pogoji za trening. Prehod s članske na mladinsko opremo, na kateri bo na tem prvenstvu nastopil Val, zahteva kar nekaj treninga. Vsekakor sva se uspela prilagoditi manjši opremi in zdaj samo preizkušava nastavitve v različnih pogojih. Prijavljenih je preko 150 tekmovalcev in konkurenca bo na visokem nivoju. Z Valom je trenirala tudi Lina, tako da smo bili nekaj dni v polni postavi. Val je dobro pripravljen in videli bomo, do kje lahko sežemo.” Jadralce v razredu iQFOiL decembra čaka še eno mladinsko svetovno prvenstvo, takrat v organizaciji World Sailinga, kar bo tudi zadnji Valov nastop v mladinski konkurenci. Letos je pred jadralci tega razreda sicer še kar nekaj pomembnih nastopov: svetovno prvenstvo U23 septembra na Portugalskem (kjer se jadra na članski opremi) ter dve evropski prvenstvi - mladinsko oktobra na Sardiniji ter člansko novembra, prav tako v Italiji. Kako spremljati regate razreda iQFOiL Formati regat v razredu iQFOiL Prvenstva razreda iQFOiL so sestavljena iz treh glavnih formatov regat, in sicer (povzemamo angleške izraze za lažje razumevanje): Course Racing, Sprint Racing in Marathon (Long Distance). Na večini iQFOiL regat (tudi olimpijskih) se lahko kombinira več formatov, saj pravila omogočajo prilagodljivost glede na vremenske razmere in urnik. Course Racing je najbolj klasičen format regat, podoben jadralnim regatam drugih razredov. Tekmovalci jadrajo po določenem regatnem polju (npr. vetrovni trikotnik ali upwind-downwind), ki vključuje več obratov okoli boj. Cilj je čim bolj taktično in hitro prejadrati celotno progo. Trajanje: približno 15-20 minut. Poudarek: taktika, izbira strani, sposobnost jadranja proti vetru in z vetrom. Sprint Racing je kratek, intenziven format, kjer gre za zelo hitro jadranje na krajšem regatnem polju; polje običajno vključuje dve ali tri boje, kar omogoča več startov v kratkem času. Trajanje: 3-6 minut na regato. Poudarek: eksplozivnost, dober start, agresivna taktika, hitro odločanje. Marathon (Long Distance) je vzdržljivostna regata po zelo dolgi progi, pogosto okoli naravnih točk (npr. boje, obala ali otoki). Tekmovanje zahteva fizično pripravljenost, konsistentno hitrost in navigacijske sposobnosti. Trajanje: lahko traja od 30 minut do več kot uro. Poudarek: vzdržljivost, koncentracija, doslednost v spremenljivih razmerah. Kako poteka regata razreda iQFOiL? Tekmovanje v olimpijskem iQFOiL vključuje več regat oziroma plovov in je razdeljeno na kvalifikacijske in finalne regate. “Fleets” in “Heats” - kdo tekmuje s kom? Fleets (flote): ko je tekmovalcev manj (npr. do 40), vsi tekmujejo skupaj v eni skupini (floti). Heats (sklopi/skupine): če je tekmovalcev veliko (kot na primer na tem mladinskem SP), jih razdelijo v več skupin (heats), ki tekmujejo ločeno. Skupine se lahko med seboj rotirajo (Round Robin), da imajo vsi enake možnosti. Kvalifikacijske regate - Opening series Sestavljene so iz več posameznih regat. Glede na vremenske razmere se lahko uporabljajo različni formati regat, omenjeni zgoraj. Vsaka regata prinese točke glede na uvrstitev (1. mesto = 1 točka, 2. = 2 točki, …). Najslabši rezultati se običajno črtajo (tako imenovan “discard” sistem - najslabša regata (ali več njih) ne šteje). Finalne regate - Medal Series Ko so kvalifikacije oziroma “opening series” končane, najboljši tekmovalci - v tej sezoni je to najboljših 8 in ne več 10 - napredujejo v finalni del, imenovan “medal series”. Finalni sistem za medalje običajno izgleda takole: Prvouvrščeni po kvalifikacijah gre neposredno v veliki finale in s seboj prinese eno zmago*. Tudi drugouvrščeni gre direktno v finale, vendar z 0,5 zmage*. Tretje- in četrto-uvrščeni iz polfinala se uvrstita v finale brez zmag*. V finalu se ti štirje jadralci pomerijo na dve zmagi. V praksi to pomeni, da v primeru, da prvouvrščeni jadralec iz kvalifikacij zmaga takoj v prvem finalnem plovu, tako osvoji še drugo zmago in s tem prvenstvo, srebro bo šlo jadralcu z 0,5 zmage iz kvalifikacij, tretje in četro mesto pa bosta osvojila ostala dva tekmovalca glede na njun rezultat v tej regati. Če v prvi finalni regati ne zmaga prvouvrščeni iz kvalifikacij, imata sedaj že dva jadralca po eno zmago, in se finalni plovi nadaljujejo, dokler nekdo ne osvoji dveh zmag. Ob nekoliko manj zbranem nastopu lahko tako prvouvrščeni jadralec iz kvalifikacij ostane brez zlate kolajne. To pravilo prinaša dramatičen zaključek in več medijske, predvsem televizijske privlačnosti. Prinešena "*zmaga iz kvalifikacij" v tem primeru pomeni 'fiktivno' zmago, lahko bi ji rekli tudi “bonus točka”.
RumenoeNavtikapred 2 dnevoma, 23 urami in 17 minutami
V Moto-Nautiki vas čaka popolnoma novo plovilo italijanskega proizvajalca Ranieri International  Next 255 LX, pripravljen za takojšnjo dobavo. Že to sezono se lahko podate na morje in ujamete vse popolne morske trenutke, ki ste jih tako dolgo čakali. Video predstavitev plovila Gre za najnovejši model plovila prestižne italijanske znamke Ranieri International. Dolg je 7,8 metra in združuje eleganco, moč ter udobje v enem. Plovilo je namenjeno je tako sproščenim dnevnim izletom kot tudi udobnemu bivanju na vodi. Idealno je za pare ali družine, ki iščejo udobno in varno plovilo za počitniške avanture, pa tudi za izkušene navtike, ki cenijo kakovost in zanesljivost. Zunanjost je zasnovana z mislijo na sproščeno sončenje, uživanje v morskem zraku in druženje. Prostorna ploščad za sončenje nudi dovolj prostora za vse, ki uživajo v soncu in prelepih razgledih medtem ko zunanja kuhinja omogoča pripravo okusnih obrokov na svežem zraku. Notranjost skriva prijetno kabino z zakonskim ležiščem, dodatnim ležiščem pod stopnicami in ločeno kopalnico. Vse je opremljeno s kakovostnimi materiali, ki dajejo občutek pravega razkošja. Plovilo sprejme do 10 oseb. Plovbo dodatno izboljša napreden trup s tehnologijo H.I.S., ki zmanjša upor vode, poveča stabilnost in zmanjša porabo goriva. Vožnja je mehka in stabilna, tudi kadar razmere na vodi niso idealne. Posebnost Ranieri plovil je visoka kakovost plastike, ki dobro prenaša obremenitve in zagotavlja dolgo življenjsko dobo. Next 255 LX je že opremljen z vsemi pomembnimi dodatki, da bo izkušnja na vodi prijetna in brezskrbna. V ceno so vključeni trdna T-TOP streha v sivi barvi, hladilnik, miza, udobno oblazinjenje Matrix, bočna zložljiva stola, prostorna kabina, navigacijske luči in električni vitel. Vse je pripravljeno, da se odpravite na morje takoj. Redna cena tega plovila z opremo znaša 94.445 € + DDV, ugodnejša ponudba, ki smo jo pripravili za vas pa je 80.278 € + DDV. Gre za novo plovilo, ki je na voljo brez čakalnih rokov. Ranieri Next 255 LX je odlična izbira za vsakogar, ki si želi udobja, zanesljivosti in sodobnega dizajna. Obiščite Moto-Nautiko in doživite poletje v svojem novem plovilu. 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Moto-Nautika, Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#3) ali +386 51 425 700 ali +386 31 300 903 📧 Pišite nam: prodaja@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 3 dnevi
Novi Gran Turismo 40, rojen iz sodobnih zahtev in več kot stoletja izkušenj v gradnji čolnov, čudovito na novo opredeljuje svet ekspresnih križarjenj in za seboj pušča omejitve, kompromise in nepopolnosti preteklosti. Idealen je tako za dnevne izlete kot za vikend oddihe, saj ponuja osupljivo udobje, najsodobnejšo tehnologijo in elegantno, avtomobilsko navdihnjeno estetiko. Videti ga in pluti z njim pomeni vedeti – vožnja z motornim čolnom ne bo nikoli več enaka. Zunanjost Eden od brezčasnih luksuzov tega sveta ostaja luksuz izbire in v tem duhu BENETEAU ponuja novi Gran Turismo. Na voljo bo v različnih različicah – z izvenkrmnim motorjem, krmnim pogonom ali kot kupe. Prostoren zadnji kokpit ima dvojno razporeditev sedežev v obliki črke L in mokri bar, obrnjen proti krmi, kar ustvarja popolno mesto za zabavo. Popolnoma opremljena kuhinja ga naredi idealnega za vikende na krovu ali daljše potovalne pustolovščine. Sončna blazina na sprednji palubi z zložljivimi sedeži in opcijsko platneno streho omogoča hitro spremembo med prostorom za sončenjem in prepotrebno senco ter zagotavlja enostavno in naravno gibanje po plovilu. Z dvema motorjema Mercury Verado 400 KM ali Yanmar 320 KM (kot osnovni možnosti motorja) Gran Turismo 40 zagotavlja vznemirljive hitrosti. Krmarju je namenjena popolno oblikovana krmarska postaja. Sofisticirane zaključne obdelave, značilne luči na trupu in brezhibno prehajanje notranjega/zunanjega prostora postavljajo povsem nov standard glede tega, kaj naj bi ponujal hiter potovalni gliser. Notranjost Umirjeno oblikovana notranjost z ambientalno osvetlitvijo sprejemajo etos preprostosti oziroma »Kanso« novega Gran Turisma. Premčni del se preliva v otočno ležišče z veliko prostora za shranjevanje, medtem ko ležišče na sredini lahk po želji spreminjamo v vsestranski prostor za filmske večere, shranjevanje, kratek dremež ali karkoli drugega, kar si zaželite. Velika kopalnica in tuš vas bosta spomnila na udobje doma. Premišljeni dodatki, kot so ambientalna osvetlitev, integrirane bralne lučke in predali z mehkim zapiranjem, poudarjajo pozornost plovila do detajlov, zaradi česar je Gran Turismo 40 popolna mešanica prefinjenosti in praktičnosti za sodobnega gliserja. Ključne značilnosti revolucije crossoverja Plovila nove generacije z novo zasnovo bivalnih površin in namembnosti so dobila ime »crossover«. So kombinacija plovila namenjenega družinskemu križarjenju in plovila za hitre izlete v bližnji zaliv s prijatelji z ogromno zunanje površine za zabavo in uživanje na sidru. Dolgoročno partnerstvo podjetja BENETEAU z Alpine, vrhunsko blagovno znamko specializiranih športnih plovil, pomeni, da lahko stranke izkoristijo edinstvene slogovne izboljšave, ki so bile uporabljene pri omejeni seriji jaht. V opcijski barni paleti je na voljo  signalno siva barva trupa z privlačnimi črnimi detajli na pokrovih motorjev, lučeh, kljukah na vratih, zatičih, ograjah, senčnikih in krmarski konzoli. Mornarsko modri elementi so uporabljeni v celotni notranjosti, vključno s pohištvom, oblazinjenjem in vezeninami. Rezultat je čudovita ekspresna križarka, ki bo navdušila v vsaki marini od Kopra do Tivata – in povsod vmes. Neprimerljiva zmogljivost in hitrost Z osnovnima dvema izvenkrmnima motorjema Mercury Verado s 400 KM ali notranjima motorjema Yanmar s 320 KM, Gran Turismo 40 zagotavlja vznemirljive hitrosti v kombinaciji z mojstrsko ergonomsko krmilno konzolo. Ne glede na to ali plujete z visoko hitrostjo do priljubljenega zaliva ali pa ste na lenobnem križarjenju ob sončnem zahodu s šampanjcem, bo gladka plovbe in popolna razporeditev prostorov na plovil navduševala tako goste kot krmarja. Elegantna in prostorna notranjost Notranjost Gran Turisma 40 se ponaša z elegantnim sprednjim ležiščem. Povezano je s srednjim delom, ki je tako vsestranski kot udoben. Prostorna kopalnica in tuš kabina ne sklepata kompromisov glede udobja, kar omogoča podaljšanje krajših bivanj po želji. Svetloba je skrbno izkoriščena in se popolnoma zliva z minimalistično zasnovo, kar ustvarja območje nezamenljivega miru. Beneteau Gran Turismo 40 je sinonim za športno eleganco in luksuz na morju. S svojim naprednim Air Step® trupom, prostornim kokpitom in vrhunsko notranjostjo ponuja popolno doživetje za vse, ki želijo več od svojega plovila. Tehnični podatki: Dolžina preko vsega: 12,53 m Širina: 3,64 m Gorivo: 1.200 L Voda: 255 L Kabine: 2 Ležišča: 4 Nosilnost: C-10 oseb Teža z motorjem: 8.600 kg Cena in dodatne informacije Cenik plovila in dodatne informacijo so na volju pri slovenskem zastopniku za plovila Beneteau, As Boats d.o.o. , Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, info@as-boats.si , +386 (0)2 608 41 41, +386 (0)51 379 650 {gallery}beneteau-gran-turismo-40{/gallery}

torek, 22. julij

RumenoeNavtikapred 3 dnevi
Napihljiv kajak je danes skoraj nujna oprema za vsakogar, ki rad preživlja čas na vodi. Je lahek, prenosljiv, enostaven za uporabo in ne potrebuje veliko prostora – zato je popoln za izlete na morje, jezero ali reko. Zloži se v torbo in gre z vami kamorkoli. Blagovna znamka Jobe slovi po kakovostnih, vzdržljivih in stabilnih napihljivih kajakih, primernih tako za začetnike kot za izkušene veslače. Vsi Jobe napihljivi kajaki so na zalogi pri Moto-Nautiki in dobavljivi takoj, kar pomeni, da na svojo novo vodno pustolovščino ni treba čakati. Moto-Nautika je tudi ekskluzivni uvoznik znamke Jobe za Slovenijo, zato gre za uradno, preverjeno ponudbo. Poleg tega ima vsak kajak tudi Jobe garancijo, ki zagotavlja brezskrbno uporabo in dodatno varnost pri nakupu. Prednosti napihljivih kajakov Napihljivi kajaki so vse bolj priljubljeni – in to z razlogom: ✅ Lahko jih prenašaš in enostavno shraniš – Brez prikolic, brez težkega dvigovanja. ✅ Hitro pripravljeni – V nekaj minutah so napihnjeni in pripravljeni na vodo. ✅ Vzdržljivi – Kakovostni materiali, odporni proti praskam in udarcem. ✅ Za vse vrste voda – Primerni za jezera, reke in celo obalna območja. Nekateri modeli tudi za večdnevne odprave. Kateri Jobe kajak je pravi zate? Jobe Croft Kompakten kajak za sproščeno veslanje Dimenzije : 340 x 90 cm Material : Trpežen PVC s 600D prevleko Oprema : Vesla, sedeži, tlačilka Za koga : Za začetnike in občasne uporabnike Najlažja izbira za tiste, ki želijo enostaven kajak za krajše izlete. Več informacij in nakup: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/napihljivi-kajak-croft-sunset-purple/ Jobe Gama Vsestranski kajak za daljše ture Dolžina : 365 cm Prednosti : Več prostora, oblazinjen sedež, ojačano dno Za koga : Za tiste, ki želijo več udobja in prostora Dobra izbira za družinske izlete ali celodnevna veslanja. Več informacij in nakup: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/napihljivi-kajak-jobe-gama/ Jobe Tasman Zmogljiv kajak za resne odprave Dolžina : 440 cm Prednosti : Največ prostora, dobra smerna stabilnost Za koga : Izkušeni veslači, večdnevne ture, morske ekspedicije Idealna izbira za tiste, ki od kajaka pričakujejo največ. Več informacij in nakup: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/napihljivi-kajak-jobe-tasman/ Kako izbrati pravi model? Izbira je preprosta, če veš, kaj potrebuješ: Kratki, lahki izleti: Jobe Croft Več prostora in udobja: Jobe Gama Dolge ture in ekspedicije: Jobe Tasman Ne glede na model dobiš praktičen, lahek in zmogljiv kajak, pripravljen na vse vodne izzive. Zakaj Jobe? ✅ Kakovostni materiali – Vzdržljiv PVC in ojačane komore za večjo varnost ✅ Enostavna uporaba – Hitro napihovanje in zlaganje ✅ Raznolika ponudba – Trije modeli za različne vrste uporabnikov ✅ Vključena dodatna oprema – Vesla, sedeži in tlačilka so že v paketu 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#3) ali +386 51 222 122 (oprema) 📧 Pišite nam: oprema@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 3 dnevi
38 posadk se bo od jutri do petka na morju pred Izolo borilo za naslov evropskih prvakov v dvosedu FJ, flying junior. Evropsko prvenstvo organizira Jadralni klub Olimpic, na njem pa bo nastopilo tudi osem slovenskih posadk: Rok Volk in Gaja Rebernak, Alex Požar in Kristina Pravica Požar, Aljaž Jadek in Lev Jadek, Mitja Nemec in Jurij Nemec, Staš Mlakar in Boštjan Rupnik, Miha Rebec in Marko Kete, Marko Dolanc in Aleksander Valenčič ter Vasilij Fičur Dorošenko in Erik Škrgat. Kot je povedal Matjaž Musa iz JK Olimpic, “Povdariti moram, da razred flying junior združuje jadralke in jadralce praktično vseh starosti od osnovnošolcev do veteranov. Osrednji športni dogodek letošnjega poletja v Izoli ni le pomembno tekmovanje za prestižni naslov evropskih prvakov, ampak s spremljevalnim programom in ob pomoči lokalne skupnosti tudi priložnost za druženje športnih navdušencev iz cele Evrope z namenom krepitve vezi in timskega duha med evropskimi narodi, promocije jadralnega športa, zdravja in pozitivnih življenjskih vrednot.”
RumenoeNavtikapred 3 dnevi
Nocoj se z uradno otvoritvijo, jutri pa s prvimi plovi, v portugalskem Portu začenjata mladinski evropski prvenstvi za 470 in 420. Prvenstva se v razredu 470 udeležujeta dve slovenski posadki - Martin Fras in Mija Škerlavaj ter Ana Planinšič in Teo Gerželj. Evropsko prvenstvo se odvija neposredno po zahtevnem in vročem mladinskem svetovem prvenstvu razreda 470 v španskem Los Alcazares na Mar Menor, od koder so se jadralci takoj podali naprej v Porto, na prizorišče tega evropskega prvenstva. Z njimi je trenerka in olimpijka v tem razredu Tina Mrak. Tina Mrak: “Takoj po mladinskem svetovnem prvenstvu v Španiji smo se z ekipo podali na pot proti Portu. Sledila sta dva dneva premora in počitek. V Portu smo sedaj opravili nekaj dni treningov po zelo lahkem vetru do vsega sedem vozlov. Prizorišče je blizu velike luke in ustja reke Douro, tako da bo tudi regatno polje tehnično zahtevno, z veliko različnih tokov in velikim oceanskm valom z odprtega morja. Za regato pričakujemo bistveno več vetra kot na treningih. Ekipa je dobro razpoložena, le Miji se še nekoliko vleče bolezen iz Španije in upamo, da bo do jutri dokončno okrevala. Jadralci že komaj čakajo na prve plove.” Na mladinskem evropskem prvenstvu za 420 imamo štiri posadke; v konkurenci 128 ekip kategorije Open bodo jadrali Jaka Valjavec in Vid Dobrinja ter Rok Kovačič in Lara Božič. V kategoriji U17 je 77 posadk, med njimi tudi Lina Sorta in Filip Valjavec ter Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros. Spomnimo, na nedavno končanem svetovnem prvenstvu za 420 v Urli v Turčiji sta Lina Sorta in Filip Valjavec končala kot četrta v U17 in z naslovom svetovnih podprvakov v U17 za mešane posadke. V moški in mešani kategoriji sta osvojila tretje mesto in bron. Tudi ostali naši jadralci so v Turčiji pokazali lepe nastope in dobre uvrstitve. Ekipo 420 spremlja trener Mitja Mikulin: “Včeraj smo bili prvi dan na vodi, imeli smo kar velik, dvometrski val, bilo je zahtevno, saj so to pogoji, ki jih ne poznamo. Upamo, da bo v času regate vala manj. Tudi veter je nestabilen, tako po moči kot po smeri, tako da pričakujemo še težjo regato, kot smo jo imeli v Turčiji. Pred nami so trije dnevi kvalifikacij, ki jim sledijo trije dnevi finalnih regat. Cilj je enak kot v Turčiji - uvrstitev v zlato skupino, od tukaj dalje pa narediti čim boljši rezultat.” Obe prvenstvi se končata v nedeljo, 27. julija.
RumenoeNavtikapred 3 dnevi
Včeraj je zagorelo na katamaranu pri otoku Unije. Včeraj se je zgodila huda pomorska nesreča nedaleč od otoka Unije. Požar, ki je zajel plovilo, se je močno razširil. Plovilo je popolnoma pogorelo. Na lokacijo nesreče so odplula plovili Gasilske brigade in Luške kapitanije iz Malega Lošinja ter plovilo Prostovoljnega gasilskega društva z otoka Suska. Posadko plovila so rešili nepoškodovano, plovilo pa je pogorelo v celoti. Foto: posnetek zaslona, Video: Vatrogasci-193
RumenoeNavtikapred 3 dnevi
V nedeljo se je pričela reševalna akcija za dvema navtikoma katerih plovilo so našli potopljeno. V nedeljo okrog poldneva so očividci na reki Neretvi  v bližini Norinske Kule našli potopljeno plovilo o katerem so obvestili Pomorsko policijo Ploče. Le ti so preverili podatke in ugotovili, da naj bi na dotičnem plovili pluli dve osebi, med njima lastnik plovila. Na podlagi časa in smeri plovbe plovila so ocenili, kje bi se lahko nahajala pogrešana navtika. V akcijo reševanja so vključili plovilo Luške kapitanije Ploče, Pomorske policije Ploče in članov gasilskega društva ter gorske reševalne službe. Ker v nedeljo niso našli pogrešanih, so reševalno akcijo nadaljevali včeraj. Oba navtika, državljana republike Hrvaške, so našli mrtva. Vzrok tragične pomorske nesreče še ni jasen. Foto: Slika je simbolična

sreda, 16. julij

RumenoeNavtikapred 9 dnevi
Koprčan Toni Vodišek je zmagal na regati v Long Beachu pri Los Angelesu v jadralnem razredu formula kajt. Četrti dan tekmovanja ni bilo vetra in tako je dobitnik srebrne medalje na lanskih olimpijskih igrah slavil na predvidenem prizorišču OI 2028 v Los Angelesu, kar mu je uspelo na prvi tekmi po operaciji kolena pred osmimi meseci. V 14. regatah je desetkrat zmagal, ob odbitku treh najslabših uvrstitev pa mu je v skupni seštevek štelo le še drugo mesto iz petega plova. V torek, ko je bil predviden predzadnji dan tekmovanja, je trikrat zmagal ter bil tretji, v eni regati pa ni startal zaradi težav z opremo. Zadnji uvrstitvi nista bili upoštevani v skupnem seštevka in je še povečal vodstvo, ki ga je imel od prve regate naprej. "Na žalost brez vetra danes in tudi nič jadranja. In to je zaključek. Mi smo dosegli w (okrajšava za zmago, op. STA)," je Vodišek v angleškem jeziku objavil na družabnih omrežjih ob svoji fotografiji z velikim nasmehom in dvignjenim kazalcem. Takoj poleg nje pa je tudi fotografija zmagovalnega odra in najboljše trojice. Vodišek je skupno zbral 12 točk. Drugi je bil Britanec Connor Bainbridge, bronast na lanskem evropskem prvenstvu je imel 48 točk. Dve točki več (50) je imel na tretjem mestu Čeh Vojtech Koška. Z 58 točkami je bil četrti mladinski svetovni podprvak in azijski članski prvak, Kitajec Qibin Huang. "Koleno je tako, kot da ne bi bilo operirano. Na treningih nosim sicer opornico, a ne čutim nobenih bolečin. A če bi šal danes na tekmo, bi težko kaj dosegel. Uvodne treninge sem opravil malo z rezervo, nesreča nikoli ne počiva in ne smem delati neumnosti. Tako bo tudi v Los Angelesu, še vedno sem moram ogromno naučiti," je v začetku tega meseca po prvih treningih na vodi in tik pred odhodom v Los Angeles za STA povedal Vodišek . A je že na prvi tekmi po vrnitvi zmagal, kar je lepa popotnica za svetovno prvenstvo konec septembra in v začetku oktobra na Sardiniji. Vodišek je šel na operacijo po tem, ko si je konec lanskega leta med vadbo v domačem Kopru obnovil poškodbo desnega kolena. Po dolgi rehabilitaciji, začel je na berglah, je prvič začel trenirati na vodi šele sredi junija. "Na pogled je razpredelnica rezultatov iz Long Beacha videti enostavno, a za vsakim dosežkom stoji ogromno dela, predanosti in znanja celotne ekipe. Ob tej priložnosti se želimo iskreno zahvaliti vsem, ki so bili ključni del uspešne poti okrevanja in vrnitve na najvišjo raven v športu," je uvodoma za STA pojasnil oče Tonija Rajko Vodišek , ki tudi vodi njegovo ekipo. Zaradi zmanjšanja stroškov je sicer ostal v domovini, na prizorišču je bil taktični svetovalec Ryan Palky. Posebej se je Rajko Vodišek zahvalil kirurgu Bogdanu Ambrožiču, ki je operiral njegovega sina, fizioterapevtki Jani Obad, kineziologu Maticu Tepešu, kondicijskemu trenerju Radu Gregoriču, Univerzi na Primorskem in Radu Pišotu, avstralskemu mentalnemu trenerju Namu, pri katerem je bil Toni Vodišek lani dvakrat po en mesec, taktičnemu svetovalcu Ryanu Palkyju, Arjanu Rapušu, ter dekletu Tonija Niki Hill, ki mu je stala ob strani v času okrevanja. "Pa tudi vsem, ki so z dobrimi mislimi in podporo pomagali soustvariti uspešen projekt okrevanja na poti proti Los Angelesu 2028. Seveda pa največja zahvala pripada Toniju, saj je prav on tisti, ki od sebe zahteva največ in je vedno pripravljen narediti več kot ostali. Tudi v obdobjih, ko ni bil na vodi, je v mislih treniral, analiziral in odpeljal nešteto regat. Njegova predanost, disciplina in popolna osredotočenost na proces so na najvišji možni ravni in zgled vsem, ki verjamejo v doseganje vrhunskih ciljev," je pojasnil Rajko Vodišek . Ponovno je izpostavil, da ta rezultat ni zgolj izid posameznika, temveč moči skupnosti, ekipe. "In neomajne volje športnika, ki si zasluži spoštovanje in priznanje," je misli zaokrožil Rajko Vodišek. Toni Vodišek je poškodbo prvič utrpel že pred svetovnim in evropskim prvenstvom leta 2022, ko je prišlo do strgane sprednje in zadnje križne vezi, obenem pa še do poškodb meniskusa in ligamentov. Na obeh prvenstvih je nastopil in postal svetovni ter evropski prvak. Lani je nato v Parizu osvojil še olimpijski srebro.
RumenoeNavtikapred 10 dnevi
Center za usklajevanje iskanja in reševanja v Reki na Hrvaškem je v nočnih urah pričel z reševalno akcijo osemčlanske posadke, ki je nasedla s svojim plovilom na otoku Jidula zahodno od otoka Ugljan. V centru so klic s plovila prejeli ob 22.06 uri. Voditelj plovila je sporočil, da je na krovu osem oseb, med njimi dva otroka. Ker je obstajala nevarnost, da se bo plovilo potopilo, so zaprosili za takojšnje reševanje. O nesreči so nemudoma obvestili Luško kapitanijo Zadar, Pomorsko policijo in Letališko policijo PPAP Zadar, katere plovilo je bilo takrat najbližje kraju nesreče. Plovilo je takoj odplulo na kraj nesreče, kjer so takoj našli nasedlo plovilo. Vse člane posadke, ki so bili hrvaški državljani so nemudoma prekrcali na policijsko plovilo. Nesrečo so vsi preživeli brez telesnih poškodb. Nasedlo plovilo je bilo nasukano na obalo s krmnim delom skoraj po vsej dolžini. Lastnik plovila je dobil odločbo, da mora nasedlo plovilo odstraniti v najkrajšem možnem času.
RumenoeNavtikapred 10 dnevi
Če obožuješ občutek vetra v laseh, špricanje vode v obraz in srce, ki bije v ritmu valov, potem je kolekcija Jobe Sports  pri Moto-Nautiki ustvarjena zate. Vse za tiste, ki ne iščejo le rekreacije – temveč pravo doživetje. V salonu Moto-Nautika v Miklavžu ali preko njihove spletne trgovine lahko ujameš opremo, ki tvojo poletno dogodivščino spremeni v spektakel. Zabava pod vodo Ko otroci prvič okusijo vznemirjenje gibanja po vodi brez plavanja, jim električna plavalna deska Flux Kickboard nariše nasmeh, ki ne izgine. Majhen električni motor jih nežno potiska naprej – brez truda, samo čista igra. Poleg teh desk pa so na voljo tudi podvodni skuterji, ki odpirajo vrata v skrivnostni svet pod gladino – za vse radovedne raziskovalce, ki si želijo videti več kot le površje Flux KickBoard in podvodni skuterji: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/podvodni-skuterji/ Za neustrašne jezdece valov Za vse, ki si želijo hitrosti, smeha in akcije na vodi, so na voljo vlečne tube v različnih velikostih – od enosedov do modelov za štiri osebe. Vsaka ponuja svojo mero adrenalina: od hitrih, okretnih tub za solo vožnje do večjih modelov, kjer skupinsko drsenje po valovih postane prava avantura. Robustna izdelava, udobni ročaji in raznolike oblike zagotavljajo, da bo vsaka vožnja polna zabave in nepozabnih trenutkov. Vodne tube: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodna-tuba/ Za mojstre ravnotežja in svobode Na voljo so SUP-i različnih velikosti in nosilnosti, prilagojeni vašemu načinu uporabe – za sproščene trenutke na vodi, ne glede na izkušnje ali stil veslanja. Supi: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/napihljive-sup-deske/ Za tiste, ki radi veslajo Na voljo so napihljivi kajaki v različnih velikostih, izdelani iz kakovostnih materialov in podprti z garancijo za brezskrbno uporabo. Kajaki: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/kajak/ Wakeboardi Jobe za vsak nivo znanja Wakeboardi Jobe so zasnovani za maksimalno zabavo in natančen nadzor – od prvih zavojev do skokov čez valove. Na voljo so modeli za začetnike in izkušene deskarje, z dovršeno obliko in trpežnimi vezmi za popoln oprijem. Wakeboardi: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/wakeboard/ Jobe smuči za vse generacije Tudi vodne smuči Jobe združujejo stabilnost, hitrost in enostavno vodljivost, zato so odlična izbira za vse generacije. Sodobni materiali in pametna zasnova omogočajo lahkoten vzpon iz vode in zanesljivo vožnjo tudi pri večjih hitrostih. Smuči: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodne-smuci/ Ko šport sreča prestiž: BRABUS x JOBE Za tiste, ki poleg hitrosti cenijo dizajn, tehnologijo in popolnost, je tukaj omejena linija BRABUS x Jobe. Podvodni skuter Shadow – eleganten, zmogljiv, kot iz znanstvene fantastike. SUP Shadow 11.6 Adventure – trojna plast za stabilnost, s celotnim setom opreme za ekspedicije. In ne pozabi na Shadow Fragment rešilne jopiče , ki združujejo varnost z brezhibnim stilom – za moške in ženske. Brabus kolekcija: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/posebna-kolekcija/brabus/ 🔹 EKSKLUZIVNA TEDENSKA AKCIJA! 🔹 Samo ta teden vam podarjamo 10 % popusta na čisto vse nakupe v naši spletni trgovini! 🛍️🌊 👉 Vse, kar morate storiti, je ob zaključku nakupa vnesti kodo: POPUST2025 ✅ Akcija velja do konca tedna – ne zamudite priložnosti za nakup vrhunske opreme za motoriste in navtike po še bolj ugodni ceni! 🛒 Izkoristite akcijo tukaj: 🌐 www.motonautika-shop.com Na voljo v salonu ali online Razstavni salon: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž Kontakt: Telefon: 02 629 04 00 (#2), Plovila: +386 31 300 903 E-mail: info@moto-nautika.com Spletna stran: www.moto-nautika.com Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com

torek, 15. julij

RumenoeNavtikapred 10 dnevi
Zgibanka na osmih straneh vsebuje splošne napotke za jadranje in podrobnejše napotke za nastavitev jader glede na smer in jakost vetra. Zgibanka na osmih straneh je razdeljena na dva vsebinska dela. Prvi del obsega splošno razlago: osnovni jadralski pojmi vključno z žargonskimi besedami, razlaga pravega in navideznega vetra, razlaga smeri jadranja in uporaba vetrnih trakcev pri jadranju proti vetru in z vetrom v bok. Drugi del obsega podrobnejše napotke za jadranje z vetrom iz različnih smeri : jadranje proti vetru, jadranje z vetrom v bok, jadranje z vetrom v pol krme in jadranje z vetrom v krmo. Zgibanka je obogatena z ilustracijami in tabelami za njeno lažjo uporabo. Zgibanka je narejena iz tršega vodoodbojnega papirja. Nakup
RumenoeNavtikapred 11 dnevi
Zjutraj je v Port Vili deževalo, potem pa sem se še enkrat sprehodil po mestu na hribu in se spotoma ustavil na tržnici. Že nekaj sto metrov stran od obale in od parlamenta ter vladne palače, se izgled mesta popolnoma spremeni. Ulice so peščene in blatne zaradi dežja, hiške pod drevesi so skromne, lesene, krite s pločevinasto streho, med hiškami se sprehajajo prašiči in perutnina. Glavno mesto tukaj postane velika vas, ki jo prekine nekaj bogatejših četrti zaprtih v ograjo in z varnostniki na vhodu. Na vaški tržnici sem si kupil nekaj solate, banan in za poskus še bananinega čipsa. Sprehodov po mestu in mestnega vrveža sem imel po dveh dneh dovolj. Formalnosti z oblastmi so bile urejene, imam vse papirje in pred poldnevom sem odvezal vrv z boje v mestni marini in odjadral proti severu na drugo stran Efateja v lep in miren zaliv Havannah, ki ga pred oceanskimi valovi ščiti veriga otočkov. Še en teden moram tukaj počakati na Zlato in upam, da bom vmes uspel kaj skrajšati spisek potrebnih opravil na Skokici, ki ga imam še od lanskega leta nalepljenega nad navigacijsko mizo. Dosti popravil je že prečrtanih, a na spisek vseskozi prihajajo tudi nove zadeve. Prve štiri dni sem barval les na palubi. Skoraj 50 kvadratnih metrov je tika na palubi in če želim, da bo spet zdržalo nekaj let, sta potrebna vsaj dva sloja. Tudi les je potrebno vsake toliko časa “pobožati”, da bo dlje trajal. Skorajda sem že končal, a se še vedno ne morem odločiti, ali mi je bolj všeč prejšnja barva lesa, ali nova. Siv tik mi je všeč, nova rjava barva pa je tudi v redu in če ne kaj drugega, priča vsaj o tem, da barka ni zanemarjena. Mimo Skokice je prijadrala avstralska barka in ko so videli, da barvam tik na palubi, so jadralci zaklicali: “Ahoj, maintenance works on exotic places?”. Dvignil sem palec, zasmejali smo se in si pomahali. Ne spomnim se, da bi kdaj na barki preživel pet dni skupaj na enem in istem sidrišču, in da vmes sploh ne bi dvignil sidra. Barka je zdaj tudi zgoraj olepšana, zamenjal sem nekaj  vijakov, ki so bili sicer iz nerjavečega jekla, a so vseeno rjaveli, pokrpal vrvi na mestih, kjer so cvetele, očistil večino rjavih madežev na ograjici in palubi. V bližnji okolici tudi že poznam skoraj vse poti ob obali in po gričih v zaledju. Čas je bil za premik. Premaknil sem se za tri milje k izlivu reke, ker se mi je narava tam zdela zanimiva. Elektronska navtična karta na moji tablici tukaj ni natančna, a pričakoval sem, da bodo pri izlivu reke plitvine in se bo globina morja okoli ustja reke le počasi nižala. A ni bilo tako. Že dvajset metrov od obale je bila globina morja tudi tukaj preko 15 metrov, 50 metrov od obale pa preko 30 metrov. Sidral sem na 20 metrih globine, spustil 50 metrov verige in upal, da se veter ne bo okrepil in bi me ponoči odsidralo, ali pa da bi se veter obrnil in bi barko zaneslo na obalo. Sprehodil sem se po poti, ki je ob reki po gozdu vodila v notranjost otoka in prišel do vasice. Srečal sem dva fantiča, ki sta mi povedala, da v vasi živi nekaj deset prebivalcev, v šolo pa otroci hodijo na otok, ki leži na nasprotni strani zaliva. V šolo jih vsako jutro odpeljejo s čolnom. Narava ob reki je bujna in lepa, a je bilo lepo le čez dan. Zvečer je z reke na barko prišlo preveč narave, ki mi je brenčala okoli glave in ji niso bili kos niti špirale proti komarjem, niti elektronski odganjalci mrčesa. Pomagal je repelent, zares rešil pa me je šele nočni veter, ki je mrčes odpihnil z barke. < Prihod na Vanuatu Nadaljevanje 22.7.2025 Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih Proti soncu Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, NAKUP Z vetrom Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj. NAKUP Veliki trije Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. NAKUP Z jadrnico čez Arktiko Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre ... NAKUP Miran Tepeš Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna. Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell. Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj. Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

ponedeljek, 14. julij

RumenoeNavtikapred 11 dnevi
Letos so navdušili vse ljubitelje adrenalina – podvodni skuterji Jobe so bili razprodani v rekordnem času! Zaradi izjemnega zanimanja smo uspeli zagotoviti še zadnjo pošiljko – in to je VAŠA ZADNJA PRILOŽNOST, da si zagotovite svojega pred koncem sezone! Zaloga je omejena, povpraševanje pa izjemno – zato ne odlašajte! Če si želite to poletje raziskovati podvodni svet na najbolj zabaven način, ukrepajte ZDAJ! Najbolj nora zabava poletja! Podvodni skuterji niso samo vrhunska zabava, ampak tudi izvrstno orodje za raziskovanje podvodnih lepot. Z električnim pogonom omogočajo lahkotno drsenje skozi vodo s hitrostjo do 8,5 km/h in potop do kar 30 metrov globine. Zaradi preproste uporabe, samolebdeče zasnove in dvojnega sprožilca, je zagotovljena tudi popolna varnost. Popoln za avanture in snemanje spominov Vsak Jobe podvodni skuter vključuje praktičen nosilec za GoPro kamero, kar pomeni, da lahko vsak potop enostavno posnamete in svoje nepozabne trenutke delite s prijatelji in družino. Ob nakupu prejmete tudi komplet maske in dihalke ter praktično torbo za prenašanje. Podrobneje o posameznih modelih Jobe Infinity 2023 Cena: 700 eur, od 18 eur na mesec Cenovno dostopen in praktičen model, idealen za začetnike in družinsko zabavo. Omogoča tri hitrosti, potop do 30 metrov in čas delovanja do 2 x 40 minut z dvema priloženima baterijama. Več informacij: https://bit.ly/vodni-skuter-jobe Jobe Infinity 2024 Cena: 875 eur, od 23 eur na mesec Novejša različica priljubljenega modela, ki prinaša izboljšano zasnovo za še boljšo uporabniško izkušnjo. Omogoča enostavno uporabo, zanesljivo zmogljivost ter čas delovanja, primeren za dolgotrajne podvodne raziskovalne dogodivščine. Idealna izbira za tiste, ki cenijo najnovejšo tehnologijo in izpopolnjen dizajn. Več informacij: https://bit.ly/podvosni-skuter-2024 Jobe Infinity Pro paket Cena: 1.029 eur, od 27 eur na mesec Model namenjen tistim, ki si želijo večje hitrosti in zmogljivosti. Doseže hitrosti do 8,5 km/h, vključuje dve bateriji za dolgotrajno uporabo in je idealen za ambiciozne podvodne raziskovalce. Več informacij: https://bit.ly/podvodni-skuter-pro Jeep X Jobe Cena: 929 eur, od 24 eur na mesec Edinstven model, ki združuje prepoznaven stil znamke Jeep in kakovost Jobove tehnologije. Primeren za vse, ki poleg funkcionalnosti cenijo tudi ekskluziven dizajn. Hitrost do 5 km/h, potop do 30 metrov, dve bateriji in priložena oprema. Več informacij: https://bit.ly/jobe-jeep-2025 Brabus x Jobe Shadow Cena: 1.544 eur, od 39 eur na mesec Najbolj prestižen in ekskluziven model, ki združuje vrhunsko oblikovanje Brabus z vrhunsko zmogljivostjo Jobove tehnologije. Primeren za uporabnike, ki si želijo nekaj posebnega in luksuznega. RAZPRODAN! Podvodni skuterji Jobe imajo kar 3-letno garancijo, za brezskrbno uporabo pa poskrbi naša odzivna in zanesljiva servisno-reklamacijska služba. Moto-Nautika je uradni in generalni zastopnik blagovne znamke Jobe za Slovenijo, zato ste pri nakupu pri nas vedno v varnih rokah. Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž, ali nas pokličete na 02 629 04 00 (odzivna št. #2) ali +386 31 300 903 za plovila. Oglejte si našo ponudbo tudi na www.moto-nautika.com ali www.motonautika-shop.com . Veselimo se vašega obiska! 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#3) ali +386 51 222 122 (oprema) 📧 Pišite nam: oprema@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 11 dnevi
V svetu gumenjakov obstajajo modeli, ki dvignejo standard – Grand G850 Black Inox Carbon je prav takšen čoln. Gre za luksuzno različico uspešnega modela iz serije Golden Line , ki navdušuje z naprednim trupom, vrhunskimi materiali, domišljenim dizajnom in zmogljivostjo, primerno za daljše in varne plovbe tudi v zahtevnejših razmerah. Imate ga na zalogi na Moto-Nautiki, kjer si ga lahko tudi ogledate, prevzem pa je možen takoj. Sedaj na voljo po ugodnejši ceni. Za koga je primeren? Grand G850 je idealna izbira za vse, ki si želijo nekaj več – več prostora, več moči, več udobja in predvsem več svobode na vodi. Družine ga obožujejo zaradi varnosti in prostornosti, najemodajalci zaradi homologacije za 12 oseb in ustreznosti z EU regulativo, navtični navdušenci pa zaradi njegovega odzivnega trupa in odličnih plovnih lastnosti. Video: Zasnova in prostornost Ena ključnih značilnosti modela G850 je širok trup z HIS sistemom ( High Step Hull ), ki zagotavlja stabilnost, hitrejše glisiranje in mehkejšo plovbo v valovih. Čoln se brez težav spopade tudi z višjimi valovi – do 4 metre – kar potrjuje njegovo zanesljivost v vseh razmerah. Notranjost čolna je zasnovana z mislijo na udobje in funkcionalnost: Velik zadnji U-sedežni del , primeren za sproščanje večje družbe ali udobno družinsko plovbo. Centralna konzola z možnostjo vgradnje električnega WC-ja in velikim skladiščnim prostorom. Obsežen zadnji garažni prostor omogoča shranjevanje večjih kosov opreme, od vodnih športov do dodatnih blazin. Inox zaščitne ograje po celotnem plovilu dodatno povečujejo varnost, zlasti pri manjših otrocih. Edinstvena izvedba Black Inox Carbon Ta posebna različica čolna izstopa z unikatnim izgledom. Kombinacija črnega trupa, karbonskih detajlov in inox elementov ni zgolj estetska – gre za izbrane materiale, ki zagotavljajo trpežnost in dolgo življenjsko dobo. Čoln je zato odlična izbira tudi za najzahtevnejše uporabnike, ki cenijo dizajn brez kompromisov. Tehnične prednosti Dolžina: 8,5 metra Širina: 2,95 metra Dovoljena moč motorja: do 400 KM Kapaciteta: do 12 oseb Rezervoar za gorivo: vgrajen centralno za boljše težišče in stabilnost CE kategorija: B – primeren za odprta morja Primernost za komercialno rabo Grand G850 Black Inox Carbon ima vso potrebno dokumentacijo in CE-certifikacijo za komercialno rabo. Zaradi prostornosti in varnosti je med bolj iskanimi modeli v segmentu čolnov za dnevni najem ali izlete z vodičem. Grand G850 Black Inox Carbon je plovilo, ki presega pričakovanja – zanesljiv v vseh razmerah, izjemno udoben in oblikovan z občutkom za detajle. Gre za vrhunski gumenjak za vse, ki želijo uživati na vodi brez omejitev. Več informacij o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-black-inox-carbon/ Stara cena: 94.069 €+DDV Ugodnejša cena: 70.551 €+DDV 📍 Moto-Nautika Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 02 629 04 00 (#2) | 📱 +386 31 300 903 📧 info@moto-nautika.com 🌐 www.moto-nautika.com 🛒 motonautika-shop.com Aktualna zaloga plovil: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ Prikolice na zalogi: https://moto-nautika.com/navtika/prikolice/ Servis: https://moto-nautika.com/servis/

nedelja, 13. julij

RumenoeNavtikapred 12 dnevi
Podjetje Newera Yachting je prejelo izjemno priznanje – postali so uradni Saxdor Golden Partner za leto 2025! To prestižno priznanje, ki ga podeljuje proizvajalec Saxdor Yachts, potrjuje odlično sodelovanje, visoko raven strokovnosti ter izjemno predanost znamki Saxdor na območju jadranske regije. Naziv Zlati partner pomeni, da je podjetje Newera Yachting izpolnilo najvišje standarde – ne le v smislu prodajnih rezultatov, temveč tudi na področju zadovoljstva strank, poprodajne podpore in zaupanja, ki ga vlaga v znamko. Pomemben del njihovega poslovanja je usmerjen prav v Saxdor, poleg tega pa so pripravili tudi ciljno usmerjen marketinški načrt, kar še dodatno krepi prepoznavnost znamke na njihovem območju. Za kupce to pomeni še boljšo storitev, še več znanja in podpore ter zanesljivega partnerja na vsakem koraku – od prvega povpraševanja do dolgotrajnega uživanja na vodi. Iskrene čestitke celotni ekipi Newera Yachting za to pomembno priznanje.
RumenoeNavtikapred 12 dnevi
V Los Alcazares na Mar Menor na vzhodni španski obali se je danes z zadnjo regato za ekipe, uvrščene od 11. mesta dalje, za najboljših deset pa z regato za medalje, končalo mladinsko svetovno prvenstvo za 470. Slovenijo sta v konkurenci 42 ekip zastopali dve posadki - Martin Fras in Mija Škerlavaj ter Ana Planinšič in Teo Gerželj. Prvenstvo je zaznamovala velika vročina in spremenljiv veter, ki se je razvil šele popoldne - regate so se začenjale šele okoli druge oziroma tretje ure. Po dvanajstih odjadranih plovih Martin Fras in Mija Škerlavaj končujeta na 15. mestu, Ana Planinšič in Teo Gerželj pa sta skupno 33. in 12. v razvrstitvi U21. Z njimi je bila trenerka Tina Mrak , ki je takole povzela prvenstvo: “Za nami je zelo zahteven teden, z vročino preko 30 stopinj in zelo nestabilnim vetrom med 7-11 vozli, danes pa se je še nekoliko okrepil, na 15-18 vozlov. Naši dve posadki sta začeli zelo obetavno, nato pa skozi teden nekako izgubljali stik z najboljšimi. Martin in Mija sta imela odlično izhodišče za lep rezultat, vendar sta četrti dan naredila preveč napak in se oddaljila od deseterice, kar je bil sigurno njun cilj. Tudi Mijina viroza pri tem ni pomagala. Za Ano in Tea je bila to prva večja regata v tem razredu in mislim, da sta zaključila s pozitivnim zadnjim plovom ter motivacijo za nadaljnje delo. Iz Španije sedaj potujemo naprej na Portugalsko, kjer nas že čez en teden čaka evropsko mladinsko prvenstvo v Portu.”

sobota, 12. julij

RumenoeNavtikapred 13 dnevi
Regata Aegean 600, ki iz leta v leto pridobiva večjo mednarodno veljavo v offshore jadralni skupnosti, je tudi letos ponudila zahtevno in razgibano tekmovanje na regatnem polju med egejskimi otoki. Na štartu pod Pozejdonovim templjem v Lavrionu blizu Aten se je letos zbralo 60 jadrnic iz 19 držav, med njimi tudi dve posadki iz Jadralnega kluba Loka Timing: Elaya in Karpo. Že četrtkova ogrevalna regata Attica Warm-Up, ki je potekala v razmerah z vetrom med 20 in 32 vozli, je pokazala odlično pripravljenost ekipe Karpo, ki je na 10 NM dolgi progi zmagala v IRC razvrstitvi. Ekipa Elaya se te regate ni udeležila, saj je še izvajala priprave na glavni dogodek. Start glavne 605 NM dolge regate po Egejskem morju je bil v nedeljo, ko sta slovenski ekipi hitro dokazali odlično pripravljenost. Na več delih proge sta se celo izmenjavali v vodstvu med seboj. Letos je regata potekala v povsem netipičnih razmerah. Značilni meltemi (20–25 kt, v sunkih tudi do 40 kt) se je pojavil šele v zadnji tretjini regate. Prva dva dneva so posadke jadrale v pretežno šibkem vetru do 15 kt z občasnimi brezvetrnimi pasovi, kar je pomenilo nenehne menjave jader in veliko taktičnih odločitev. V zaključku regate se je meltemi vrnil in s sunki prek 30 kt ter razburkanim morjem močno otežil pogoje utrujenim ekipam. Na jadrnici Renoir je zaradi težkih razmer celo prišlo do zloma jambora. Prva jadrnica v cilju je bila VOR 70 Aiolos Georgea Procopia iz Grčije, ki je za celotno traso potrebovala skoraj štiri dni. Na drugem mestu je bil francoski Daguet 5 ter na tretjem mestu Varuna iz ZDA. Karpo je v cilj prijadrala znotraj enega dne po zmagovalcu, na 16. mestu absolutno, Elaya pa nekaj ur kasneje na 23. mestu. Po korigiranem času je odlično jadranje obe slovenski ekipi pripeljalo na stopničke, popolno zmagoslavje je preprečila nemška ekipa Swan 441R Best Buddies skiperja Kay-Johannesa Wrede. Ta izkušena ekipa je tudi skupna zmagovalka v kategorijah ORC in IRC. Rezultati IRC overall: Best Buddies (NEM) Karpo (SLO) Elaya (SLO) Identičen vrstni red je tudi v kategoriji ORC overall. Rezultati po skupinah: IRC 3: Karpo (SLO) Elaya (SLO) Rotgipfler (AUT) ORC 2: Karpo (SLO) Phileas Fogg (NEM) Antelope (NEM) ORC 3: Best Buddies (NEM) Elaya (SLO) Aiolia (NEM) Uspeh obeh slovenskih ekip potrjuje visoko raven offshore jadranja pri nas. Obe jadrnici sta se odlično znašli tako v taktično zahtevnih brezvetrnih pasovih kot v močnem meltemiju, kar dokazuje izvrstno pripravljenost posadk in jadrnic. Maks Vrečko, skiper Karpo: " Izjemno zahtevna regata, ki je zahtevala stalno aktivnost. Obrestovalo se nam je, da smo bili na lokaciji že en teden pred regato ter odlično pripravili jadrnico ter opravili nekaj krajših treningov. Na Karpo smo bili samo štirje, kar je zahtevalo drugačen organizacijski pristop, na primer vse glavne obroke smo imeli v obliki suhe hrane. Med regato smo v prvem delu regate z Elayo imeli pravi match race in na nek način eden drugega potiskali naprej, pri Rodosu smo se uspešneje izvlekli iz vetrnih lukenj. Ta regata je bila na splošno kot jadranje po minskem polju, saj nikoli nisi vedel, kdaj bo zdrav veter z močjo nad 20 kt popolnoma ugasnil, po eni uri guganja pa spet jadraš naprej na 25 kt. Eden od naših ciljev je bilo regato zaključiti brez škode na opremi in veseli nas, da nam je to uspelo kljub sunkom vetra preko 40 kt. Ekipa v zasedbi Urška Kofol, Jernej Drofenik Matic Vrečko in jaz je funkcionirala izjemno, kljub velikemu številu menjav jader in aktivnem jadranju nam nikoli ni zmanjkalo energije. Navdušen sem, da je poleg nas na zmagovalnem odru tudi Elaya, saj so ves čas vrhunsko jadrali. To je z naskokom največji uspeh JK Loka Timing, na težki regati z profesionalnimi jadralci in modernimi regatniki smo pokazali srčnost in znanje."