Uroš Kraševac, ki jadra na jadrnici Ashika II, je na regati Mini en Mai pred francosko obalo napredoval za tri mesta. Uroš Kraševac (Ashika II) se bo tudi letos udeležil regate Mini Transat, ki poteka jeseni. Gre za eno izmed najtežjih solo regat v najmanjši jadrnici certificirani za oceansko plovbo Mini 650, ki v dolžino meri vsega 6,5 m. Ker se regate lahko udeleži zgolj 92 tekmovalcev z vsega sveta, se mora predhodno kvalificirati. Udeležiti se mora treh regat tega razreda. Zato se je prejšnji teden podal v Francijo, kjer na severu Biskajskega zaliva poteka 500 nmi dolga regata Mini en Mai. Uroš je regato začel nekoliko zadržano. Včeraj je po preplutih 150 nmi jadral na desetem mestu. Popoldne in ponoči je jadral odlično in pridobil tri mesta. Svoj zaostanek za vodilnim je zmanjšal za 10 nmi. Trenutno pluje na sedmem mestu od skupno 94 tekmovalcev. Do sedaj je preplul že 307 nmi. Pluje s hitrostjo 10,6 vozla. Povprečna hitrost zadnje ure plovbe znaša celo 10,7 vozla, 24-urna povprečna hitrost pa 7,91 vozla. Za vodilnim Alexandrom Demangem, ki pluje na jadrnici DMG Mori Sailing Academy 2 zaostaja 25 nmi, do cilja pa mora prepluti še 171 nmi. Trenutno pluje v smeri jugovzhoda proti mestu La Rochelle, kjer bo moral prepluti ožino med kopnim in otokom Ile de Re, ter obrniti proti severozahodu. Zadnjih 100 nmi bo moral pluti v veter. Za danes popoldne in ponoči je napovedan severnik do severozahodnik, ki bo dosegal hitrosti do 20 vozlov. Uroševa jadrnica Ashika II je opremljena z dvema litijevima baterijama BlueCell 200 s kapaciteto 200 Ah pri napetosti 12,8 V (5.120 Wh). Bateriji imata skupno težo le 35 kg in sta po kapaciteti ekvivalentni osmim svinčenim akumulatorjem s skupno težo okrog 200 kg. Za polnjenje skrbita dva fleksibilna solarna panela BlueSun 110 z močjo 110W v najnovejši shingled tehnologiji, ki zagotavlja boljše delovanje in večjo proizvodnjo električne energije v slabših svetlobnih pogojih in v primeru senčenja zaradi jader.