Vir: eNavtika

petek, 11. julij

RumenoeNavtikapred 14 dnevi
Odprtomorska regata Aegean 600 se počasi zaključuje. Najhitrejše jadrnice so že v cilju, med njimi obe slovenski posadki Karpo in Elaya. Danes zjutraj ob 8 uri in 24 minut je v cilj regate prijadrala jadrnica Karpo (Elan 450) pod vodstvom Maksa Vrečka in se zavihtela na prvo mesto v razredu IRC 3 in IRC 2. Poleg zmage v teh dveh razredih so si z odličnim jadranjem priborili še 2. mesto v razredu IRC in ORC. Za plovbo na regati, katere teoretična dolžina znaša 600 nmi so morali prepluti 660 nmi. Potrebovali so 4 dni 17 ur 34 min in 2s (korigiran čas 5 dni 29 min 41s). Le 2 uri in 20 min kasneje je ciljno črto pod Pozejdonovim templjem prečkala ekipa Elaya (Elan E5), ki jo vodi Dušan Ušeničnik. Z ekipo so si prijadrali 2 mesto v razredu IRC 3 in ORC3, ter tretje mesto v razredu IRC in ORC. Za plovbo so potrebovali 4 dni 19 ur 53 min 27s (korigiran čas 5 dni 2 uri 23 min in 51s.) Skupno so prepluli 667 nmi. Prvo mesto na regati je zasedla grška jadrnica Aiolos, ki je za plovbo potrebovala 3 dni 19 ur 7 min in 16s. Na drugo mesto se je uvrstila francoska jadrnica Dauet 5, tretja pa je v cilj prijadrala Varuna, ki pluje pod zastavo ZDA. Maks Vrečko , lastnik in skiper ekipe Karpo je po prihodi v cil povedal: "Prečkanje od Argatonissija do Mikonosa je bilo zelo zahtevno in zelo vetrovno. Po obračanju Argatonissija smo zamenjali iz J1 na J3, nato pa se je začel obsežen trening krajšanja glavnega jadra. Krajšali smo na prvo krajšavo pri 20, na drugo pri 25 in na tretjo krajšavo pri 30 vozlih vetra, vozili pa smo laško orco. Menjav med krajšavami je bilo veliko, veter je zelo nihal. V prvem delu je dosegel 32 vozlov, v glavnem predelu pa do 42 vozlov. Jadranje v takih pogojih je divje. Vsi smo se držali za ograjico in upali, da prevelik flok za te razmere J3 zdrži ogromne obremenitve. Najhujši del je trajal pol ure, celotno prečenje Egejskega morja pa 9 ur. Do Mikonosa so se razmere omilile. Proti cilju smo se potikali v minskem polju vetra in pasov bonac, kjer smo se nekajkrat zataknili. Uspeli smo se prebiti do cilja, ki smo ga prečkali ob 8:23 danes zjutraj. Naš čas plovbe je bil 4 dni, 17 ur in 34 minut. Osvojili smo odličen rezultat in sicer: mesto v IRC skupina 3 mesto v IRC generalno mesto v ORC skupini 2 mesto v ORC generalno Na ta rezlutat smo ponosni. Veseli nas, da je bil naš trud poleg novih izkušenj poplačan tudi v vidiku odlične razvrstitve." Video včerajšnjega Meltemija
RumenoeNavtikapred 15 dnevi
V luko koper je priplula največja ladja do sedaj. Ladja CMA CGM Osiris je največja ladja, ki so jo kdaj koli privezali v Luki Koper. Ladja v dolžino meri 366m, v širino pa 51m. Ladja je namenjena prevozu kontejnerjev. Nanjo je možno naložiti 15.536 kontejnerjev (TEU – število 20 čeveljskih kontejnerjev). Ladja pluje na redni povezavi med daljnim vzhodom (Kitajska, Koreja, Japonska,…) in Evropo. Ladja je opremljena s sistemom za priklop na električno omrežje na obali. V času raztovarjanja in natovarjanja ladje v luki ne potrebuje dieselskih agregatov za zagotavljanje energije in s tem močno zmanjšuje hrup in onesnaženje v času pristanka. Ladja je danes zjutraj že odplula iz luke Koper in pluje proti Sueškemu kanalu nazaj proti Aziji. Vir: Luka Koper FB
RumenoeNavtikapred 15 dnevi
Slovenija je bogatejša za novo ladjedelnico Balder Yachts, ki prihaja iz Ljutomera. V zadnjih letih je slovenska ladjedelniška industrija doživela pomemben razvoj, eden od vrhuncev pa je zagotovo predstavitev nove slovenske ladjedelnice Balder Yachts. Ta mlado, a ambiciozno podjetje je s sedežem v Ljutomeru začelo ustvarjati visokokakovostne jahte, ki bodo konkurenčne na svetovnem trgu. Kaj je Balder Yachts? Balder Yachts je mlado podjetje, ki si je zastavilo cilj izdelovati vrhunske jahte, ki združujejo inovativno oblikovanje, trajnostne materiale in vrhunsko tehnološko opremo. S poudarkom na izdelavi plovil za zahtevnega kupca, ki išče kombinacijo elegance, učinkovitosti in varnosti, je Balder Yachts že pridobil pozornost tako domačega kot tudi mednarodnega trga. Kaj ponuja slovenska ladjedelnica? V prvih mesecih delovanja je Balder Yachts razkril svojo prvo modelno linijo, ki jo odlikuje sodobna zasnova, prilagodljivost in visoka kakovost izdelave. Njihove jahte so namenjene tako za zasebno uporabo kot tudi za komercialne namene in najeme. Inovacije in trajnost Ena od ključnih prednosti podjetja je posvečanje pozornosti trajnosti. Balder Yachts uporablja okolju prijazne materiale in napredne tehnologije za zmanjšanje emisij, hkrati pa zagotavlja visoko zmogljivost in vzdržljivost svojih plovil. Lokalni pomen in prihodnost Za Ljutomer in širšo slovensko regijo predstavlja Balder Yachts pomemben korak k razvoju visokotehnološke industrije in povečanju prepoznavnosti Slovenije v svetu na področju ladjedelništva. Podjetje načrtuje širitev proizvodnih kapacitet, rast ekipe strokovnjakov in razvoj novih modelov. Slovenska ladjedelnice Balder Yachts je dokaz, da tudi v Sloveniji lahko nastanejo vrhunski izdelki, ki konkurirajo na svetovnem trgu. S svojo inovativnostjo, kakovostjo in zavezanostjo trajnosti je Balder Yachts nedvomno podjetje, ki si zasluži pozornost in podporo tako doma kot tudi v tujini. Slovenija tako s tem projektom pridobiva novega ponosnega predstavnika v svetu ladjedelništva.
RumenoeNavtikapred 15 dnevi
Rab je zagotovo eden izmed najlepših otokov na Jadranu in morda celo širše. Ima vse, kar si lahko zaželi današnji popotnik – čudovito naravo, kjer se lahko uživa v številnih aktivnostih na prostem, čudovite plaže ob kristalnem morju, odlično gastronomsko ponudbo in bogato kulturno dediščino. Od drugih otokov ga loči tudi poseben dogodek, ki prikazuje bogato zgodovino in kulturno dediščino, na katero so prebivalci Raba še posebej ponosni. To je znamenita Rabska Fjera. Rab - otok sreče Rab je zagotovo eden izmed najlepših otokov na Jadranu in morda celo širše. Ima vse, kar si lahko zaželi današnji popotnik – čudovito naravo, kjer se lahko uživa v številnih aktivnostih na prostem, čudovite plaže ob kristalnem morju, odlično gastronomsko ponudbo in bogato kulturno dediščino. Od drugih otokov ga loči tudi poseben dogodek, ki prikazuje bogato zgodovino in kulturno dediščino, na katero so prebivalci Raba še posebej ponosni. To je znamenita Rabska Fjera. RABSKA FJERA - 25.-27.7.2025 "Rabska fjera« je prvi in največji srednjeveški poletni festival na Hrvaškem. Temelji na tradiciji, ki se je začela že davnega leta 1364. Takrat je kralj Ljudevit Veliki osvobodil Rab beneške oblasti. V preteklosti je fjera trajala 14 dni in takrat so otoški prebivalci proslavljali čudežne moči svetega Kristoforja, kateremu so pripisovali zasluge za reševanje mesta pred uničenjem. RABSKA FJERA - OTVORITEV Rabska fjera se odvija vsako leto od 25. do 27. julija (ti dnevi so hkrati tudi dnevi sv. Jakova, sv. Ane in sv. Kristoforja) in že sama otvoritvena slovesnost Rabske fjere je veličasten spektakel. Prireditev se začne z zbiranjem vseh srednjeveško kostumiranih udeležencev v Gornji ulici v mestu Rab, ki se nato v povorki spustijo po mestnih stopnicah do Trga sv. Krištoforja. Župan mesta Rab, v vlogi kneza, nato pred več tisoč obiskovalci s srednjeveškim dekretom razglasi Rabsko fjero za odprto, s čimer se vsem odprejo mestna vrata in začne vsesplošno slavje. RABSKA FJERA - PRIDIH ZGODOVINE Poleg šestdesetih delavnic, ki se s temi poklici ukvarjajo tudi v resničnem življenju (peki, medičarji, kamnoseki, mizarji, slikarji na svilo, kalafati, školjkarji, pletkarji košar in vrvi, slikarji, cvetličarji, vrhunski tkalci, lončarji, predilci, sirarji, heraldisti, glagoljaši in mnogi drugi), so del »fjere« tudi največja društva otoka Raba. KULINARIKA NA FJERI Na plaži mesta nastane ob Rabski fjeri tudi pravcato ribiško naselje iz katerega se širi vonj ocvrtih šulčićev (recimo flancatu podobno pecivo, ki se ponudi s pršutom in sirom, slano ribo in tudi sladkimi nadevi, hkrati pa imajo šulčići tudi malce smešno drugo ime – “poderane gaće” ali potrgane spodnjice) in drugih morskih dobrot. Po ulicah mesta pa odzvanja pesem in glasba, obiskovalcem pa se ponujajo tuna, sardine, fritule, sir in vino. Vir: Turistična skupnost Kvarnerja; Foto: TZG Rab

četrtek, 10. julij

RumenoeNavtikapred 15 dnevi
V Urli v Turčiji se je s slovesno podelitvijo medalj pravkar zaključilo svetovno prvenstvo za mladinski razred 420. Lina Sorta in Filip Valjavec končujeta kot četrta v U17 in z naslovom svetovnih podprvakov v U17 za mešane posadke. V moški in mešani razvrstitvi sta osvojila tretje mesto in bron. Prvenstva so se udeležile štiri posadke - Jaka Valjavec in Vid Dobrinja v moški ter Rok Kovačič in Lara Božič v mešani kategoriji ter dve posadki v U17 - Lina Sorta in Filip Valjavec ter Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros. Prvenstvo se je začelo v močnem vetru preko 20 vozlov, ki je počasi slabel in tako mlade jadralce preizkusil v zelo raznolikih pogojih. Zato je še toliko lepši uspeh, da so se prav vse štiri slovenske posadke uvrstile v zlato skupino, kar je bil sicer glavni cilj prvenstva. Po dobrem jadranju tudi v finalnih plovih sta Lina Sorta in Filip Valjavec sicer za las zgrešila stopničke in v skupni razvrstitvi U17 zasedla 4. mesto, a prijadrala drugo mesto, srebrno kolajno in naslov svetovnih podprvakov v U17 mix. V moški in mešani kategoriji sta osvojila tretje mesto in bron. Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros sta v U17 zaključila na 29. mestu. Rok Kovačič in Lara Božič prvenstvo končujeta na skupnem 24. mestu ter 6. v mešani razvrstitvi. Jaka Valjavec in Vid Dobrinja sta na 39. mestu. Trener Mitja Mikuli n: “Poudaril bi, da sta tudi Rok in Lara odlično jadrala in regato, za katero sta dobila BFD, končala kot šesta, in zaradi tega rezutata jima je medalja za las ušla iz rok, in to že tretjič. Sicer pa je medalja Line in Filipa že peta medalja v štirih zaporednih letih na svetovnih oziroma evropskih prvenstvih, in osvojile so jih štiri različne posadke. Pred nami je sedaj še evropsko prvenstvo v Portu na Portugalskem, kamor odrinemo 17. julija."

sreda, 9. julij

RumenoeNavtikapred 17 dnevi
Na zalogi pri Moto-Nautiki in na voljo takoj! Poletje je čas za navtične užitke – in pri Moto-Nautiki smo za vas izbrali 5 vrhunskih plovil, ki so dobavljiva takoj in pripravljena, da z vami zaplujejo v novo sezono. Ne glede na to, ali iščete eleganten kabinski čoln za večdnevne izlete, ali zmogljiv gumenjak za športne dogodivščine, imamo pravo izbiro za vas. Vsako izmed spodnjih plovil odlikuje izjemna oprema, premišljena zasnova in vrhunska izdelava. Gre za izbrane modele priznanih blagovnih znamk Ranieri International in Grand Boats, ki so sinonim za kakovost in zanesljivost na vodi. ➡️ Vsa plovila so nova, z vključeno opremo in posebej ugodnimi cenami iz zaloge. ➡️ Motorji, prikolice, registracija in dodatna oprema? Vse uredimo pri nas. Oglejte si naš izbor in si zagotovite svojega favorita, še preden se sezona prevesi v drugo polovico! 🛥️ Ranieri International Next 255 LX Dolžina: 7,8 m | Kapaciteta: 10 oseb | Cena: 80.278 € + DDV (redna: 94.445 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompakten, a zmogljiv kabinski čoln z italijanskim dizajnom. Odličen za dnevne izlete in krajše križarjenja. Trup z zmanjšanim uporom in sistemom za blaženje udarcev nudi izjemno udobno plovbo tudi v valovih. 🔹 Luksuzna kabina z ločeno kopalnico 🔹 T-TOP, hladilnik, zložljiva stola in oblazinjenje Matrix 🔹 Zunanja kuhinja in prostorna sončna ploščad 🔹 Električni vinč, navigacijske luči 🔹 Kakovost in praktičnost znamke Ranieri International 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-255/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Ranieri International Next 220 SH Sundeck Dolžina: 7,35 m | Kapaciteta: 7 oseb | Cena: 38.070 € + DDV (redna: 42.300 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompaktno Sundeck plovilo s pametno razporeditvijo in veliko uporabne površine – popolno za sproščene izlete ali krajše nočitve. 🔹 3 ležišča, kabina s kuhinjo in WC 🔹 Velik sončni prostor na premcu 🔹 Rezervoar za gorivo 250 l – dolga avtonomija 🔹 Podpora za motor do 250 KM 🔹 Luksuzno oblazinjenje Diamond in priprava za elektro vinč 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-220sh/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Grand G850HGLF Black INOX Carbon Dolžina: 8,5 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 70.551 € + DDV (redna: 94.069 € + DDV) Dobava: TAKOJ Top zmogljiv gumenjak za dolge plovbe, zahtevne razmere in maksimalno udobje. Idealen za družinsko uporabo ali profesionalno dejavnost. 🔹 Ogromni ležalni površini spredaj in zadaj (do 4 osebe) 🔹 Stand-up voznikov sedež + U-sedežna garnitura zadaj 🔹 Centralni rezervoar goriva (300 l) + rezervoar vode (100 l) 🔹 Veliki skladiščni prostori (vključno z garažnim delom in konzolo) 🔹 Black Carbon Hypalon (5 let garancije), Silvertex blazine, Seadeck teak imitacija 🔹 Elektro vinč z INOX sidrom in verigo 🔹 Širok trup – izjemna stabilnost tudi v valovih do 4 m 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-black-inox-carbon/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! > 🛥️ Grand G750HGLF Decor White Dolžina: 7,5 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 54.262 € + DDV (redna: 72.350 € + DDV) Dobava: TAKOJ Zelo prostoren in vsestranski gumenjak s kakovostno opremo in napredno zasnovo – idealen za večje družbe, družinsko uporabo ali najem. 🔹 Ležišče spredaj in zadaj (do 4 osebe) + U sedežna garnitura 🔹 Stand-up voznikov sedež (vožnja sede ali pol stoje) 🔹 Centralni rezervoar goriva + vgrajen hladilnik in tuš (50 l) 🔹 Silvertex blazine, Seadeck tikovina, inox ograjice in športni volan 🔹 Elektro vinč z Inox sidrom in verigo 🔹 Veliki skladiščni prostori in enostaven dostop na čoln 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g750hglf-decor-white/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🛥️ Grand D600HGLF Black White Dolžina: 6,12 m | Kapaciteta: 12 oseb | Cena: 40.742 € + DDV (redna: 47.932 € + DDV) Dobava: TAKOJ Kompakten in izjemno vodljiv gumenjak nove generacije , razvit na podlagi izkušenj uporabnikov. Odličen za družinsko plovbo, športe in čarter dejavnosti. 🔹 Dvignjen V-trup – odlična stabilnost in suha vožnja 🔹 Ležišča spredaj in zadaj (do 4 osebe) 🔹 Stand-up voznikov sedež, velik osrednji rezervoar goriva 🔹 Silvertex blazine, Seadeck tikovina, inox ograjice 🔹 Elektro paket, mizica, črne prašno barvane INOX ograje 🔹 5 let garancije na Hypalon tubuse Orca 📎 Več o plovilu: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/d600hglf-black-white/ 🎥 VIDEO PREDSTAVITEV Oglejte si plovilo v akciji! 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#2) ali +386 31 300 903 (Plovila) 📧 Pišite nam: prodaja@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 17 dnevi
Če iščete čoln, ki združuje športno moč, premišljen dizajn in vrhunsko udobje, je Grand G750 vaša prva izbira. Ta 7,5-metrski RIB ni le estetsko dovršen – zgrajen je za varno in udobno plovbo do 13 oseb. Zaradi svoje prostorne zasnove in stabilnega trupa je popoln tako za družinske užitke kot za resno čartersko rabo. G750 je popolnoma homologiran po EU direktivah in registriran tudi za komercialno uporabo, zato je izredno priljubljen tudi med ponudniki najema čolnov. Hkrati pa navdušuje z detajli, ki štejejo – od velikega prehoda na krovu (brez hoje po blazinah), do številnih priročnih predalov, ki olajšajo vsakodnevno uporabo. Prednosti Grand G750? Za 12 potnikov – varno, prostorno, stabilno • Velika ležalna ploščad spredaj in zadaj • Vgradni hladilnik, inox električni vinč • Prehod na čoln brez stopanja po blazinah • Zelo velik skladiščni prostor v zadnjem delu (za smuči, wakeboard ipd.) • Stand up voznikov sedež – primeren za vožnjo sede ali na pol stoje • Komforten U sedežni set zadaj za maksimalno udobje • Možnost uporabe mizice in ležišča v zadnjem delu • Veliko predalov za vrvi v zadnjem delu • Inox držalo za lažji vstop in izstop iz čolna Na zalogi – trije modeli, trije značaji Grand G750 Off White – športna eleganca v belem Ta izjemno atraktiven model v kombinaciji Off White združuje športen karakter z luksuznim izgledom. Izdelan iz kakovostnega Hypalona , paluba pa je obložena s SeaDeck premazom v videzu tikovine. Vgrajena oprema vključuje: inox hladilnik električni vitel z inox sidrom odstranljivo mizico podaljšane krmne platforme z izvlečnimi stopnicami roll bar s kljuko za vleko smučarja bogato oblazinjenje in udoben prehod brez hoje po blazinah 🔗 https://bit.ly/g750-offwhite Grand G750 Decor White – brezčasna prestižnost Za ljubitelje čistega, elegantnega dizajna je tukaj različica Decor White . Bela Hypalon tubusa v kombinaciji z ekskluzivnim dekorjem in SeaDeck premazom v Mocha Black odtenku ponuja brezčasno estetiko in udobje. Ključne prednosti: hladilnik in električni inox vitel odstranljiva mizica + možnost zadnjega ležišča kontrastni SeaDeck ne segreva na soncu – prijeten za bose noge dodatno oblazinjenje iz trpežnega Silvertex materiala 🔗 https://bit.ly/g750-decorwhite Grand G750 Gray/Black – robustna športnost Najbolj drzen med trojico. Različica Gray/Black zatemni vsak pogled z industrijsko športnim videzom – temno siva tubusa in črna paluba ustvarita trpežno estetiko, odporno na sledi uporabe. Idealna za čartersko ali bolj intenzivno rabo. Oprema vključuje: inox dodatki in hladilnik roll bar z vlečno kljuko odstranljiva mizica SeaDeck površine + Silvertex oblazinjenje veliki zadnji skladiščni prostor in praktičen prehod 🔗 https://bit.ly/g750-grayblack Vabljeni na ogled! Vsi modeli Grand G750 so na voljo za ogled in takojšen nakup v našem razstavnem salonu. 📍 Moto-Nautika Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 02 629 04 00 (#2) | 📱 +386 31 300 903 📧 info@moto-nautika.com 🌐 www.moto-nautika.com 🛒 motonautika-shop.com 👉 Oddajte povpraševanje tukaj : https://bit.ly/g750-mn

torek, 8. julij

RumenoeNavtikapred 18 dnevi
Trajekt Petar Hektorovič, ki Splitsko luko povezuje z sosednjimi otoki, je med manevriranjem v luki trčil v dve potniški križarki. Ena se je zaradi poškodb potonila. Danes zjutraj je silovita nevihta na šibeniškem področju povzročila močno razdejanje in botrovala pomorski nesreči trajekta Petar Hektorovič v lasti ladjarskega podjetja Jadrlonija. Močan veter naj bi povzročil trganje priveznih vrvi s katerimi je bil trajekt privezan na obalo. Odneslo ga je s priveza in trčil je v dve ladji namenjeni turističnemu križarjenju. Ena izmed njih Kruna Mora se je zaradi poškodb potopila v splitskem pristanišču. V času nesreče je bila na njej ena oseba, ki se je rešila s skokom v vodo. Člani posadke trajekta Petar Hektorovič so hitro reagirali. Ko so popustile privezne vrvi, so spustili sidra, ki pa seveda niso prijela v istem trenutku. Če ne bi tako hitro reagirali bi bila škoda še večja. Jutranja nevihta v Splitu Travelogue of the Day, 7/8/25: Just concluded a beautiful sunny breakfast in Split, and then…HAILSTORM in July!?! WTF! pic.twitter.com/3eCGuPQd0i — Michael Kao (@UrbanKaoboy) July 8, 2025 Opustošenje v suhi marini Špinut (Split) Foto: Posnetek web kamere
RumenoeNavtikapred 18 dnevi
Včerajšnja nevihta na Jadranu je številne navtike ujela nepripravljene. Reševalne ekipe so morale posredovati v več deset reševanjih. Prevrnjen katamaran Včeraj popoldne so na pomoč poklicali s katamarana, ki je bil v trenutku nesreče v bližini otok Ravan v Šibeniškem arhipelagu. Zaradi še nepoznanega razloga se je katamaran prevrnil. Devet člansko posadko je rešila posadka jadrnice, ki se je v trenutku nesreče nahajala v bližini Po prihodu plovila Pomorske policije iz Šibenika, so člane posadke katamarana prekrcali na službeno plovilo in jih odpeljali v Šibeniško luko. V nesreči sta bili poškodovani dve osebi. Požar na jadrnici Prav tako včeraj v popoldanskem času so na pomoč poklicali z jadrnice, ki je plula  v Sitskem kanalu v bližini otoka Žut. Na lokacijo je nemudoma odplulo reševalno plovilo Luške kapitanije Zadar. Na lokacijo je prva priplula jadrnica, ki je plula v bližini. Posadko jadrnice so prekrcali, medtem ko je voditelj goreče jadrnice uspel sam pogasiti požar. Reševalno plovilo luške kapitanije je takoj po prihodu na lokacijo, prevzelo posadko poškodovane jadrnice na svoj krov, jadrnico pa so privezali in odvlekli v marino v Biogradu na moru. Izmučen jadralec na deski Prav tako včeraj popoldne je jadralca na deski odneslo proti otoku Pašman. Padel je v morje in ni se mu uspelo vrniti. Proti njemu je odplulo plovilo luške kapitanije Zadar. Izmučenega deskarja so dvignili na krov in ga odpeljali na kopno. Avstrijec prevrnil vodni skuter Včeraj v večernih urah je bilo potrebno reševanje v Velebitskem kanalu. Ob 19.30 se je med krajema Seline in Vinjerac prevrnil avstrijski državljan na vodnem skuterju. Ker se ni mogel vrniti, je na lokacijo odplulo plovilo izpostave Luške kapitanije Starigrad-Paklenica. Avstrijca so odpeljali nepoškodovanega v kraj Seline. Foto: Posnetek zaslona
RumenoeNavtikapred 18 dnevi
Vremenska napoved, ki sem jo videl na spletu, je bila ugodna za dvodnevno jadranje od Nove Kaledonije do Vanuatuja, vremenske razmere na morju pa žal ne. V nedeljo po odhodu z otoka Lifou je bilo vzhodnika bolj malo in sem do večera jadral le s hitrostjo med tremi in štirimi vozli, zvečer pa se je veter začel krepiti. Nekaj ur je bilo idealno in po razmeroma mirnem morju sem lahko v prvem delu noči jadral ostro v veter proti severo-severovzhodu, neposredno proti Tanni, proti najbližjemu vanuatskemu otoku. Sredi noči na ponedeljek se je veter okrepil nad 25 vozlov in dvignil valove, da se je Skokica vse bolj trdo zaletavala vanje. Kurz sem moral spremeniti na sever, proti 50 milj dlje oddaljenemu otoku Efate, in krepko skrajšati jadra, da jadranje za barko ni bilo prenaporno. Valovi so se vse bolj prelivali čez krov, a sprayhood (streha nad kokpitom) me je dovolj uspešno branil pred njimi, sistem elastik, vrvi in škripcev, s katerim sem nadomestil autopilota, pa je tudi nekako deloval, da mi ni bilo potrebno pogosto popravljati smeri ali pa vseskozi stati za krmilnim kolesom. V ponedeljek zjutraj se je veter obrnil na severovzhodnik in ni mi več uspelo jadrati proti severu neposredno proti Port Vili na Efateju. Barko so valovi in zahodni tok vse bolj odnašali proti severozahodu, stran od Vanuatuja. Na spletu sem si ogledal novo vremensko napoved in ta je kazala, da bo veter v noči na torek popustil in obrnil na za južne pasate običajno jugovzhodno smer. Nadaljeval sem z jadranjem ostro v veter čim bolj proti severu, po živahnem morju in z jadri skrajšanimi na tretjo krajšavo in tretjino genove. Upal sem, da bo vremenska napoved držala in bom v noči na torek s spremenjenim vetrom lahko zavil proti Efateju. Preko Starlinka (satelitskega interneta) sem oblastem na Vanuatuju najavil svoj prihod v Port Vilo za torek zjutraj. Po treh dneh trdega jadranja ostro v veter sem v torek proti jutru prijadral do Port Vile na Vanuatuju. Krepak vzhodnik in severovzhodnik ter strmi valovi so me dva dni odganjali od Vanuatuja, zadnjo noč pa se me je veter usmilil in zapihal iz običajne jugovzhodne smeri, da sem brez križarjenja (oz. obratov ostro v veter) lahko zavil k otoku Efate. Sidro sem pred Port Vilo v skladu s predpisi spustil v bližini rumene boje za karanteno, vendar nisem šel takoj spat. Čakal me je video sestanek za FIS, med katerim sem se delal, da sem buden in bolj malo oglašal. Ko je bilo sestanka konec in se je na obzorju že začelo daniti, pa sem padel v posteljo. Dopoldne sem na barko dobil obisk predstavnikov oblasti. »Bio security officer« se je spravil nad moje zaloge hrane, mi spraznil hladilnik in s seboj v vreči odnesel vse sadje, zelenjavo, sire, jogurte in svežo hrano, ter za svojo »uslugo« dodatno zaračunal še okrog 80 evrov. Carinica je bila prijazna, preverila je moje dokumente in listine od barke in ker je bilo vse v redu, mi je brez težav in brezplačno popoldne po mailu poslala plovno dovoljenje za Vanuatu. Bolj zapleten oz. drag je bil obisk dveh »Immigration Officer-jev«, pa ne zaradi mene ali mojih dokumentov, temveč zaradi gostov, ki pridejo k meni na barko na Vanuatu v prihodnjih tednih. Za to je potrebno posebno dovoljenje, za katero je potrebno dostaviti ustrezne dokumente in plačati zajetne takse. Ni bilo zelo zapleteno, le zamudno, nekaj mailov z dokumenti posadke, letalskimi kartami, planom jadranja in garancijo, da jih bom na barki odpeljal z Vanuatuja. V dveh dneh smo tudi to uredili. Na Novi Kaledoniji sem si domišljal, kako super hitro sem se letos prilagodil na tropsko vročino, pa zdaj vem, da tam zaradi vetra z juga sploh ni bilo vroče. Tropska vročina in predvsem sopara pa me je zdaj tukaj na Vanuatuju kar krepko udarila in sem že dva dni kot zombi. Vendar se prilagajam. Prvi dan sem po dveh neprespanih prejadranih nočeh in po opravljenih vanuatskih formalnostih itak pretežno prespal. V sredo pa sem si že upal na sprehod po mestu, do super marketa na hribu in na večerni tek ob obali. Pred pol leta je Port Vilo in Efate prizadel rušilni potres, ki je vzel nekaj življenj in ki ga mnoge  v mestu niso preživele. Obalni pas so zdaj že precej počistili in obnovili, malo dlje v notranjosti mesta pa so posledice potresa še zelo vidne. Stavbe so marsikje na pol podrte in zaplankane ali pa so ruševine že odstranili in zdaj prazne parcele na ulicah kot škrbine v zobovju čakajo, da jih nadomestijo nove stavbe. < Slovo od Nove Kaledonije Nadaljevanje 15.7.2025 Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih Proti soncu Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, NAKUP Z vetrom Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj. NAKUP Veliki trije Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. NAKUP Z jadrnico čez Arktiko Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre ... NAKUP Miran Tepeš Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna. Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell. Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj. Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

ponedeljek, 7. julij

RumenoeNavtikapred 19 dnevi
Včeraj se je v Aarhusu na Danskem s prvimi plovi začelo svetovno prvenstvo za iQFOiL, na katerem nastopata tudi olimpijka Lina Eržen in Val Eržen. Pomerila se bosta proti skoraj 200 konkurentom, 79 je jadralk in 117 jadralcev. Lino in Vala spremlja trener Igor Eržen, ki je pred prvenstvom povedal: “Tukaj so vsi najboljši tekmovalci in konkurenca je na najvišjem nivoju. Pogoji so zelo zahtevni in potrebnega je veliko treninga na tem prizorišču, da lahko rečeš, da vsaj malo poznaš pogoje. Najboljše reprezentance so tukaj opravile po več kot mesec priprav. Ne morem govoriti o pričakovanjih, vem pa, da bomo pokazali največ, kar trenutno v teh pogojih zmoremo.” Za Lino in Valom so že prvi današnji plovi, ki jih je Igor Eržen komentiral takole: “Na Danskem veter res ne razvaja, saj imaš v enem dnevu res lahko vse, kar si lahko predstavljaš. Val je odlično začel in odpeljal konstantno vse vožnje. Lina je začela s prehitrim štartom, v drugo pa je šlo dobro." Aarhus, ki leži ob vzhodni danski obali, slovi po zahtevnih jadralskih razmerah, stalnih vetrovih in močnih tokovih, ki obljubljajo napete in nepredvidljive regate. Jadralkam in jadralcem se torej obeta napet jadralski teden, ki se bo z regatami za medalje zaključil v petek, 11. julija.
RumenoeNavtikapred 19 dnevi
Urli v Turčiji so se včeraj na svetovnem prvenstvu za 420 končali kvalifikacijski plovi. Slovenijo zastopata Jaka Valjavec in Vid Dobrinja v moški ter Rok Kovačič in Lara Božič v mešani kategoriji ter dve posadki v U17 - Lina Sorta in Filip Valjavec ter Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros. Prvi dan svetovnega prvenstva je zaznamovalo veliko vetra, kar našim jadralcem ustreza. Najmlajši v katergoriji U17 so ga imeli celo okoli 25 vozlov, skupina open okoli 18 vozlov, v naslednjih dveh dneh pa je veter postopoma slabel in včeraj obstal pri nestabilnih 5-10 vozlih. Vsi naši jadralci so se uvrstili v zlato skupino, kar je bil cilj nastopa na tem svetovnem prvenstvu. Trener Mitja Mikulin : “Rok Kovačič in Lara Božič sta odvozila dobro in sta skupno na 24. mestu in po točkah zelo blizu deseterice, tako da se zanju sedaj regata šele začne. Tudi Lina Sorta in Filip Valjavec sta jadrala odlično in sta skupno sedma in druga v svoji kategoriji U17 mix, medtem ko sta Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros naredila nekaj taktičnih napak, a se vseeno uvrstila v zlato skupino. V finalnih plovih se bodo polja razdelila tako, da bodo vse zlate skupine jadrale skupaj. Pred nami je drugi del prvenstva, ko gre zares, saj se še vse lahko spremeni. Pričakujemo težke pogoje za konec z zelo malo vetra.” Danes se začenjajo finalne regate, zaključek svetovnega prvenstva pa bo v sredo, 9. julija.
RumenoeNavtikapred 19 dnevi
Z novima aplikacijama eNavtika za mobilne naprave z android ali iOS operacijskim sistemom smo omogočili enostavno dodajanje komentarjev in dodajanje novih interesnih točk kot so marine, luke, sidrišče, polnilnice plina drče za spuščanje plovil in ostalo. Komentarji Za uporabnike aplikacij je oddajanje komentarjev enostavno. Na zemljevidu izberite interesno točno (marino, luko, sidrišče, gostilno,…) in oddajte svoj komentar. Povejte ostalim jadralcem kakšna je bila vaša izkušnja. Katere informacije so pomembne vsem? Ali sidro v sidrišču dobro drži, kako je zaščiten pred posameznim vetrom, ali je varen za sidranje v primeru nevihte, ali ste enostavno dobili privez v luki ali marini, kakšno je bilo osebje marine, ali so nudili pomoč pri privezu, ali je pomoč strokovna…. Komentarji so na voljo na koncu posamezne točke. Za oddajo komentarja preko aplikacije ni potrebno dodatno prijavljanje ali registracija. Dodaj novo interesno točko Z letošnjim letom smo v obeh aplikacija omogočili dodajanje novih interesnih točk. Če obiščete točko, ki še ni na eNavtiki, jo dodajte. Na VODNIKU PO JADRANU, kliknite na plus v zgornjem desnem kotu zaslona. Naprava bo avtomatsko dodala novo točko z koordinatami vaše lokacije. V le dodajte informacije in fotografije, ki so potrebne. Skozi postopek dodajanja vas bo vodila aplikacija. V kolikor ste točko dodali, ko ste lokacijo že zapustili, lahko natančno lokacijo točke spremenite. Vse novo dodane točke bo pregledal urednik in jih v primeru ustreznosti objavil. Kako dodati novo točko na tej povezavi! Še nimaš aplikacije - naloži brezplačno eNavtika za Android eNavtika za iOS NALOŽI BREZPLAČNO
RumenoeNavtikapred 19 dnevi
Včeraj ob 13.00 uri se je v Grčiji pričela epska regata Aegean 600 na kateri nastopata tudi dve slovenski jadrnici. Regata Aegean 600 je zahtevna odprtomorska regata, ki poteka med grškimi otoki egejskega morja. Jadralci morajo prepluti 600 dolgo regato z zelo spremenljivimi vetrovnimi razmerami. Včeraj ob 13.00 uri so izpluli izpred Pozejdonovega templja na robu rta Sounio proto jugu, proti otoku Milos. Trenutno je v vodstvu jadrnica Douget 5, tipa Carkeek FP 54, ki jo krmari Francoz Frederic Puzin. Z jadrnico so že obpluli otok MIlos in se obrnili proti vzhodu. S hitrostjo 5,6 vozla plujejo proti ironičnemu otoku Santorini. Na regati tekmujeta dve slovenski posadki. Jadrnica Elaya, ki jo krmari Dušan Ušeničnik in jadrnica Kapo, ki pluje pod vodstvom Maksa Vrečka. Obe naši ekipi, ki prijahata iz Škofjeloškega jaddralnega društva Loka Timing, jadrata odlično. Karpo (Elan 450) je po 20 urah plovbe na prvem mestu v skupini IRC 3. Pravkar so zapluli momo otoka Milos. Od štarta so prepluli 63 nmi in s solidno hitrostjo 6,8 vozla nadaljujejo proti Santoriniju. Do cilja morajo prepluti še 544 nmi. Le 2 nmi za njimi pluje druga slovenska ekipa Ekipa Elaya (Elan E5), ki je uvrščena na drugo mesto v razredu IRC 3 in vodilna v razredu ORC 3. Z jadrnice se nam je javil Maks Vrečko, skiper in lastnik ekipe Karpo: »Regata je drugačna. Organizator je obljublja regato z veliko vetra. Vetra ponoči ni bilo. Boaca, Vlaga je kar tekla z jader. Pravzaprav nismo jadrali bolj smo se guncali in bili prepuščeni morskemu toku. Proti jutru zapihal veter. Plujemo mimo Milosa z dobrimi hitrostmi jadranja. Razpoloženje na jadrnici odlično. Plujemo dobro, Včerajšnja plovba z vetrom je bila dobra. Držali smo se desno in smo imeli dlje časa veter, kot del flote, ki se je držal bolj levo.  Smo zadovoljni z dosedanjo plovbo. Plujemo mimo otoka Milos. Nato obrnemo in zaplujemo proti Santoriniju. Vidimo tudi drugo slovensko posadko Elayo Dušana Ušeničnika. Ravno so zamenjali genaker.« Matic Vrečko, član ekipe Karpo: »Proti privertni boji je Urška opazila narobe pripet škripec na kosniku in ga pravočasno popravila, tako da z dvigom genakerja nismo nič zamujali. Veter je bil močan, barka je šla hitro. Vmes smo padli v nekaj senc otokov, zamenjali smo iz A4 na C0 in nato takoj na A2, ki nas je ponesel južneje. Tukaj piha manj. Čaka nas noč lahkih vetrov, kjer bomo poskusili loviti najmanjše sapice. Ekipa je razpoložena super!«

nedelja, 6. julij

RumenoeNavtikapred 20 dnevi
Portorožu se je danes končalo svetovno prvenstvo razreda optimist, ki je na slovensko obalo privabilo kar 281 mladih jadralcev iz 64 držav širom sveta. Med njimi so blesteli prav slovenski, saj imamo v deseterici kar dva. Mihael Zobec je postal svetovni podprvak, Val Grbec pa je končal kot šesti. Tudi ostali naši so jadrali zelo dobro in še dodali k veselju slovenskih ljubiteljev jadranja. Jadralni klub Pirat je ponovno dokazal, da zmore pripraviti dogodek na najvišjem svetovnem nivoju, veselje pa so z odličnimi rezultati dopolnili mladi slovenski jadralci. Od prejšnje sobote dalje so se merili v izzivalnih pogojih vročega poletja in šibkega do zmernega maestrala. Prve trije dnevi prvenstva so bili namenjeni kvalifikacijskim regatam, ki so jadralce razdelile v štiri skupine - zlato, srebrno, bronasto in emeraldno. Sledila sta dva dneva ekipnih regat, kjer se je slovenska ekipa po dveh zmagah v prvem dnevu uvrstila med najboljših 16 ekip na svetu, a na žalost naslednji dan ostala brez možnosti za vidnejšo uvrstitev. Svetovni prvak v ekipnem jadranju je poslala ekipa Španije, podprvaki so postali Singapurci, bron pa je šel v roke ekipi iz ZDA. V četrtek so se začeli napeti finalni plovi. Naši mladi jadralci so se držali v ospredju in po zadnji današnji regati je Mihael Zobec slavil srebro, Val Grbec pa odlično šesto mesto. Dvajseterico je prav z dvajsetim mesto zaokrožil še Lan Černac Škofič. Vsi trije naboljši so jadrali v zlati skupini. V srebrno skupino sta se uvrstila Ida Falatov, ki je končala na 102. mestu ter Gordii Yazykov na 108. mestu v skupni konkurenci 281 jadralcev. Trener ekipe je Luka Domijan, vodja ekipe pa Tina Mrak. Predsednik JZS Samo Lozej: “Svetovno prvenstvo razreda optimist je izjemno pomemben dogodek za slovensko jadranje - tako za šport kot za celotno regijo. Ponosni smo, da je slovenski klub uspel pripraviti tako veliko tekmovanje in gostiti jadralce iz številnih držav. Verjamem, da so začutili našo pristno gostoljubnost in da bodo domov odšli z lepimi spomini. Krona vsega pa je vrhunski športni rezultat - srebrna medalja v najštevilčnejšem tekmovalnem razredu, kjer smo doslej na stopničkah stali le enkrat, in to pred natanko desetimi leti. Poleg tega imamo jadralca na 6. mestu in še enega med najboljšimi dvajsetimi, kar potrjuje, da imamo v Sloveniji močan mladinski pogon in razloge za optimizem za prihodnost. Čestitke Jadralnemu klubu Pirat za izvrstno organizacijo, čestitke vsem tekmovalcem in njihovim trenerjem za izjemne nastope ter še enkrat iskrena pohvala celotni ekipi za vrhunsko izvedbo dogodka.” Mitja Margon, predsednik JK Pirat: “Prišli smo do konca tega čudovitega prvenstva. Za nami je uspešen teden, skoraj dva tedna trdega dela za člane kluba, prostovoljce, simpatizerje in jadralske prijatelje, ki se jim iz srca zahvaljujem. Gostili smo jadralce iz kar 64 držav, kar je absolutni rekord za naše razmere, tudi v občini še ni bilo prireditve s tako razsežnostjo. Hvala vsem sodnikom, hvala IODA za to priložnost in hvala vsem, ki so prispevali svoj delček v to sestavljanko. Hvala tudi sponzorjem in podpornikom kluba ter občini Piran, ki se je tokrat res izkazala z vso podporo in tudi z infrastrukturo, ki nam daje motivacijo za nove podvige. In nenazadnje, otroci so na vodi opravili izjemno delo, tudi v dneh, ko jim ni bilo lahko zaradi visokih temperatur in šibkega vetra - takrat so res prišle do izraza njihove prave jadralske veščine. Seveda pa je rezultat slovenskih jadralcev - imamo svetovnega podprvaka, še enega jadralca na šestem mestu in skupno tri v prvi dvajseterici - res češnja na torti.” Svetovni prvak v razredu optimist za 2025 je postal Nikolaos Pappas (Grčija), podprvak je domači jadralec Mihael Zobec, bron pa je osvojil danski jadralec Carl Wincent Birgersson. Med dekleti je naslov svetovne prvakinje osvojila ukrajinska jadralka Olha Lubianska, podprvakinja je Ines Amaia Mendez Larminaux (Puerto Rico), bron je osvojila Margaux Nguyen-Minh iz Hong Konga.

sobota, 5. julij

RumenoeNavtikapred 21 dnevi
Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-jobe-chaser/ Ko sonce pripeka in vsi bežijo k vodi, je osvežitev šele začetek. Če želite poletje, ki ne bo samo vroče, ampak tudi noro zabavno, polno smeha, hitrosti in skupnih dogodivščin, potem obstaja ena izbira, ki prekaša vse druge –vodne tube Jobe. To ni le napihljiv pripomoček. To je vaša vozovnica za poletje na polno – z adrenalinom, energijo in užitkom na vsakem valu. Ustvarjene za čisti užitek Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-hotseat-steel-blue/ Jobe tube so zasnovane z enim ciljem – ustvariti čim več smeha, adrenalina in zabave na vodi. Vsak model je rezultat premišljene zasnove, preizkušenih materialov in natančne izdelave. Tuba ni zgolj pripomoček, ampak celotno doživetje. Ko jo enkrat preizkusiš, jo vzameš s sabo vsako sezono. Postane del tvojega poletja. Raznolikost, ki prepriča vsak profil uporabnika Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/jobe-rumble-tuba-1p/ Ne glede na to, ali si solo adrenalinski navdušenec, družinski raziskovalec ali ekipa prijateljev na misiji za najboljšo zabavo na vodi – Jobe ima pravo tubo zate. Za eno osebo – lahke, hitre in okretne tube, idealne za posamične vratolomije in hitrostno drsenje čez valove. Tukaj: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodna-tuba/1-oseba/ Za dve, tri ali celo štiri osebe – večji modeli omogočajo, da se zabava deli z drugimi. Več ročajev, več stabilnosti, več možnosti. In seveda – več smeha. Tukaj: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodna-tuba/ Za najmlajše – obstajajo tudi stabilni, posebej oblikovani modeli, ki zagotavljajo varnost in zaupanje otrokom pri prvih vodnih izkušnjah. Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-jobe-shark-trainer-tuba-za-eno-osebo/ Vsaka tuba je unikatna – po obliki, načinu sedenja ali ležanja, ter po možnosti vleke iz različnih smeri. Lahko ležiš, sediš, klečiš ali se primeš kot za življenje. Vse možnosti so odprte. Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-jobe-scout-za-3-osebe/ Kakovost, ki traja več sezon Jobe ne varčuje pri materialih. Vsaka tuba je izdelana iz robustnega PVC jedra, zaščitenega z močno najlonsko prevleko, ki kljubuje soncu, vodi, soli in mehanskim obremenitvam. Šivi so ojačani, ventili zanesljivi, površine pa udobne, zahvaljujoč neoprenu, ki preprečuje drgnjenje in izboljšuje oprijem. In kar je najpomembneje – vse tube imajo kar tri leta garancije . To pomeni, da proizvajalec stoji za kakovostjo brez izgovorov. Garancija pokriva tovarniške napake in materialne okvare. Takšno zaupanje ni običajno in pove vse, kar morate vedeti. Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/paket-vlecne-tube-droplet-za-dve-osebi-z-vrvijo-in-pumpo/ Več kot tuba – vodni lounge, družinski otok, plavajoča zabava Jobe tube niso omejene zgolj na vožnjo za čolnom. Veliko modelov omogoča večnamensko uporabo: ležanje, sončenje, plavajoči piknik ali celo otroško igrišče na vodi. Nekateri modeli imajo vgrajene naslonjala, držala za pijačo, več pozicij za vleko in dodatke za udobje, ki naredijo razliko. Z drugimi besedami: ena tuba, nešteto načinov uporabe. Rešilni jopiči: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/jopici/ Vodna tubana fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-jobe-sea-esta-za-3-osebe/ Zakaj moraš imeti tubo Jobe to poletje? Ker ti boš z njo doživel najboljše trenutke poletja . Ker združuje varnost, udobje in nor adrenalinski užitek . Ker je narejena, da traja več sezon , brez skrbi. Ker imaš na voljo toliko modelov, da z lahkoto najdeš pravega zase ali za celo ekipo. In ker je na voljo tako v trgovini Moto-Nautika v Miklavžu kot v spletni trgovini – pripravljena, da jo takoj vzameš s sabo na dopust. Vodna tuba na fotografiji: https://www.motonautika-shop.com/izdelek/vodna-tuba-double-trouble/ Če si resnično želiš, da letošnje poletje preseže vse prejšnje – je tuba Jobe obvezna oprema. Ko enkrat izkusiš občutek hitrosti, vetra v laseh in smeha na valovih, se ne boš več vprašal, zakaj bi jo imel. Spraševal se boš, zakaj je še nimaš. Moto-Nautika ima vse, kar potrebuješ, da se tvoje poletje začne zdaj. Kupi vodno tubo: https://www.motonautika-shop.com/kategorija-izdelka/vodni-sporti-in-oprema/vodna-tuba/ Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž, ali nas pokličete na 02 629 04 00 (odzivna št. #2) ali +386 31 300 903 za plovila. Oglejte si našo ponudbo tudi na www.moto-nautika.com ali www.motonautika-shop.com . Veselimo se vašega obiska! 🔵 Za dodatne informacije in svetovanje: 📍 Obiščite nas v salonu: Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Pokličite: 02 629 04 00 (#3) ali +386 51 222 122 (oprema) 📧 Pišite nam: oprema@moto-nautika.com 🌐 Spletna stran: www.moto-nautika.com 🌐 Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com

petek, 4. julij

RumenoeNavtikapred 22 dnevi
Konec meseca septembra se bodo na slovenski obali podrobno predstavile navtične blagovne znamke Beneteau, Suzuki, Karnic in Brig. Plovila ne bodo zgolj na ogled. Vsa bo možno tudi preizkusiti. Navtični center As-Boats d.o. , v sodelovanju s podjetjema Beneteau in Suzuki Marine, prireja navtični testni vikend. Prireditev, ki je ne smete zamuditi, se bo odvijala od 26. do 28. septembra 2025, v marini Bernardin v Portorožu. Predstavljena bodo plovila Beneteau iz serije Antares, plovila Karnic in Prince ter gumenjaki ladjedelnice Brig. Testirali boste lahko naslednja plovila: BENETEAU: Beneteau Antares 9 NEW in beneteau Antares 8 KARNIC: Karnic S37, Karnic R8, Karnic SL742, Karnic SL692 in Karnic SL642. BRIG Brig Eagle 8 Brig Eagle 6.7 Podjetje As-Boats d.o.o. vas vabi, da jih obiščete in izkoristite možnost ogleda in preizkusa plovil. Vsa testna plovila pa bodo po prireditvi na prodaj po posebej ugodnih cenah. Vzemite svoj koledar in si rezervirajte petek, soboto ali nedeljo (26.9 - 28.9.2025) za ogled in preizkus plovil. Zagotovite si testni termin Ker bodo plovila na voljo za testiranje letri dni, si rezervirajte svoj termin pri organizatorju As-Boats d.o.o. Na mail info@as-boats.si sporočite katero plovilo bi radi testirali in termin v katerem bi radi opravili testno plovbo. Dodatne informacije: +386 (0)2 608 41 41 ali 051 379 650
RumenoeNavtikapred 22 dnevi
Severni Jadran so sanje vsakega mornarja – vabljiv del obale, kjer se turkizna voda sreča z neokrnjeno naravo in očarljivimi otoškimi mesti. Za tiste, ki iščejo tedenski pobeg, poln lepote, miru in pustolovščin, pot iz Pulja do Unije, Suska, Malega Lošinja, Ilovika, Raba, Cresa in rta Kamenjak ponuja nepozabno potovanje skozi nekatere najbolj privlačne hrvaške destinacije. Začnite v Puli: Vrata v Jadran Vaša pustolovščina se začne v Puli, živahnem obalnem mestu, bogatem z rimsko dediščino, kjer se nahaja marina Veruda, sedež zaupanja vrednega čarterskega podjetja Higanas Boats. Z floto vrhunskih križark hrvaške izdelave, kot sta Leidi 800R in Leidi 660, Higanas Boats ponuja idealno izhodišče za vaš navtični oddih. Zasnovani za udobje, učinkovitost in zmogljivost na odprtem morju, so ti čolni popolni tako za izkušene jadralce kot za občasne raziskovalce. Unije in Susak: Mirni otoki z zgodbo Najprej odplujte do Unije, mirnega otoka brez avtomobilov, kjer se borovi gozdovi in ​​oljčni nasadi srečujejo s tihimi zalivi. To je idealen kraj za sidranje, plavanje in sproščeno preživljanje časa na otoku. Od tam nadaljujte do Suska, znanega po edinstvenih peščenih obalah in tradicionalnih nošah. Njegova nadnaravna pokrajina, ki jo oblikujeta pesek in veter, se zdi kot korak v drug svet. Mali Lošinj in Ilovik: Kultura in barve Naslednja točka na vašem potovanju je Mali Lošinj, kulturno srce lošinjskega arhipelaga. To živahno pristaniško mesto ponuja čudovito mešanico zgodovinskega šarma, živahnih sprehajališč in fantastične lokalne kuhinje. Le kratek plov proti jugu leži Ilovik, imenovan tudi »Otok rož«. Z ulicami, obdanimi s rožami, in čistimi sidrišči je priljubljen med tistimi, ki iščejo spokojnost in kanček romantike. Rab in Cres: Starodavno obzidje in otoška divjina Če se odpravite proti vzhodu, boste prispeli na Rab, osupljiv otok, znan po srednjeveški arhitekturi in peščenih plažah. Obzidano staro mestno jedro Raba je še posebej slikovito, idealno za večerne sprehode in večerje z lokalnimi morskimi sadeži. Nadaljujte do Cresa, enega največjih jadranskih otokov, kjer boste našli skrite zalive, oljčne nasade in morda celo opazili redkega beloglavega jastreba, ki se dviga nad klifi. Rt Kamenjak: Veliki finale Svoje potovanje na južni konici Istre zaključite z obiskom rta Kamenjak – zaščitenega naravnega rezervata, znanega po dramatičnih klifih, kristalno čisti vodi in divji lepoti. To je odlično zadnje sidrišče pred vrnitvijo v Pulj, kjer se lahko spomnite tedna nepozabnih odkritij. Zakaj izbrati Higanas Boats za to pustolovščino? Jadranje z Higanas Boats pomeni potovanje z mirom. Njihova plovila Leidi so prostorna, stabilna in premišljeno opremljena za daljša potovanja. Ne glede na to, ali ste na krovu Leidi 800R z dvema kabinama ali vsestranske Leidi 660, boste uživali v ugodnostih, kot so Wi-Fi, kuhinjska posoda, sončne terase in udobni spalni prostori – idealni za prenočevanje in postanke na oddaljenih otokih. Oglejte si posebne ponudbe za julij 2025 na higanasboats.hr .

četrtek, 3. julij

RumenoeNavtikapred 23 dnevi
V Urli v Turčiji se jutri začenja svetovno prvenstvo za 420. Jadralke in jadralci se bodo pomerili v ženski, moški/mešani in kategoriji U17. Slovenijo zastopata Jaka Valjavec in Vid Dobrinja v moški ter Rok Kovačič in Lara Božič v mešani kategoriji. Borili se bodo v konkurenci 99 ekip. Tudi v U17 imamo dve posadki, nastopili bodo Lina Sorta in Filip Valjavec ter Jean Jakob Veznaver in Kristian Petaros, ki bodo poskušali premagati 72 posadk. Ekipo spremlja trener Mitja Mikulin, ki je povedal: “Vreme imamo super, vetra je kot običajno tukaj veliko, 20-25 vozlov. Za regato pa je na žalost predvidenega manj vetra, okoli 10 vozlov, morda še manj, kar ni po naših pričakovanjih, saj smo se pripravljali na močan veter. Po vetru bi imela ena od naših posadk tudi možnost za medaljo, medtem ko bo po malem vetru za takšno uvrstitev potrebne več borbe. Naš cilj je sicer, da bi se vse posadke uvrstile v prvo tretjino, to bi bil naš skupinski dosežek. Rok in Lara pa se lahko borita tudi za medalje.” Kvalifikacijske plove naj bi zaključili do nedelje, v ponedeljek, 7.7. so na sporedu finalne regate, zaključek svetovnega prvenstva pa bo v sredo, 9. julija.
RumenoeNavtikapred 23 dnevi
Danes se v Rivi del Gardi na Gardskem jezeru s prvimi regatami začenja evropsko prvenstvo za 29er, na katerem bosta zajadrali tudi dve slovenski posadki - ženska posadka Lana Al-Dialimi in Sara Ratoša ter mešana posadka Piero Paparela in Ajda Gulič Bandelj. Na prvenstvu bo nastopilo okoli 255 posadk s celega sveta. Našo ekipo spremlja trener Janez Zabukovec ml.. Kot nam je sporočil, “pričakujejo termičen veter (ora) z jakostjo od 15 do 20 vozlov. Cilj nastopa je, da se obe ekipi uspeta uvrstiti med prvo tretjino jadralcev.” Danes se začnejo prvi kvalifikacijski plovi, od nedelje, 6. julija dalje pa so na sporedu finalni. Zaključek prvenstva bo v torek, 8. julija.