Vir: eNavtika

sobota, 4. oktober

RumenoeNavtikapred 29 dnevi
Napetost narašča pred jutrišnjimi regatami za medalje na svetovnem prvenstvu za formulo kite v Cagliariju na Sardiniji. Kot že nekaj zadnjih dni, veter tudi danes najboljšim kajtarjem na svetu ni prizanašal. Nestabilen, tako po smeri kot po moči, pa je vendarle omogočil veljavne pogoje za napete štiri regate, ki so odločile o najboljši osmerici, ki se bo za naslove najboljših na svetu pomerila jutri. Toni Vodišek, ki se je po večmesečni rehabilitaciji kolena nadvse uspešno vrnil med najboljše, od prvega dne prvenstva jadra odlično in je v današnje odločilne regate vstopil s tretjega mesta. Na žalost prvih dveh ni končal, prve zaradi težav z opremo, v drugi pa sta ga takoj po startu zapletla dva sojadralca, zaradi česar je grdo padel. Današnji prvi dve regati tako končuje z dvema DNC,  ki se mu kot najslabša ne upoštevata. V tretji in četrti regati je osvojil 16. in 6. mesto. Današnji dan končuje na skupnem četrtem mestu in se v jutrišnje finalne regate, ki bodo odločile o prestižnih naslovih najboljših kajtarjev na svetu, podaja direktno v polfinale. V vodstvu ostaja italijanski jadralec Riccardo Pianosi, Singapurec Maximilian Maeder je drugi, Švicar Gian Stragiotti pa tretji. Kako spremljati jutrišnje finalne regate? Po pravilih razreda se bo jutri v finalnih plovih merilo le osem najvišje uvrščenih jadralcev. Prvo- in drugo uvrščeni sta uvrščena direktno v veliki finale, tretje- in četrto uvrščeni (Toni Vodišek) gresta direktno v polfinalne nastope, medtem ko se bodo jadralci, uvrščeni na 5.-8. mesto, najprej pomerili v četrtfinalu. V četrtfinalu se jadra na dve zmagi in jadralca, ki ju bosta dosegla prva, se bosta uvrstila v polfinale, kjer se bosta srečala z Gianom Stragiottijem in Tonijem Vodiškom. Tudi v polfinalu se jadra na dve dobljeni zmagi, najboljša dva pa gresta naprej v finale, kjer ju čakata Riccardo Pianosi in Maximilian Maeder. V finalne plove je prvo uvrščeni Riccardo Pianosi prinesel s seboj “dve zmagi” (fiktivni, na papirju), drugo uvrščeni v skupni razvrstitvi Maximilian Maeder pa “eno” fiktivno zmago. Najboljša četverica se bo pomerila na tri dobljene zmage; prvouvrščenemu torej manjka samo še ena, drugo uvrščenemu manjkata dve, preostala dva tekmovalca, ki se bosta v finale prebila skozi polfinalne plove, pa prideta brez fiktivnih zmag, in morata za naslov svetovnega prvaka osvojiti vse tri - preden svojo prvo oziroma drugo osvojita prvo- in drugo uvrščeni po današnjem dnevu. Obeta se nam torej izredno napet zaključek tega svetovnega prvenstva, kjer bomo najprej za Tonija navijali v polfinalu in potem, upamo, tudi v finalnih plovih.
RumenoeNavtikapred 29 dnevi
Blagovna znamka litijevih baterij BlueCell je predstavila novost na slovenskem trgu, baterijo s kapaciteto 204 Ah oziroma uporabno energijo 522 Wh. Litijeve baterije uspešno prodirajo v navtiko. Hiter napredek tehnologije LiFePO4 baterij bo nedvomno povzročil zamenjavo svinčenih akumulatorjev kot porabniških oziroma servisnih baterij na plovilih, avtodomih in hišnih aplikacijah. Blagovna znamka litijevih baterij BlueCell se je v Sloveniji predstavila pred šestimi leti. Dosedanji paleti baterij se je pridružila nova s kapaciteto 204 Ah pri napetosti 25,6 V. Nova baterija ima kapaciteto 5222 Wh, ki jo dosega s popolnoma novimi celicami tipa Gotion 102 Ah seveda v najkvalitetnejši izvedbi razreda A. Gre za velik tehnološki preskok, daljšo življenjsko dobo, ki omogoča več kot 5000 ciklov. Vse to je v standardnem ohišju velikosti 52 x 24 x 22 cm. Izjemna kapaciteta baterije Baterija Blue Cell 204 Ah 25,6 V ima standardno velikost klasične svinčene baterije s kapaciteto 200 Ah. V dolžino meri 522 mm, v širino 240 in višino 2160 mm. Njena teža pa znaša zgolj 36 kg. Če jo primerjamo s klasičnimi svinčenimi akumulatorji, ima baterija enako uporabno kapaciteto kot trije svinčeni akumulatorji, katerih teža bi bila okrog 240 kg. Ne smemo pozabiti, da se litijeve baterije lahko izpraznijo do 0 % ali z drugimi besedami uporabna kapaciteta je enaka nazivni kapaciteti. Pred poškodbami pri preglobokem praznjenju jih ščiti BMS (Battery Management System) – sistem za zaščito baterije, ki baterijo izklopi, ko se popolnoma izprazni oziroma, ko se povsem napolni. Povečana izhodna moč Nova generacija baterij omogoča večje izhodne tokove oziroma zagotavljajo večjo moč. Pri litijevih baterijah je običajno tok praznjenja med 0,5 in 1,0 nazivne kapacitete, kar je bistveno manj kot svinčene baterije. Baterijo s kapaciteto 100 Ah lahko praznimo s tokom največ 100 A. Nova baterija BlueCell 200 Ah omogoča izhodni tok 100 A oziroma moč 2,56 kW ... Kratkotrajni tok do 5 sekund pa lahko pri tej bateriji doseže celo 260 A. Dolga življenjska doba Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 200 Ah 25.6 V baterija omogoča kar 5000 praznjenj baterije preko 80 %, kar je kar 4500 ciklov več od cikličnih baterij. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da bi se baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 8000 ciklov praznjenj preko 50 %. Litijeve baterije imajo pred svinčenimi še eno veliko prednost. Tudi po poteku življenjske dobe bo njihova kapaciteta še vedno okrog 70 %. Garancija na kakovost Tehnologija baterij LiFePO4 je najzanesljivejša tehnologija litijevih baterij in hkrati tudi najbolj varna za uporabo. Litijeve baterije BlueCell imajo zato kar 5-letno garancijo in življenjsko dobo 10 let. V tem obdobju bi zamenjali vsaj dve, če ne kar tri komplete servisnih baterij na plovilu. Nadzor na baterijo Baterija je opremljena s povezavo BlueTooth, ki omogoča nadzor nad baterijo po aplikaciji na vašem mobilnem telefonu. Spremljati je mogoče napolnjenost baterije v odstotkih, izhodni oziroma polnilni tok, temperaturo baterije, napetost baterije in posameznih celic, zgodovini polnjenja in praznjenja in številne druge parametre. Ribolov brez prekinitve Baterija BlueCell 204Ah 25.6 v je idealna za pogon vlečnih (trolling motorjev) različnih proizvajalcev, ki delujejo pri napetosti 25,6 V. Zaradi svoje izjemne kapacitete in majhne teže zagotavlja večdnevni nemoten ribolov brez vračanj v pristanišče zaradi praznih baterij. Ker omogoča hitro polnjenje s tokom 100 A, lahko povsem prazno baterijo napolnite v samo dveh urah in se vrnete na morje. Otočne solarne elektrarne Baterija je primerna tudi za solarne elektrarne, ki delujejo pri napetosti 25,6 V. Zaradi majhnega notranjega upora bo izkoristek polnjenja s solarnimi paneli bistveno večji kot pri svinčenih baterijah. Zaradi skupne kapacitete 5,2 kWh bodo vaše naprave brezhibno delovale več dni tudi v slabem vremenu. Vzdrževanje Litijeve baterije BlueCell ne potrebujejo vzdrževanja. Tehnični podatki BlueCell 204Ah 25,6V: Nazivna napetost: 25,6 v Nazivna kapaciteta: 204 Ah (pri 0,2C) Uporabna kapaciteta: 204 Ah (pri 0,2C) Uporabna energija: 5222 Wh Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno Življenjska doba: > 5000 pri praznjenju preko 80% Življenjska doba: > 8000 pri praznjenju preko 50% Tok polnjenja: 100 A Tok praznjenja: 100 A Tok praznjenja (do 5 s): 260 A Izklop nizka napetost: 20 V Temperaturno območje praznjenja: od -20°C do +60°C Temperaturno območje polnjenja: od 0°C do +45°C Vodoodpornost: IP65 Teža: 36,0 kg Dimenzije (DxŠxV): 522x240x218 mm NAKUP Za več informacij o bateriji ali ponudbo lahko pišete na alaris(at)alaris.si ali pokličete na (031) 30 30 86.
RumenoeNavtikapred 29 dnevi
Še en naporen dan je za jadralci na svetovnem prvenstvu za formulo kite, ki se ta teden odvija v Cagliariju na Sardiniji. Termični veter, s katerim je bil predviden prvi start, je zamujal, in tako so jadralci tudi danes morali na svoje nastope nekoliko počakati. Tudi ko je zapihalo, je bil veter nestabilen, in zato še toliko večji izziv. Odlično je z njim opravil naš Toni Vodišek in v prvi regati zlate skupine zmagal, potem pa prijadral še dve četrti mesti in zaradi padca na zadnjem obratu v zadnji regati 21. mesto, ki se mu odbija. Današnji uspešni nastopi so ga postavili med najboljše tri, za vodilnim Italijanom Riccardom Pianosijem in Švicarjem Gianom Stragiottijem. Singapurec Maximilian Maeder je sedaj četrti. Toni Vodišek: “Jadranje je bilo danes zahtevno, veter je bil na meji med velikim in srednje velikim kajtom, tako da je bilo videti ljudi z različno opremo. Odjadrali smo štiri regate, v prvi sem bil prvi, v zadnji zadnji. Koleno me malo zadržuje, vsekakor ga še čutim. Z nekaj sreče sem obdržal kontrolo brez pretiravanja, a sem še vedno jadral hitro. Ta kombinacija je danes delovala zame. Do olipijade so pa še tri leta in do takrat bomo vse uredili, tako na vodi kot moje telo. ” Počasi se približujemo koncu prvenstva, v nedeljo se bo za medalje pomerilo le še osem najboljših. Pred nami je torej pomembna sobota, ko se bo odločalo o najboljši osmerici. Tudi dekleta so danes odjadrala štiri plove, Marina Vodišek današnji dan zaključuje na 26. mestu.

petek, 3. oktober

RumenoeNavtikapred 31 dnevi
Uroš po postanku na Portugalskem nadaljuje plovbo proti Kanarskim otokom. Avtopilot, ki se mu je pokvaril kmalu po začetku regate, je popravljen. Uroš se je pred nekaj dnevi oglasil iz pristanišča Peniche na Portugalskem. Celotna flota regate La Boulangère Mini Transat se je morala po prekinitvi prve etape zateči v bližnja pristanišča. Prekinitev je bila potrebna zaradi bližajoče se vremenske depresije, ostanka orkana Gabrielle, ki je ogrožal jadralce. 90 jadralcev varnih po dramatičnem umiku Med prvo etapo je imel tehnične težave z glavnim avtopilotom, ki je odpovedal zaradi kratkega stika. Vzrok je bila morska voda, ki je prodrla v ohišje varovalke. Kot je sumila ekipa, je uspešno lociral in odpravil napako na poti do morebitnega postanka v Španiji, ki pa mu ga na koncu ni bili treba izvesti zaradi prekinitve regate. To je odlična novica pred glavnim izzivom: drugo etapo čez Atlantik. Uroš dobre volje, tehnična težava rešena Uroš poroča, da je odlične volje in trenutno uživa v prostem času in sprostitvi. Čas je izkoristil za pregled čolna, ki, kot pravi, potrebuje le nekaj manjših popravil – nič resnega. Celotna flota trenutno pluje v »prestopnem načinu« proti La Palmi na Kanarskih otokih. Večina jadralcev se bo na konvojski prehod na Kanarske otoke odpravila na začetku tedna. Znova se bodo zbrali v La Palmi, kjer bo 25. oktobra ponovni začetek dirke La Boulangère Mini Transat, ki bo vključevala drugo in edino preostalo etapo letošnje regate. Uroš Kraševac pluje z litijevimi baterijami BlueCell Uroš Kraševac je svojo jadrnico Ashika opremil z dvema litijevima baterijama BlueCell 200 Ah 12,8 V . Teža posamezne baterije znaša zgolj 17 kg, v vsaki pa je 2,5 kWh električne energije. Uroš potrebuje elektriko za radijsko postajo, ki je edina njegova povezava z organizatorjem regate in drugimi tekmovalci ter avtopilota, ki mu omogoča prepotreben počitek in spanje v intervalih. Baterije se polnijo s pomočjo dveh 110W solarnih panelov BlueCell in vodnega generatorja, ki ga vključi, ko sončni paneli ne proizvajajo dovolj energije.
RumenoeNavtikapred 31 dnevi
Splitski festival jadranja se vrača v še bogatejši različici – od 20. septembra do 19. oktobra 2025 Split in Dalmacija postajata središče jadralnega sveta. Od sredine septembra mesto in njegovo morje spet dihata v ritmu jader, letošnja izdaja pa traja kar pet vikendov ter združuje jadralce, zaljubljence v morje in obiskovalce iz vse Hrvaške ter tujine. Manifestacija, ki je že potrdila status enega ključnih športnih in kulturnih dogodkov na Jadranu, prinaša niz regat – od tistih s stoletno tradicijo do novih izdaj, ki festivalu dajejo svežino in širijo njegov horizont. Potrditev vrednosti projekta je prišla tudi s strani Hrvaške turistične skupnosti, ki je festival razglasila za eno od TOP MANIFESTACIJ 2025 na Hrvaškem. Po uspešnem uvodu z regatama Labud Classic in Mala Mrduja sledi vrhunec z 94. Mrdujsko regato 4. oktobra, nato še 18. Šoltanska in 81. Viška regata. V Splitu je bila danes sklicana novinarska konferenca ob Splitskem festivalu jadranja in 94. Mrdujski regati, ki bo v soboto, 4. oktobra, potekala na legendarni progi Split – otoček Mrduja – Split. Festival traja od 20. septembra do 19. oktobra, odprli pa so ga že z regatama Labud Classic in Mala Mrduja. Osrednji dogodek festivala, 94. Mrdujska regata, bo odjadran 4. oktobra na progi Split – Mrduja – Split. Kot vsako leto pričakujejo okoli 200 bark in nepozaben startni prizor v splitskem kanalu. Direktor Mrdujske regate Damir Skelin poudarja, da Mrduja nikoli ni bila zgolj regata: »Za nas je Mrduja simbol Splita in Dalmacije. Združuje generacije jadralcev – od olimpijcev do rekreativcev – in nosi posebno emocijo.« Start 94. Mrdujske regate, ki ga tradicionalno označi splitski župan, bo letos s Colnaga dal Tomislav Šuta v družbi veleposlanika Kraljevine Danske Oleja Frijs-Madsena in njegove namestnice Anne Zachariassen. Potek regate bo javnost lahko spremljala v živo prek aplikacije KWINDOO, povezava pa je dostopna na uradni Facebook strani Mrduje. Najsrečnejši skiper bo letos prejel tudi gumenjak Bura 2,5 kot »Nagrado po sreči«, prijave za 100 dvobojev Mrduje pa še vedno potekajo. »Kot vidite, posebno pozornost namenjamo tudi tistim, ki jim ni cilj priti prvi v cilj, ampak biti del zgodbe, ki traja skoraj stoletje.« Letos bo program Mrduje obogaten z večdnevnimi aktivnostmi, ki se prvič širijo na Zahodno obalo Splita. Od 2. do 5. oktobra se bodo tam odvijale animacije za mimoidoče in turiste ter koncerti, ki bodo spremljali regatni vikend. Veliko odprtje prinaša nastop skupine Mjesni Odbor v četrtek, v petek sledi koncert benda Little Sister, v soboto na platoju Labuda nastopa skupina Cortez, veliki zaključek pa prinašajo Gustafi z nastopom na Zahodni obali, kjer bodo podeljeni tudi pokali in medalje zmagovalnim posadkam. Mrdujska regata v sebi nosi tudi Humanitarno Mrdujo skozi projekt »Jadrajte z Rotaryjem« za Fundacijo hrvaških športnikov v sodelovanju s HOO. Letos dobiva dodatno moč, saj sta kot skiperja projekta potrjena Ivica Kostelić in Josip Tafra, dvakratni evropski prvak in svetovni podprvak v razredu ILCA 5, ter Labudova olimpijka Palma Čargo. Festival podpirajo tudi institucije. Namestnik župana Splitsko-dalmatinske županije Stipe Čogelja je poudaril: »Splitski festival jadranja je primer, kako se na najboljši način povezujejo dediščina, šport in turizem.« Predstavnica Mesta Split, Antonija Eremut Erceg, načelnica službe za razvoj mesta, je dodala: »Mesto stoji za festivalom, ki presega šport in postaja pomemben kulturni in turistični dogodek. Jadranje je del naše identitete, takšne manifestacije pa naredijo Split prepoznaven po vsem svetu.« Tudi turistični sektor prepoznava pomen festivala. Alijana Vukšić, direktorica Turistične skupnosti mesta Split, je poudarila: »Vsako leto sami sebe presenetimo z nečim novim – naši dogodki rastejo in se širijo. Letos smo ob močni podpori Mesta in Turistične skupnosti program razširili tudi na Zahodno obalo.« Ivana Vladović, direktorica Turistične skupnosti Splitsko-dalmatinske županije, pa je dodala: »Ponosna sem kot Dalmatinka, da skupaj kažemo lepoto naše regije, ki je edinstvena na svetu. Skozi regate, atraktivne proge in gastronomijo ne le promoviramo Dalmacijo, temveč tudi opominjamo, kako pomembno je ohraniti morje za prihodnost.« Prijave za vse regate so odprte prek spletne strani www.jklabud.hr . SPLITSKI FESTIVAL JADRANJA – OSNOVNE INFORMACIJE Splitski Festival jadranja je edinstvena manifestacija, ki združuje najpomembnejše jadralne dogodke v Splitu v septembru in oktobru: Boboviška Labud Classic, Mala Mrduja, ter Mrdujska in Viška regata. Od letos pa je del SFJ postala tudi Šoltanska regata, katere organizator je JK Zenta Split. Nosilec projekta in organizator vseh ostalih regat je Jadralni klub Labud Split. 27. Labud Classic , regata morskih oldtimerjev, se jadra na relaciji Split – Bobovišća na moru – Split v dveh razredih/klasah plovil, ki lahko sodelujejo: Classic – krstaši starejši od 40 let, izdelani izključno iz lesa, dolžine od 7,7 do 15,0 m, in Vintage – krstaši starejši od 30 let, izdelani iz steklenih vlaken, jekla, aluminija, vezane plošče ali lesa (če je trup izdelan diagonalno ali po metodi stich&glue), dolžine od 6 do 12 m. 25. Mala Mrduja – Memorial Boris Vujnović – Mrduja Optimist Cup je ena najpomembnejših in najbolj obiskanih regat za najmlajše jadralce v razredu optimist, ki vsako leto zbere okoli sto Optimistov, starih od 8 do 15 let. Mala Mrduja je hkrati kriterijska regata regije jug. 94. Mrdujska regat a, najstarejša in najštevilčnejša regata na hrvaški strani Jadrana ter ena najstarejših v Evropi, vsako leto zbere okoli 200 bark in 1.500 jadralcev na progi Split – Mrduja – Split. 18. Šoltanska regata , poteka v dveh etapah na relaciji Zenta – Stomorska – Zenta, udeleženci pa so enotrupni krstaši dolžine do 40 čevljev. Zaradi omejene kapacitete luke Stomorska je število udeležencev omejeno na 50 bark. 81. Viška regata , najprestižnejši krstaški jadralni spektakel na hrvaški strani Jadrana in ena najstarejših v Evropi, vsako leto zbere 150 bark in več kot 1.000 jadralcev na progi Split – Vis – Split.

četrtek, 2. oktober

RumenoeNavtikapred 32 dnevi
Danes so bili v Cagliariju, na prizorišču svetovnega prvenstva za formulo kite, povsem drugačni pogoji kot včeraj, ko so imeli zmeren južni veter - danes je pihnilo močneje, in s severozahoda. Odlične razmere je Toni Vodišek lepo izkoristil, prijadral eno deseto, eno osmo in dve drugi mesti, ter ohranil četrto mesto v skupni razvrstitvi. Riccardo Pianosi (sicer četrti z olimpijade ter aktualni svetovni podprvak in evropski prvak) se je z zmagami v vseh štirih današnjih regatah zavihtel v vodstvo. Aktualni svetovni prvak ter bronasti iz Marseilla, Singapurec Maximilian Maeder, je drugi, tretji pa Švicar Gian Stragiotti. Marina Vodišek je danes prijadrala dve uvrstitvi med najboljših 15 in ostaja na 21. mestu. Jutri se prvenstvo nadaljuje z naslednjimi štirimi regatami!

sreda, 1. oktober

RumenoeNavtikapred 32 dnevi
Kitajska in Rusija imata velike načrte, da uveljavita novo plovno pot, ki bo skrajšala plovbo ladij s Kitajskega proti Evropi za skoraj polovico. Plovba bo potekala preko nove »polarne svilne poti«. Tovorne ladje, ki sedaj plujejo med Kitajsko in Evropo, morajo pluti skozi Singapursko ožino, Bengalski zaliv, Arabsko morje, nevarni Adenski zaliv, Rdeče morje, preden vplujejo v Sueški prekop in nato v Sredozemsko morje. Za ladje, ki plujejo proti severu Evrope, pa se plovba nadaljuje skozi Gibraltarsko ožino v Rokavski preliv in nato v namensko pristanišče. Plovba po tej poti traja med 35 in 45 dnevi. Nova plovba pot čez severno Arktično morje naj bi bila za kar polovico krajša. Ladje bi s Kitajskega plule v Beringovo morje in skozi Beringov preliv (ožine med ZDA in Rusijo) zaplule v Čukotsko morje in nadaljevale plovbo po severnem morju vse do severnih pristanišč, kot so Kirkenes na Norveškem, Hamburg v Nemčiji ali Helsinki na Finskem. Nova severna plovna pot bi lahko ladjarjem omogočala, da v Evropo priplujejo v zgolj 18 dneh. Prva ladja, ki je zaplula skozi severno arktično pot, je bila kontejnerska ladja Instanbul Bridge. Izplula je 4. septembra iz kitajskega pristanišča Zhoushan in pristala 22. septembra v pristanišči Felixstowe na vzhodni strani Velike Britanije.
RumenoeNavtikapred 32 dnevi
Zima je čas, ko plovila počivajo, a prav v tem obdobju je ključna njihova pravilna priprava. Če želite, da bo vaš motor spomladi zagnal brez težav in bo plovilo pripravljeno na nove dogodivščine, sta konzervacija motorja in zimovanje plovila nepogrešljiva koraka. Moto-Nautika je vaš zanesljiv partner za servis, konzervacijo in zimovanje plovil. Že vrsto let skrbijo, da so vaši čolni in motorji pripravljeni na vsako sezono – varni, zanesljivi in brez nepotrebnih stroškov. Zakaj je konzervacija plovil tako pomembna? Med sezono so motorji izpostavljeni vodi, soli in obremenitvam. Če pa jih več mesecev pustimo brez zaščite, lahko pride do: korozije notranjih delov, nabiranja usedlin v hladilnem sistemu, težav pri prvem zagonu, dragih popravil, ki bi jih lahko preprečili. S strokovno konzervacijo pri Moto-Nautiki poskrbijo, da je vaš motor temeljito zaščiten. Opravijo spiranje in nanos antikorozivnih sredstev, očistijo in podmažejo vse gibljive dele, pripravijo sistem hlajenja z ustreznimi zaščitnimi tekočinami ter opravijo osnovni pregled s priporočili za nadaljnji servis. Cenik konzervacije in dekonzervacije motorjev Vrsta motorja Cena (z DDV) Izvenkrmni motor do 10 KM 39,90€ Izvenkrmni motor 10–30 KM 49,90€ Izvenkrmni motor 30–60 KM 59,90€ Izvenkrmni motor nad 60 KM 64,90€ Vodni skuter 69,90€ Notranji motor 99,90€ Spiranje notranjega motorja (antifriz dodatno) 69,90€ Testna vožnja, pomoč pri spustu 49,90€ (enake cene veljajo tudi za dekonzervacijo spomladi) Nudijo vam varno zimovanje plovila Tako kot motor potrebuje nego, tudi plovilo zahteva varno shranjevanje. Pravilno zimovanje preprečuje nastanek plesni, propad gumijastih delov, poškodbe trupa in električne okvare. Ključne prednosti zimovanja pri Moto-Nautiki: Organiziran prevoz – varen in strokoven prevoz vašega plovila do njihovih prostorov. Rešitev za prostorsko stisko – če doma nimate prostora za hrambo, jih imajo na Moto-Nautiki Zavarovana lokacija – vaš čoln je pod stalnim nadzorom in zavarovan pred nepredvidenimi dogodki. Ugodnejša alternativa Hrvaški – stroškovno učinkovitejše zimovanje v Sloveniji, brez izgube na kakovosti. Dostopnost skozi vse leto – možnost ogleda ali priprave plovila tudi izven glavne sezone. V času zimovanja vam nudijo tudi: ✔ redne servisne storitve, ✔ konzervacijo motorjev in sistemov, ✔ čiščenje in poliranje trupa, ✔ notranje čiščenje kabine in opreme. Za cene zimovanja jih kontaktirajte. Sezona prevozov plovil je v polnem teku: Moto-Nautika ima prikolice na zalogi Sezona prevozov plovil je v polnem teku, zato v Moto-Nautiki poskrbijo, da je vaša izkušnja čim bolj enostavna. Prikolice imajo na zalogi v različnih izvedbah in dimenzijah, zato so takoj dobavljive, ob želji pa vam uredijo tudi financiranje. Če potrebujete zanesljivo rešitev za varen prevoz vašega plovila, so pravi naslov za vas. Ponudba prikolic: https://moto-nautika.com/navtika/prikolice/ Za vse informacije, individualne predstavitve in naročila vas vabimo, da jih obiščete v salonu: 📍 Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Telefon : 02 629 04 00 (odzivna št. #2) 📞 Plovila : +386 31 300 903 📧 Email : info@moto-nautika.com** 🌐 Spletna ponudba : www.moto-nautika.com | www.motonautika-shop.com

torek, 30. september

RumenoeNavtikapred 33 dnevi
Moto-Nautika bo premierno na navtičnem sejmu v Biogradu predstavila zmogljivi in vsestranski Grand D950. Gre za novo generacijo velikega RIB plovila iz priznane serije Drive Line , ki postavlja visoke standarde v segmentu gospodarskih in zahtevnejših rekreativnih plovil. D950 je s svojo napredno konstrukcijo, modularno notranjo zasnovo in izjemno prostornostjo idealen za najrazličnejše načine uporabe – od turističnih in prevoznih dejavnosti do potapljanja, ribolova in tehničnih servisnih nalog. Plovilo bo na voljo po naročilu in sicer v omejenih količinah, zato si svojega zagotovite čimprej. Turistične aktivnosti in taksi prevozi Plovilo Grand D950 DRIVE je bilo sprva razvito kot 14-sedežni taxi RIB, a njegova prava vrednost se pokaže v širšem spektru uporabe. Zaradi dolžine skoraj 10 metrov, izjemne stabilnosti in prostorne notranjosti je idealen za organizacijo izletov, čarterske prevoze, transferje do hotelov, marin in otokov ter prevoze skupin na vodne športe ali potapljaške točke . Velika nosilnost in varna, samoizpustna paluba zagotavljata udobno izkušnjo za potnike, tudi ko je plovilo polno opremljeno. Je odlična izbira za turistične ponudnike, ki želijo kakovostno, varno in zanesljivo rešitev za komercialno rabo. Plovilo za potapljaške izlete Zasnova Grand D950 DRIVE ga uvršča med najbolj funkcionalna plovila za potapljaške namene. Robustna konstrukcija, protizdrsna paluba, dvojna krmna platforma z inox lestvijo in možnost montaže posebnih sedežev z vgrajenim shranjevalnim prostorom omogočajo optimalne pogoje za varne in organizirane potope. Plovilo se odlično znajde tako v rekreativnem kot tehničnem potapljanju in je primerno za vsakodnevno uporabo v potapljaških šolah ter pri daljših ekspedicijah na odprtem morju. Velika avtonomija (600-litrski rezervoar) omogoča delo tudi na oddaljenih točkah brez potrebe po vračanju v bazo. RIB za ribolov Ribiči bodo cenili odprto in stabilno palubo, ki omogoča varno gibanje tudi v razburkanem morju. Plovilo se lahko popolnoma prilagodi ribiškim potrebam – od montaže električnih vitlov in profesionalnih stojal do nadgradnje z radarji, sonarji in hladilnimi enotami za ulov. Zaradi tihega, mirnega plovnega obnašanja in odličnega razmerja med nosilnostjo in velikostjo je D950 idealen za lov na odprtem morju ali v priobalnih ribolovnih območjih. Tisti, ki ribolov jemljejo resno, bodo v njem prepoznali pravo orodje za uspeh. Servisna in terenska uporaba Za profesionalne uporabnike, ki potrebujejo zanesljivo plovilo za terenske ali servisne naloge, je Grand D950 DRIVE popolna izbira. Njegova modularna zasnova omogoča prilagoditev opreme in postavitve sedežev glede na namen – naj gre za oskrbo objektov na vodi, patruljiranje, tehnična dela, logistično podporo dogodkom ali reševanje na vodi. Zaradi svoje trdnosti, močnega trupa in profesionalnega električnega sistema je pripravljen na intenzivno vsakodnevno uporabo v vseh vremenskih pogojih. Zasnovan za delo. Pripravljen za sezono. Grand D950 DRIVE je plovilo, ki presega osnovna pričakovanja. Zgrajen je za zahtevne naloge, prilagojen različnim uporabam in hkrati dovolj eleganten za prestižno prezentacijo podjetja ali storitve. Moto-Nautika vam omogoča celovito svetovanje, konfiguracijo opreme po meri ter podporo pri naročilu in pripravi plovila na sezono. Zaradi omejene letne proizvodnje in velikega povpraševanja svetujemo, da si svojega D950 DRIVE zagotovite pravočasno. S posebno veleprodajno ceno za gospodarske uporabnike pa je to tudi izjemna poslovna priložnost. Posebej velja izpostaviti, da je za gospodarske uporabnike na voljo ekskluzivna veleprodajna cena (VP) , ki predstavlja eno najugodnejših investicij v tem profesionalnem razredu. Če razmišljate o nakupu, svetujemo pravočasno rezervacijo – prihodnja sezona bo hitro tu, D950 pa je model, ki bo razprodan še prej. Za vse informacije, individualne predstavitve in naročila vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu: 📍 Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Telefon : 02 629 04 00 (odzivna št. #2) 📞 Plovila : +386 31 300 903 📧 Email : info@moto-nautika.com** 🌐 Spletna ponudba : www.moto-nautika.com | www.motonautika-shop.com Grand D950 DRIVE – ko potrebujete več kot le čoln. Pridružite se nam na sejmu v Biogradu in si ga oglejte v živo. Video predstavitev plovila:
RumenoeNavtikapred 33 dnevi
Novi TBB Nemo DM 1245 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje. Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom. Novi pretvornik TBB Nemo DM1245 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V. Prednosti: Združljivo z motorjem Euro 6 Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka. Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka. Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II. Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija. Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250). Vgrajen BLVP. Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %. Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator). Plug and Play za enostavno namestitev. Vgrajena varovalka. Naravno hlajenje brez ventilatorja. Podpira komunikacijo RS485 ali CAN. Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda. Tehnični podatki: Vhodna napetost – 13.2–16 V Avtomatska aktivacija D+: Da Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V Polnilni tok: 45 A Učinkovitost polnjenja: 96 % Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev Komunikacija: RS485, RJ45 konektor Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C Teža: 1 kg Zaščita: IP20 Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 52 mm NAKUP
RumenoeNavtikapred 33 dnevi
V Šibeniku so podpisali pogodbe za prenovo in dograditev dveh luk na otoku Prvić. Luka Šepurine se bo povečala, v luki Prvić pa bodo obnovili luški valobran, ki je hkrati priljubljeno privezno mesto navtikov. Projekt širitve pristanišča Prvić Šepurine je vreden 7,1 milijona evrov in ga sofinancira Evropska unija, vrednost sanacije in širitve valobrana v pristanišču Prvić pa znaša 2,7 milijona evrov in ga sofinancirajo domača sredstva, torej iz proračuna ministrstva. Letošnja investicija bo v višini 400 tisoč evrov. »Gradnja in obnova pristanišč je nekaj, na kar sem v svojem ministrskem mandatu izjemno ponosen, saj smo ob obali sprožili in izvedli velik investicijski cikel, predvsem po zaslugi evropskih, pa tudi nacionalnih sredstev,« je v uvodu dejal podpredsednik vlade in minister Butković ter pojasnil, da so leta 2016 na državni ravni dodelitve za pristaniško infrastrukturo znašale 25 milijonov kun, pri čemer ni bilo koriščenja sredstev EU, izdelani pa so bili tudi potrebni strateški dokumenti za začetek izrabe sredstev EU, nakar se je ta velik investicijski cikel začel. »Ob hrvaški obali je bilo obnovljenih in zgrajenih več kot 50 pristanišč in vesel sem, da s tem nadaljujemo in da je ta renesansa prisotna tudi tukaj, v Šibensko-kninski županiji. Tam smo že izvedli številne projekte, od Rogoznice, pristanišča Kaprije, Bilice, Skradina, Tribunja, zdaj pa prehajamo na izvedbo drugega agregata v Prvić Šepurinah in rekonstrukcijo valobrana v Prvić Luki,« je dodal podpredsednik vlade in minister Butković , pri čemer se je skliceval na druge pristaniške projekte, za katere so bila zagotovljena nepovratna sredstva, kot so širitev pomola Vrulje in potniškega terminala v Šibeniku do rekonstrukcije pristanišča Murter.
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Zaključila se je še ena uspešna izvedba reškega navtičnega sejma, ki je tudi letos izpolnil pričakovanja in povzročil navdušenje in zadovoljstvo številnih obiskovalcev. Na veselje organizatorjev in vseh prisotnih je lepo in stabilno vreme še dodatno polepšalo štiridnevno dogajanje na pomolu Karoline Riječke. Prijetne temperature in bogata ponudba letošnjega sejma so privabile veliko število meščanov in ljubiteljev morja, ki so uživali v ogledu najnovejših trendov v navtični tehnologiji – od ladijskih motorjev, ribiške opreme in napihljivih čolnov do plovil RIB, pa tudi impresivnih jaht, dolgih več kot 11 metrov, in več svetovnih premier. Reški navtični sejem poteka neprekinjeno od leta 1984, v zadnjih sedmih letih pa je po zaslugi nove organizacijske ekipe dosegel pomemben napredek. Organizatorji so prepoznali potencial Reke in njene številne prednosti za razvoj pomorskega turizma, ter ta sejem povzdignili na raven enega izmed najpomembnejših navtičnih dogodkov. Dolgoletno zaupanje razstavljavcev, nenehno širjenje razstavnih zmogljivosti in povečevanje kakovosti ponudbe so sejmu omogočili, da zasluženo prevzame vodilno mesto med navtičnimi dogodki na Hrvaškem. Z močno podporo mesta Reka, Primorsko-goranske županije, Turistične skupnosti Reka in Luške uprave Reka, Riješki navtični sejem iz leta v leto beleži stalno rast in prispeva k prepoznavnosti Reke kot privlačne turistične destinacije, pa tudi k ohranjanju njene pomorske tradicije. K doseganju tega uspeha so prispevali tudi dolgoletni sponzorji, HEP, d. d., ACI, d. d., ACI Gitone in Erste Bank, dogodek pa je pritegnil veliko pozornosti nacionalnih in lokalnih medijev, vključno z nacionalno televizijo. Obiskovalci so tudi letos izrazili zadovoljstvo s kakovostjo ponudbe, pa tudi z ugodnimi cenami. Letošnjo izdajo sejma so zaznamovale številne novosti in napredne tehnološke rešitve ter prihod novih tujih razstavljavcev, kar še dodatno potrjuje naraščajoči ugled Reškega navtičnega sejma na mednarodni navtični sceni. Veliko zanimanje tujih podjetij za sodelovanje priča o prepoznavnosti tega sejma kot platforme za predstavitev inovacij, izdelkov in storitev. Priprave na naslednjo izdajo so se že začele, organizatorji pa se zahvaljujejo vsem partnerjem, razstavljavcem in obiskovalcem, ki so prispevali k uresničitvi vizije sejma in njegovemu nadaljnjemu razvoju. {gallery}rijeka-boat-show-2025-foto{/gallery}

ponedeljek, 29. september

RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Danes se je na Blatnem jezeru zaključila regata serije Open za 49er in 49er FX, ki šteje tudi za odprto madžarsko državno prvenstvo. Slovenijo so zastopale tri ekipe – v razredu 49er Liam Al-Dilaimi in Iztok Kalc ter Svit Dujmovič Šterpin in Maj Petrič, v ženskem 49er FX pa dekleti Alja Petrič in Tarin Pečar. Po uspešnem začetku so naše ekipe nadaljevale z dobrimi nastopi in tako kar dve zaključujeta na stopničkah, z bronom: Svit Dujmovič Šterpin in Maj Petrič po šestih odjadranih plovih v razredu 49er ter Alja Petrič in Tarin Pečar v 49er FX. Liam Al-Dilaimi in Iztok Kalc sta lep uspeh slovenske ekipe zaokrožila z devetim mestom.
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
V Formii v Italiji se je danes zaključilo masters svetovno prvenstvo za ILCA 7, na katerem je kot edini slovenski jadralec nastopil Matej Valič. Svetovno prvenstvo je razdeljeno v več kategorij, Matej je nastopil v konkurenci 20 jadralcev v kategoriji Apprentice in zmagal ter osvojil naslov svetovnega prvaka v tej kategoriji. Kot je povedal, je »prvenstvo potekalo v zelo lahkih in spremenljivih vetrovnih razmerah, drugi in tretji dan nismo jadrali, saj je bilo premalo vetra, potem pa nam je uspelo plove nadoknaditi v naslednjih dneh s po tremi plovi na dan«.
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Na salonu plovil v Monaku sta Automobili Lamborghini in The Italian Sea Group predstavila svetovno premiero novega modela Tecnomar za Lamborghini 101FT. Sodelovanje med podjetjema se je začelo leta 2020 z lansiranjem modela Tecnomar za Lamborghini 63 Novi 101FT, poimenovan po svoji dolžini 101 čevelj (približno 30 metrov), uteleša sintezo dveh podjetij, ki sta vredni predstavljanja odličnosti Made in Italy na svetovni ravni. Projekt, ki ga odlikuje visoka tehnološka in oblikovalska vrednost, je bil zasnovan z namenom ustvariti neponovljivo izkušnjo za tiste, ki plujejo z motorno jahto, tako kot za stranke Lamborghinija. Model izhaja iz sinergije med obema blagovnima znamkama, ki združuje tehnično in inženirsko odličnost skupine The Italian Sea Group z značilno estetiko in inovativnostjo, značilno za superšportne avtomobile Lamborghinija. Stephan Winkelmann , predsednik in izvršni direktor podjetja Automobili Lamborghini, je komentiral: »Z modelom Tecnomar za Lamborghini 101FT prenašamo Lamborghinijevo DNK na morje: zmogljivost, dizajn in inovacije se združujejo v motorni jahti, ki na novo opredeljuje koncept navtičnega razkošja. To ni le jahta, temveč potrditev italijanske odličnosti. Skupina Italian Sea Group in Automobili Lamborghini si delita ekskluzivno klientelo, ki jo navdušujejo lepota, tehnologija in ekstremne zmogljivosti. Prav zaradi te skupne vizije je naše sodelovanje tako naravno in pomembno.« Pravzaprav so luksuz, dizajn in inovacija ključne besede, ki opredeljujejo to prestižno jahto, ki poudarja odličnost italijanske industrije. Tecnomar za Lamborghini 101FT se ponaša z nekaterimi najbolj cenjenimi ikoničnimi elementi Lamborghinijevega dizajna in linij. Začenši z zunanjostjo, ki jo je navdihnil novi Fenomeno – izdelan v omejeni izdaji le 29 avtomobilov – ki je bil premierno predstavljen avgusta na Monterey Car Week. Poleg barve – Giallo Crius, uporabljene za predstavitveno linijo – so drugi elementi, ki jih je navdihnil Fenomeno, sprednje in zadnje luči, ki so povzete po tistih, uporabljenih na avtomobilu iz Sant'Agate Bolognese. Vendar pa so prav vse zunanje linije tiste, ki imajo nezamenljiv, ikoničen in bistveni zaščitni znak znamke, kjer vsaka podrobnost združuje maksimalno funkcionalnost z najvišjo estetsko čistostjo. Tudi krmarjevo mesto očitno črpa navdih iz avtomobilov iz Sant'Agate Bolognese, zlasti iz Temeraria, Lamborghinijevega hibridnega V8 HPEV »fuoriclasse«. To pomeni, da je občutek za volanom modela 101FT enak kot za volanom superšportnega avtomobila Lamborghini. Notranjost je po barvah, šivih in oblikah podobna notranjosti modelov hiše Sant'Agata Bolognese. Pravzaprav med ikonične elemente Lamborghinija na krovu spadajo šesterokotniki, čiste linije in oblika črke »Y«. Jahta lahko sprejme 8 do 9 gostov in ima tri kabine za posadko, kar zagotavlja prostorno in udobno okolje, zaradi katerega so tudi najdaljša potovanja prijetna. Mitja Borkert , direktor oblikovanja pri Automobili Lamborghini, je pripomnil: »Z novim Tecnomarjem za motorno jahto Lamborghini 101FT smo želeli ustvariti izdelek, ki uteleša glavne oblikovne značilnosti naših superšportnih avtomobilov. Vse podrobnosti, od zunanjosti do barve in notranjosti, spominjajo na Lamborghinijevo DNK in so z njo navdahnjene. Naš Centro Stile, ki že dvajset let deluje v zgodovinskem sedežu Lamborghinija v Sant'Agati Bolognese, je delal z največjo skrbnostjo, da bi zagotovil, da je bil vsak element natančno proučen in da odraža nezamenljiv slog znamke.« S tehničnega vidika je 101FT opremljen s tremi zmogljivimi motorji MTU 16V 2000 M96L, kombiniranimi s tremi površinskimi propelerji, ki omogočajo doseganje največje hitrosti 45 vozlov in potovalne hitrosti 35 vozlov. Te zmogljivosti podpira skupna moč 7.600 konjskih moči in dva generatorja z močjo 35 kW, kar zagotavlja učinkovitost in zanesljivost v vseh pogojih. Tecnomar za Lamborghini 101FT je bil v pomanjšani različici predstavljen na ekskluzivni premieri med tiskovno konferenco na jahtni razstavi v Monaku, najprestižnejši predstavitvi mednarodne navtične panorame. Končni model bo izplul konec leta 2027.
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Neverjetna nesreča se je zgodila sredi meseca, ko so orke dobesedno napadle jadralce na jadrnici pred Lizbono na Portugalskem. Jadrnico so tako močno poškodovale, da se je potopila. Jadralci so najeli plovilo Jenneau Sun Odyssey 349 in pluli v bližini Lizbone. 13. septembra okrog poldneva je do njih priplavala skupina ork in se jim nevarno približala. Začeli so se zaletavati v plovilo. Mimo njih je priplulo plovilo na katerem so bili turisti, ki so se udeležili izleta z opazovanjem delfinov. Tokrat so bili presenečeni. Pred Lizbono na takih izletih skoraj vedno vidijo delfine, tokrat pa so bili presenečeni, saj so si lahko ogledali tudi orke. A ne le orke, temveč orke, ki so napadle plovilo. Večkrat so vanj udarile in ga tako močno poškodovale, da je vanj začela vdirati voda. Škoda je bila prevelika in plovilo se je začelo potapljati. Posadko nesrečne jadrnice so hitro evakuirali in odpeljali na obalo, jadrnica pa se je potopila. Tokratni napad ork ni prvi. Od leta 2020 so na področju Portugalske zabeležili že več kot 100 napadov ork na plovila. Le redki napadi so tako brutalni, da se plovilo potopi, kot se je zgodili ta mesec. V večini napadov gre po izjavah pomorskih biologov le za igranje ork s plovilom in le redko za prave napade v katerih orke plovilo poškodujejo.

petek, 26. september

RumenoeNavtikapred 38 dnevi
Pretekli vikend je v počastitev dneva Istre med Pulo in Rovinjem potekala 4. regata Istra pod jedrima, ki je pritegnila 35 posadk in preko 150 udeležencev iz širše regije. Na startu regate je bilo prisotnih tudi nekaj slovenskih posadk, med njimi pa je bila najuspešnejša posadka jadrnice Taia & White Goose (Arya 415) iz JK Loka Timing s krmarjem Goranom Đorđevićem. Start navigacijske regate je bil v puljskem zalivu pod znamenito areno, regata pa se je nadaljevala po vzhodni strani Brionov mimo svetilnika S. Ivan na pučini do rovinjskega mandrača. Vseskozi je pihal blag NNW, ki je poskrbel za napeto končnico regate. Ekipa jadrnice Taia 2 & WG je s pomočjo dobrih taktičnih manevrov v zaključku regate uspela osvojiti drugo mesto v skupni razvrstitvi, zmago v kategoriji R2 in zmago tudi v ORC razvrstitvi. Besedilo: Martin Hladnik

četrtek, 25. september

RumenoeNavtikapred 38 dnevi
Pravkar se je odprl Rijeka Boat Show, najstarejši navtični sejem na Hrvaškem. Kaj vse je predstavljeno na sejmu si lahko pogledate v fotogaleriji. Več v naslednjih prispevkih. {gallery}rijeka-boat-show-2025-foto{/gallery}
RumenoeNavtikapred 39 dnevi
Na letošnjem navtičnem sejmu v Genovi je ZAR Formenti premierno predstavil svojo najnovejšo kreacijo – Imagine 115. Gre za največje in najbolj prestižno plovilo v njihovi liniji, ki je s svojo kombinacijo športne zmogljivosti, prestiža in udobja na ravni večjih jaht takoj navdušilo navtično javnost. Kot uradni zastopnik znamke ZAR Formenti v Sloveniji vam v Moto-Nautiki z veseljem omogočamo naročilo in predstavitev modela ZAR Imagine 115. Popolna kombinacija udobja in uporabnosti Imagine 115 je namenjen tako dnevnim izletom z večjo družbo kot tudi večdnevnim križarjenjem. V notranjosti se nahajata dve prostorni kabini z zakonskimi posteljami, opremljeni z udobnimi memory foam ležišči, ločena kopalnica in velik tuš prostor s steklenimi vrati. Velika krmilna konzola s športnima sedežema, veliko panoramsko okno in ogromen karbonski hard-top ustvarjajo prijetno in varno okolje tudi pri daljših plovbah. Zunanjost dopolnjuje razkošna oprema: dvojne kopalne ploščadi, stranski dostopi s fiberglas podesti, električni vitel z inox sidrom, več con LED osvetlitve in kakovostno oblazinjenje s premičnimi naslonjali. Prostornost kokpita ponuja dovolj prostora za druženje, obedovanje ali sproščanje na soncu. Moč in zmogljivosti na odprtem morju ZAR Imagine 115 je zasnovan za motorni razpon med 850 in 1000 KM , kar zagotavlja vrhunske pospeške in končno hitrost do 55 vozlov . Zahvaljujoč večstopenjskemu dnu in osmim zračnim komoram plovilo zagotavlja stabilnost, odlično lego v valovih in varno plovbo tudi v zahtevnejših pogojih. Z velikim rezervoarjem za gorivo (880 litrov) in posodo za sladko vodo (220 litrov) Imagine 115 omogoča brezskrbne daljše plovbe, medtem ko sodobna elektronika Garmin in zmogljiv Fusion avdio sistem poskrbita za varnost in zabavo na krovu. Opcije za popolno personalizacijo Že standardna oprema ponuja izjemno veliko, toda ZAR Formenti omogoča bogat seznam dodatkov za tiste, ki želijo popolno personalizacijo. Med opcijami so klimatska naprava, dizelski generator, indukcijska kuhalna plošča v kokpitu, solarni paneli, zmogljivejša elektronika Garmin z AIS sistemom, izboljšan zvočni paket Fusion in tudi ledomat . Na voljo je tudi nadgradnja krovne obloge iz Flexiteeka v naravni tik, kar dodatno poudari prestiž plovila. Specifikacije ZAR Imagine 115 Dolžina (z motorji): 11,84 m Širina z tubusi: 3,67 m Teža praznega plovila: cca. 5.200 kg Največja moč motorjev: 1000 KM (priporočeno) Najvišja hitrost: do 55 vozlov Kapaciteta goriva: cca. 880 l Kapaciteta sveže vode: cca. 220 l Največja kapaciteta: 16 oseb (kategorija C) oz. 10 oseb (kategorija B) ZAR Imagine 115 ni le novo plovilo – je vizija prihodnosti RIB-ov , ki združuje moč, prestiž in udobje na najvišji ravni. Svetovna premiera v Genovi je pokazala, da bo Imagine 115 postal referenčni model v razredu velikih RIB plovil, Moto-Nautika pa je ponosna, da ga lahko predstavlja slovenskim navtikom. Za več informacij in svetovanje glede plovila ZAR Imagine 115 vas vabimo, da obiščete naš salon na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž , nas pokličete na 02 629 04 00 (odzivna št. #2) ali na +386 31 300 903 za plovila. Preverite našo ponudbo na www.moto-nautika.com in www.motonautika-shop.com . Veselimo se vašega obiska!
RumenoeNavtikapred 39 dnevi
Med 22. in 26. oktobrom 2025 bo v Biogradu na Moru ponovno zaživel največji navtični dogodek v regiji – Biograd Boat Show, kjer bo Moto-Nautika tudi letos poskrbela za bogato in izjemno privlačno predstavitev vrhunskih plovil ter navtičnih novosti. V sproščenem obmorskem vzdušju bodo obiskovalci lahko iz prve roke spoznali najnovejše modele prestižnih blagovnih znamk in si ogledali plovila v vodi in na kopnem ter se posvetovali s strokovnjaki. Premiera Grand D950 – zvezda letošnjega sejma Posebno pozornost bo tokrat zagotovo pritegnila premiera modela Grand D950 , ki bo svojo moč, eleganco in prostornost prvič predstavila prav na vodi v Biogradu. Gre za čoln, ki navdušuje tako s svojo zmogljivostjo kot z udobjem in prostorsko razporeditvijo – brez dvoma bo eden najbolj fotografiranih in obiskanih modelov sejma. Čeprav je bil D950 razvit kot 14-osebni taxi RIB, njegova vsestranskost omogoča uporabo tudi za potapljanje, ribolov, raziskovanje ali profesionalne servisne naloge. Več informacij: Grand D 950 Ranieri Next 255 LX – italijanska eleganca Ena izmed osrednjih atrakcij letošnjega razstavnega prostora bo zagotovo Ranieri International Next 255 LX , vsestranski model, ki s svojo dolžino, prostorno kabino in izjemno zasnovo cilja na najširši krog navtičnih navdušencev. Ta čoln s svojo športno silhueto in prepoznavnim “Made in Italy” dizajnom dokazuje, zakaj je Ranieri International ena najhitreje rastočih blagovnih znamk v Evropi. V kokpitu nudi dovolj prostora za druženje, sončenje ali obedovanje, pod palubo pa ponuja presenetljivo prostorno kabino, opremljeno z ločenim toaletnim prostorom – redkost v tem velikostnem razredu. Izjemna stabilnost na vodi in odzivnost pri vožnji omogočata, da je plovilo enako primerno za dnevne izlete kot tudi za večdnevna križarjenja. Več informacij: NEXT 255 LX Grand G850 in Next 275 Ob premieri novega modela bo na vodi zasijal tudi izjemno priljubljeni Grand G850 v edinstveni črno-beli barvni kombinaciji. Za ljubitelje italijanskega dizajna in naprednih rešitev pa bo na ogled tudi Ranieri Next 275 , ki s svojo moderno obliko, premišljeno razporeditvijo in udobjem vabi tako družinske kot tudi bolj športno usmerjene navtike. Na kopnem: modeli za vsak navtični okus Na razstavnem prostoru Moto-Nautike bodo obiskovalci lahko pobližje spoznali številne zanimive modele. Med njimi izstopa že omenjen Ranieri Next 255 . Ob njem se bosta prvič predstavila tudi Grand G680 , športno-družinski čoln, ki postaja eden najbolj iskanih v svojem razredu, in Ranieri Cayman , nov predstavnik v segmentu napihljivih plovil, ki obljublja dinamično vožnjo in vrhunsko stabilnost. Kvalitetni tenderji Za vse, ki jih zanimajo kompaktnejši čolni, bosta razstavljena tudi Grand G340 in Grand S300L – dva manjša, a izredno kakovostna modela, ki sta idealna tako kot pomožna čolna kot tudi za samostojno uživanje na vodi. S svojo robustnostjo, funkcionalnostjo in vrhunsko izdelavo navdušujeta vse, ki iščejo vsestranskost na majhnem prostoru. Več informacij: Tenderji na Moto-Nautiki Vabljeni na razstavni prostor Moto-Nautike Moto-Nautika bo tudi letos na Biograd Boat Showu dokazala, da je s svojo ponudbo, strokovnostjo in individualnim pristopom eden ključnih igralcev na navtičnem trgu v regiji. Naši predstavniki vam bodo z veseljem svetovali glede nakupa, konfiguracije in dodatne opreme, obenem pa boste lahko izkoristili tudi sejemske ugodnosti in ekskluzivne ponudbe. Za vse navtične navdušence bodo na sejmu odprta tudi prednaročila plovil znamk Grand Boats, Ranieri International, Zar Mini, Zar Formenti in Sessa Marine za sezono 2026. Vabimo vas, da nas obiščete med 22. in 26. oktobrom v Biogradu na Moru in se prepričate, zakaj nas številni ljubitelji plovbe izberejo kot svojega zaupanja vrednega partnerja v navtiki. Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž, ali nas pokličete na 02 629 04 00 (odzivna št. #2) ali +386 31 300 903 za plovila. Oglejte si našo ponudbo tudi na www.moto-nautika.com ali www.motonautika-shop.com . Veselimo se vašega obiska!